T5 & T7


Post Reply
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

T5 & T7

Post by KurBads »

šeit varētu turpināt par tēmu "T5/T7 uz c900".

Pirmais Q:
- ja pareizi saprotu, T7 neiet kopā ar B202. Vai neprasījās mainīt galvu, kas šajā gadījumā nav plug`n`play?

Otrais Q:
- kas ir tas būtiskākais, kas T7 padara pārāku pār T5?

Trešais Q:
- vai T5 kā pirmā soļa apgreids vēlāk varētu tikt turpināts uz T7 kā otrais solis? T.i., vai hardware ziņā T7 prasa daudz ko savādāku (vadus, sensorus ...)?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:T5 & T7

Post by alnislacis »

Nekad neesmu sastapies ar T7 mēģinājumiem uz c900.. ir links?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:T5 & T7

Post by Arnijs »

alnislacis wrote:Nekad neesmu sastapies ar T7 mēģinājumiem uz c900.. ir links?
KĀĀĀĀDS vēl links!:woohoo:
Links rodas tad, kad kāds tam pieķeras un izdara! Un - kāpēc tas nav izdarīts, domājams, ka atbilde ir tajā apstāklī, ka pa vidu ir T5, kas bija pieejams kā nākošais "stage" (vēl gan bija T3) tiem, kas gribēja pāriet no LH un kko advancētāku. Nu un - kad parādījās T7, bija pagājis pietiekoši ilgs laika posms un entuziastu centieni varētu būt apsīkuši.
Vajadzīgs tāds sīkums, kā donors 9-3 no 2000, vai 9-5 izskatā, jo nopirkt visas vajadzīgās komponentes finansiāli ir diezgan bezjēdzīgi. (tas priekš T7)
Kurbads... 1.B202 galva šeit nespēlē lomu. T7 var uzlikt kaut vai bembim:laugh: Tikai nāksies pārbūvēt softu iekš ECU
2. T7 ir advancētāka (jūtīgāka, precīzāka )
3. Nē, nevarēs. Kopīgu mezglu ir ļoti maz.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:T5 & T7

Post by KurBads »

Tātad, koncentrējamies uz T5, melkējam donoru, lasam detaļas.
Ja kādam ir T5 donors, dodiet ziņu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:T5 & T7

Post by alnislacis »

Arni,
kādēļ 9-3/9-5? gm900 nederēs vai arī tur vēl nāca kādi uzlabojumi iekš T5?

Reku ziņa ar par donoriem: te
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:T5 & T7

Post by Arnijs »

alnislacis wrote:Arni,
kādēļ 9-3/9-5? gm900 nederēs vai arī tur vēl nāca kādi uzlabojumi iekš T5?

Reku ziņa ar par donoriem: te
Izlasi vēlreiz manu postu ... (un it īpaši piebildi iekavās)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:T5 & T7

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:Arni,
kādēļ 9-3/9-5? gm900 nederēs vai arī tur vēl nāca kādi uzlabojumi iekš T5?

Reku ziņa ar par donoriem: te
T5: 9k sākot no 1993/1994?
900ng
9-3 1998-1999
T7: 9-3 2000-2002
9-5 (visiem?)
T8: 9-3SS 2002-
Opel Vectra


Pirms kāda laika Anglijā tirgojās gaišā sudraba 900aero kupeja ar crosspoke diskiem un, pats galvenais, Trionic 7.


P.S. Kāpēc tāda ažiotāža ap T7 kā pārāko mantu? Ir taču arī T8, kas nelieto DI kaseti - tip mazāk kam nosvilt ;) Labi, mazākas tuninga iespējas, bet tas nemaz lielākajai daļai šeit neinteresē, ne?
Es tāpat palieku pie T5, nevajag man anti-lagu un gribu blowu. Viss.
900aero clubsport #8
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:T5 & T7

Post by Arnijs »

Ziedoniz...
9000 no 94g
Par T7...Pirmkārt jau - pieejamība. Par T8 paprasīs otru auto vērtību, bet kādu 98 gada 9-5 paņemot kā donoru (un pārējo iztirgojot), ir iespējams iziet pat pa nullēm.
Nesaku, ka obligāti vajag T7, bet laikos, kad uz 900c lika T5, par T7 uzlikšanu varēja tikai pasapņot un viņš bij salīdzinoši tikpat "nepieejams", kā pašlaik T8
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:T5 & T7

Post by Nauris_t16 »

Arnijs wrote:Ziedoniz...
9000 no 94g
Par T7...Pirmkārt jau - pieejamība. Par T8 paprasīs otru auto vērtību, bet kādu 98 gada 9-5 paņemot kā donoru (un pārējo iztirgojot), ir iespējams iziet pat pa nullēm.
Nesaku, ka obligāti vajag T7, bet laikos, kad uz 900c lika T5, par T7 uzlikšanu varēja tikai pasapņot un viņš bij salīdzinoši tikpat "nepieejams", kā pašlaik T8
Nu bet ir jābūt knifiņam, kādēļ vēljoprojām T5 ir populārākā un vienīgā opcija. Negribas ticēt, ka runa ir tikai par cenu. T5 varbūt skaitās vairāk "atkosts" nekā T7? Lai gan ir taču pieejams arī T7 suite... Par pārējo visu, protams, ka piekrītu :)
900aero clubsport #8
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:T5 & T7

Post by Gripen »

Ir pieejama arī T8Suite, bet praktiski visiem daudz labāk patīk ķimerēties ap T5 programmatūru - viņa ir vienkāršāka, arī Suite pieejama daudz ilgāk un dokumentācija viņai ir pilnīgāka nekā T7 (pagaidām). Logošanas iespēja T5 pastāv jau labu laiku, T7 tikai pēdējos mēnešus.

Protams, T7 ir sarežģītāka, vadu vairāk, problēmu vairāk.. Parasti hard-core 'dzelzisti' negrib daudz ķimerēties pa T7 programmatūru, vēl jo vairāk tāpēc, ka T7 dzinēji skaitās ievērojami neizturīgāki par T5 un arī ir dārgāki par T5. Bet 'respect' katram vienam, kurš uz tam neparedzēta dzinēja spēs uzlikt T7 sistēmu! Projektiņš tas ir ne pa jokam! :)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:T5 & T7

Post by Nauris_t16 »

Grippen wrote:Ir pieejama arī T8Suite, bet praktiski visiem daudz labāk patīk ķimerēties ap T5 programmatūru - viņa ir vienkāršāka, arī Suite pieejama daudz ilgāk un dokumentācija viņai ir pilnīgāka nekā T7 (pagaidām). Logošanas iespēja T5 pastāv jau labu laiku, T7 tikai pēdējos mēnešus.

Protams, T7 ir sarežģītāka, vadu vairāk, problēmu vairāk.. Parasti hard-core 'dzelzisti' negrib daudz ķimerēties pa T7 programmatūru, vēl jo vairāk tāpēc, ka T7 dzinēji skaitās ievērojami neizturīgāki par T5 un arī ir dārgāki par T5. Bet 'respect' katram vienam, kurš uz tam neparedzēta dzinēja spēs uzlikt T7 sistēmu! Projektiņš tas ir ne pa jokam! :)
Paldies, saprasts :D 900og + T7 izmetīšu pat no savu nejēdzīgo ideju sadaļas galvā :D Tad jau tik pat labi var pāriet uz kaut kādu normālu Motec vai ko līdzīgu.
900aero clubsport #8
Post Reply