Centrālā atslēga SAAB 900 1983


vergilijs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 13
Joined: Mon Mar 30, 2009 5:35 pm
Location: Riga

Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by vergilijs »

Vai kāds verētu pateikt, kur meklēt centrālās atslēgas releju?
Un kur varētu iegādāt labās puses logu pacēlāja motoru?
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by defektivais »

ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
eidis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 268
Joined: Thu Aug 30, 2007 4:58 am
Location: Rîga

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by eidis »

vergilijs wrote:Vai kāds verētu pateikt, kur meklēt centrālās atslēgas releju?
Un kur varētu iegādāt labās puses logu pacēlāja motoru?
a kas veines vecajam motoriņam?
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by zudushais »

eidis wrote:
vergilijs wrote:Vai kāds verētu pateikt, kur meklēt centrālās atslēgas releju?
Un kur varētu iegādāt labās puses logu pacēlāja motoru?
a kas veines vecajam motoriņam?
par motoriņu var sazināties ar KoreFun. Vajadzētu būt, ka viņam vēl kāds ir krājumā :)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by KoreFun »

Motoriņš ir.
Centrālai atslēgai ir neliels bloks, kas ir piestiprināts virs stūrmaņa kājām, nevis releja. Starp citu arī ir dabūjams;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
vergilijs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 13
Joined: Mon Mar 30, 2009 5:35 pm
Location: Riga

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by vergilijs »

Vecais izskatās vai nu ierūsējis, vai nu nodedzināts, nekādi neizdodas izkustināt... :unsure:
vergilijs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 13
Joined: Mon Mar 30, 2009 5:35 pm
Location: Riga

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by vergilijs »

Visādi izmeklējos, bet virs stūrmaņa kājām nekādu bloku neatradu, laikam iepriekšējam īpašniekam būs traucējis...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by KoreFun »

vergilijs wrote:Visādi izmeklējos, bet virs stūrmaņa kājām nekādu bloku neatradu, laikam iepriekšējam īpašniekam būs traucējis...
Tiešām visādi? Blokam ir jābūt piestiprinātam virsū uz plastmasas, pa kuru nāk ventilācija kājām. Būtiski no apakšas var redzēt tikai kronšteina ausis. Lai cilvēcīgi to noņemt nost - jāskrūvē nost paneļa apakšējo daļu. Īsti neatceros, bet manuprāt varēja noņemt arī tāpat, bet ja nenolauzīsi rokas, tad tev paveicās:laugh:

Vismaz 84-87. gada autiņam ir tā
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by KoreFun »

vergilijs wrote:Vecais izskatās vai nu ierūsējis, vai nu nodedzināts, nekādi neizdodas izkustināt... :unsure:
Varu piedāvāt ejošu. Cik durvis ir?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
vergilijs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 13
Joined: Mon Mar 30, 2009 5:35 pm
Location: Riga

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by vergilijs »

Uz tās plasmasas palicis ir tikai polsterējums virs tā ir kkādi vadi, kuriem netiek klāt, bet bloka nava...:S
Durvis auto ir divas, vadītāja pusē loga pacēlājs ir mainīts, nezinu no kā likts, bet toč nav orģināls. Vajadzīgs būtu viens motorīts, bet neejošo vēl neesmu izdabūjis ārā, visādi izmēģinājos īsti nesanāk. Neatceros secību, kā pareizi izjaukt loga pacēlāju! Help!
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by KoreFun »

Izstāstīšu priekš 4 un 5d. virsbūves:
Logu pacēlāja mehānisms turās uz 5-ām skrūvēm, oriģinālā der atslēga uz 10. Lai tikt klāt vienai skrūvei, kas atrodas pie durvju slēža, ir vajadzīga muciņa uz 10. Vēl pats logs turās pie mehānisma ar divām skrūvēm, tur vejeg lielo "krustiņu".
Tātad, atskrūvē tos divus "krustiņus", tie atrodas mehānisma augšējā sliedē. Pēc tam atskrūvē visas 5-as skrūves, BET, Izņemot pēdējo laukā mehānisms nokritīs uz leju, Tev vajadzēs turēt logu ar rokām,jo stikls arī nokritīs uz leju. Nu un tad, kad atskrūvēji ņem ārā caur apakšējo durvis daļu, ņemot ārā no sākuma mehānisma apakšējo daļu.

Par 2d mehānismu noņemšanu varētu sīkāk vēl pastāstīt Zudušais;) Bet jābūt apmērām tā.
Ja Tev 100% stāv neoriģināls pacēlājs, tad kā Tu zini, ka Tev derēs oriģināls motoriņš?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by zudushais »

Vispār, cik saprotu, tad tur nav iespējams ielikt citu motoriņu kā tikai no cita 900og. Motoriņu ar visu pacēlāju vislabāk ir sabūt ārā logo nolaižot uz leju. Ja tas nav iespējams, tad būs nedaudz grūtāk - jāatvieno motoriņš no pacēlāja. Pacēlājs 2-durvju un 4 -durvju auto nedaudz atšķiras. Nekas sarežģīts tajā visā nav. Pārējais viss kā KoreFun rakstīja. Man ieteikums vienīgi nemēģināt atsevišķi noņemt tikai motoriņu, bet kopā ar visu pacēlāju, tā vieglāk un pēc tam tiek normāli saeļļot visu :) Stiklam tajā laikā nepieciešams turētājs :laugh:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by KurBads »

stiklu, lai tas nebūtu jātur un lai tas nekristu lejā, pielīmē augšējā stāvoklī ar izturīgu platu skoča lentu. tādā veidā stikls paliek augšā kamēr tiek ņemts ārā mehānisms un motors.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by KoreFun »

Lai stikls nekrīt es parasti lieku atslēgu, nemazāku par 10x12. Ar vienu galu pret stiklu, ar otru galu pret durvīm. 2d visdrīzāk ir citādāk izvietoti caurumi durvīs no iekšpuses, bet domāju, ka varēs kaut kā pietuķēt. Man kāreiz ir tas viss noņemts un ieķīlēts, pēc manās metodes. Vakarā varu iemest bildi;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983

Post by zudushais »

Nu ar to turētāju nebiju domājis uzreiz dzīvu būtni. To var darīt, ja vienam garlaicīgi :laugh: Es ar biju ielicis atslēgu durvīs, ka neļāva stiklam slīdēt zemāk :)
Post Reply