Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Vai kāds verētu pateikt, kur meklēt centrālās atslēgas releju?
Un kur varētu iegādāt labās puses logu pacēlāja motoru?
Un kur varētu iegādāt labās puses logu pacēlāja motoru?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
a kas veines vecajam motoriņam?vergilijs wrote:Vai kāds verētu pateikt, kur meklēt centrālās atslēgas releju?
Un kur varētu iegādāt labās puses logu pacēlāja motoru?
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
par motoriņu var sazināties ar KoreFun. Vajadzētu būt, ka viņam vēl kāds ir krājumā :)eidis wrote:a kas veines vecajam motoriņam?vergilijs wrote:Vai kāds verētu pateikt, kur meklēt centrālās atslēgas releju?
Un kur varētu iegādāt labās puses logu pacēlāja motoru?
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Motoriņš ir.
Centrālai atslēgai ir neliels bloks, kas ir piestiprināts virs stūrmaņa kājām, nevis releja. Starp citu arī ir dabūjams;)
Centrālai atslēgai ir neliels bloks, kas ir piestiprināts virs stūrmaņa kājām, nevis releja. Starp citu arī ir dabūjams;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Vecais izskatās vai nu ierūsējis, vai nu nodedzināts, nekādi neizdodas izkustināt... :unsure:
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Visādi izmeklējos, bet virs stūrmaņa kājām nekādu bloku neatradu, laikam iepriekšējam īpašniekam būs traucējis...
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Tiešām visādi? Blokam ir jābūt piestiprinātam virsū uz plastmasas, pa kuru nāk ventilācija kājām. Būtiski no apakšas var redzēt tikai kronšteina ausis. Lai cilvēcīgi to noņemt nost - jāskrūvē nost paneļa apakšējo daļu. Īsti neatceros, bet manuprāt varēja noņemt arī tāpat, bet ja nenolauzīsi rokas, tad tev paveicās:laugh:vergilijs wrote:Visādi izmeklējos, bet virs stūrmaņa kājām nekādu bloku neatradu, laikam iepriekšējam īpašniekam būs traucējis...
Vismaz 84-87. gada autiņam ir tā
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Varu piedāvāt ejošu. Cik durvis ir?vergilijs wrote:Vecais izskatās vai nu ierūsējis, vai nu nodedzināts, nekādi neizdodas izkustināt... :unsure:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Uz tās plasmasas palicis ir tikai polsterējums virs tā ir kkādi vadi, kuriem netiek klāt, bet bloka nava...:S
Durvis auto ir divas, vadītāja pusē loga pacēlājs ir mainīts, nezinu no kā likts, bet toč nav orģināls. Vajadzīgs būtu viens motorīts, bet neejošo vēl neesmu izdabūjis ārā, visādi izmēģinājos īsti nesanāk. Neatceros secību, kā pareizi izjaukt loga pacēlāju! Help!
Durvis auto ir divas, vadītāja pusē loga pacēlājs ir mainīts, nezinu no kā likts, bet toč nav orģināls. Vajadzīgs būtu viens motorīts, bet neejošo vēl neesmu izdabūjis ārā, visādi izmēģinājos īsti nesanāk. Neatceros secību, kā pareizi izjaukt loga pacēlāju! Help!
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Izstāstīšu priekš 4 un 5d. virsbūves:
Logu pacēlāja mehānisms turās uz 5-ām skrūvēm, oriģinālā der atslēga uz 10. Lai tikt klāt vienai skrūvei, kas atrodas pie durvju slēža, ir vajadzīga muciņa uz 10. Vēl pats logs turās pie mehānisma ar divām skrūvēm, tur vejeg lielo "krustiņu".
Tātad, atskrūvē tos divus "krustiņus", tie atrodas mehānisma augšējā sliedē. Pēc tam atskrūvē visas 5-as skrūves, BET, Izņemot pēdējo laukā mehānisms nokritīs uz leju, Tev vajadzēs turēt logu ar rokām,jo stikls arī nokritīs uz leju. Nu un tad, kad atskrūvēji ņem ārā caur apakšējo durvis daļu, ņemot ārā no sākuma mehānisma apakšējo daļu.
Par 2d mehānismu noņemšanu varētu sīkāk vēl pastāstīt Zudušais;) Bet jābūt apmērām tā.
Ja Tev 100% stāv neoriģināls pacēlājs, tad kā Tu zini, ka Tev derēs oriģināls motoriņš?:huh:
Logu pacēlāja mehānisms turās uz 5-ām skrūvēm, oriģinālā der atslēga uz 10. Lai tikt klāt vienai skrūvei, kas atrodas pie durvju slēža, ir vajadzīga muciņa uz 10. Vēl pats logs turās pie mehānisma ar divām skrūvēm, tur vejeg lielo "krustiņu".
Tātad, atskrūvē tos divus "krustiņus", tie atrodas mehānisma augšējā sliedē. Pēc tam atskrūvē visas 5-as skrūves, BET, Izņemot pēdējo laukā mehānisms nokritīs uz leju, Tev vajadzēs turēt logu ar rokām,jo stikls arī nokritīs uz leju. Nu un tad, kad atskrūvēji ņem ārā caur apakšējo durvis daļu, ņemot ārā no sākuma mehānisma apakšējo daļu.
Par 2d mehānismu noņemšanu varētu sīkāk vēl pastāstīt Zudušais;) Bet jābūt apmērām tā.
Ja Tev 100% stāv neoriģināls pacēlājs, tad kā Tu zini, ka Tev derēs oriģināls motoriņš?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Vispār, cik saprotu, tad tur nav iespējams ielikt citu motoriņu kā tikai no cita 900og. Motoriņu ar visu pacēlāju vislabāk ir sabūt ārā logo nolaižot uz leju. Ja tas nav iespējams, tad būs nedaudz grūtāk - jāatvieno motoriņš no pacēlāja. Pacēlājs 2-durvju un 4 -durvju auto nedaudz atšķiras. Nekas sarežģīts tajā visā nav. Pārējais viss kā KoreFun rakstīja. Man ieteikums vienīgi nemēģināt atsevišķi noņemt tikai motoriņu, bet kopā ar visu pacēlāju, tā vieglāk un pēc tam tiek normāli saeļļot visu :) Stiklam tajā laikā nepieciešams turētājs :laugh:
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
stiklu, lai tas nebūtu jātur un lai tas nekristu lejā, pielīmē augšējā stāvoklī ar izturīgu platu skoča lentu. tādā veidā stikls paliek augšā kamēr tiek ņemts ārā mehānisms un motors.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Lai stikls nekrīt es parasti lieku atslēgu, nemazāku par 10x12. Ar vienu galu pret stiklu, ar otru galu pret durvīm. 2d visdrīzāk ir citādāk izvietoti caurumi durvīs no iekšpuses, bet domāju, ka varēs kaut kā pietuķēt. Man kāreiz ir tas viss noņemts un ieķīlēts, pēc manās metodes. Vakarā varu iemest bildi;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Centrālā atslēga SAAB 900 1983
Nu ar to turētāju nebiju domājis uzreiz dzīvu būtni. To var darīt, ja vienam garlaicīgi :laugh: Es ar biju ielicis atslēgu durvīs, ka neļāva stiklam slīdēt zemāk :)