Kas jauns redzēts mūsu Republikā?


KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by KurBads »

jābrauc pakaļ! Nu cik ilgi vēl lauzīsies? maini pret savu 9-3 un brauc svilpodams.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by alnislacis »

Jā, un ja nemaldos šis jau tika apspriests. Neatminu ar vai bez Tavas online klātbūtnes. Vai arī pats to tiku uzgājis un tieši iedomājos par Tevi.

Man domāt, ka šis ir ļoti labs neturbo saabs. Un prasītā nauda, ja viņš ir tik labs kā izskatās ir ok.






Bet, protams, mēs zinām, ka Tu vēl neesi šim gatavs. Vai arī esi?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by KoreFun »

Varbūt to var apspriest tam piemērotā topikā:)
Kā arī šis exemplārs NAV mūsu republikā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by lawyer »

Ehhhh... neesmu vēl gatavs... jumts "pareizajā" virzienā jau ir aizbraucis, draudzene jumtu vairs atpakaļ "nepareizajā" virzienā arī nestumj... bet tomēr vēl vairāki priekšnoteikumi nav izpildītu, lai tas notiktu :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by mrpinkeyes »

lawyer wrote:Šis izskatās cienīgs vēsturiskā spēkrata nosaukuma :cheer: Mans vienaudzis :woohoo:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... AIRED&expo
rt=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1

Kam Tev 900tais ar karburatoru? Manuprāt 21.g. ņemt sābu ar karburatoru attaisnojas tikai, ja tas ir 99,90, 96...
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by lablaiks »

arī gribi pielipināt bailes no karburatoriem?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by Nauris_t16 »

lablaiks wrote:arī gribi pielipināt bailes no karburatoriem?
+1. Es arī labāk dotu priekšroku karburatoram, nevis mehāniskajai degvielas iesmidzināšanai. Krietni vienkāršāks un lētāks uzturēšanā, lai gan jauda un patēriņš ir vienādi :)
Cita lieta ir ar elektronisko iesmidzināšanu, tā stāv pāri visam :evil: Sarežģītību atsver ieguvumi :)
900aero clubsport #8
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by mrpinkeyes »

abiem augstminētajiem kungiem gadījumā nebija turbo900sābi?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:
lablaiks wrote:arī gribi pielipināt bailes no karburatoriem?
+1. Es arī labāk dotu priekšroku karburatoram, nevis mehāniskajai degvielas iesmidzināšanai. Krietni vienkāršāks un lētāks uzturēšanā, lai gan jauda un patēriņš ir vienādi :)
Cita lieta ir ar elektronisko iesmidzināšanu, tā stāv pāri visam :evil: Sarežģītību atsver ieguvumi :)
uz c900 K-Jet un karborators atšķiras par 10 hp par labu K-Jet.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by alnislacis »

KurBads wrote:
ziedoniz wrote:
lablaiks wrote:arī gribi pielipināt bailes no karburatoriem?
+1. Es arī labāk dotu priekšroku karburatoram, nevis mehāniskajai degvielas iesmidzināšanai. Krietni vienkāršāks un lētāks uzturēšanā, lai gan jauda un patēriņš ir vienādi :)
Cita lieta ir ar elektronisko iesmidzināšanu, tā stāv pāri visam :evil: Sarežģītību atsver ieguvumi :)
uz c900 K-Jet un karborators atšķiras par 10 hp par labu K-Jet.
To pat nevar just..
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by Nīgrais »

lawyer wrote:Šis izskatās cienīgs vēsturiskā spēkrata nosaukuma :cheer: Mans vienaudzis :woohoo:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Visu šito penteri var ietilpināt
šeit:angry:
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by saule »

Mr Pink Eyes wrote:abiem augstminētajiem kungiem gadījumā nebija turbo900sābi?
Esmu redzējis karburātornieku ar turbīnu... Tā kā šie divi elementi viens otru neizslēdz.
SAAB un SUBARU
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by Nauris_t16 »

Mr Pink Eyes wrote:abiem augstminētajiem kungiem gadījumā nebija turbo900sābi?
Jā bija. Un ir vēljoprojām. Bet izlasi visu manu postu ;)
ziedoniz wrote:Cita lieta ir ar elektronisko iesmidzināšanu, tā stāv pāri visam Sarežģītību atsver ieguvumi
Es runāju par atšķirībām pirmo gadu 900ajos vai 99, kur netika piedāvāta elektroniskās iesmidzināšanas opcija. Un nē, man šausmīgi nepatīk motors ar mehānisko šprici, ar viņu ir jāapietas kā ar jēlu olu, lai nedod dievs, kaut kas netīšām nenoklātos. Kaut vai tās pašas degvielas trubiņas starp degvielas sadales "galvu" un inžektoriem - uzmetīsi atslēgu uz ieplūdes kolektora un viņas momentā pārlūzīs.

Turpretī karburatoram ieliec remkomplektu, iztīri, saregulē un miers. Savus gadus 10 var atkal bez problēmām braukt, ik pa laikam pieregulējot. Re kā Lablaikam tagad viņš iet bez problēmām, vai ne?
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by KurBads »

He hee ... es ar savu K-jet mehānisko šprici nobraucu aktīvi 2 gadusu un pēc tam mazāk aktīvi/ar pārtraukumiem vēl 2 gadus. Ij` atslēgu neuzmetu un n nepārlauzu trubiņas. Pēc tam auto jau 2 x mainījis saimniekus, bet neesmu dzirdējis par problēmām.

Nesaprotu, kas tur būtu "jēls". Man liekas, ka tieši otrādi - tur viss ir mehānisks. Ja sūknis pumpē un smidzinātāji ir labā stāvoklī, viss notiek un nevar noklāties.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by Nauris_t16 »

Es tikai izklāstīju savu viedokli :)

Image
900aero clubsport #8
Post Reply