Klasiskie 900 (2.daļa)
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
andrisem,
Apsveicu ar ieiešanu klasiskajā pulciņā :)
Auto izskatās ĻOTI labi un vēl T8, nekas labāks par to nevar būt :cheer:
Apsveicu ar ieiešanu klasiskajā pulciņā :)
Auto izskatās ĻOTI labi un vēl T8, nekas labāks par to nevar būt :cheer:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Liels paldies visiem sveicējiem :)
Jā, auto saglabāšu oriģinālu cik vien iespējams.
Lielākie darbi būs pie virsbūves. Arkas jātaisa, durvis un bagažnieka vāks ir jāmaina visticamākais. Zem aero kita vēl neesmu saņēmis dūšu paskatīties. Doma ir pilnīgi noskrūvēt visu un pilnībā izņemt rūsu, pārmetināt un pārkrāsot. Negribētos, lai pēc dažiem gadiem atkal izlīstu laukā rūsa.
Sarkanais ādas salons ir labi saglabāts, nāksies tik sakopt. Griesti karājas un ir atsprausti ar adatiņām. Motors, turbīna, kārba un sajūgs, cik esmu paspējis pabraukt pa šo mēnesi, ir labā stāvoklī. Eļļas samainīju motoram un kārbai. Piekare jātīra ar sodas strūklu un ar pulverkrāsu jākrāso. Bremžu šļaukas (aizmugurē viena plīsa zviedrijā mājāsbraucot) ir pilnībā jaunas jāpārliek gan gumijas, gan metāla.
Radiators jāmaina, ventilatoram gultņi jāmaina. Zviedri pagalmos šķembas ber un visi lukturi ir sasprēgājuši un vējstiklā ir 2 punkti.
Tākā darīt būs ko daudz un dikti un noteikti griezīšos pie Jums pēc padoma :)
'defektivais wrote: Apsveicu!
Kas tieši tur jādara? Vārds restaurācija izklausās pārāk nopietni. Cik atceros tu gribēju maksimāli orģinālu, tā kā šeit nekāds 300zs projekts tak nebūs?
Jā, auto saglabāšu oriģinālu cik vien iespējams.
Lielākie darbi būs pie virsbūves. Arkas jātaisa, durvis un bagažnieka vāks ir jāmaina visticamākais. Zem aero kita vēl neesmu saņēmis dūšu paskatīties. Doma ir pilnīgi noskrūvēt visu un pilnībā izņemt rūsu, pārmetināt un pārkrāsot. Negribētos, lai pēc dažiem gadiem atkal izlīstu laukā rūsa.
Sarkanais ādas salons ir labi saglabāts, nāksies tik sakopt. Griesti karājas un ir atsprausti ar adatiņām. Motors, turbīna, kārba un sajūgs, cik esmu paspējis pabraukt pa šo mēnesi, ir labā stāvoklī. Eļļas samainīju motoram un kārbai. Piekare jātīra ar sodas strūklu un ar pulverkrāsu jākrāso. Bremžu šļaukas (aizmugurē viena plīsa zviedrijā mājāsbraucot) ir pilnībā jaunas jāpārliek gan gumijas, gan metāla.
Radiators jāmaina, ventilatoram gultņi jāmaina. Zviedri pagalmos šķembas ber un visi lukturi ir sasprēgājuši un vējstiklā ir 2 punkti.
Tākā darīt būs ko daudz un dikti un noteikti griezīšos pie Jums pēc padoma :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
nu šis jau izskatās krietni labāk kā jebkurš no maniem SAABiem
tik, vai nebija jābūt vaļa astei?
tik, vai nebija jābūt vaļa astei?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
T8 Special ir aste, bet ne lielā
Mans SAAB pēc ~400km brauciena gaida prāmi pie viesnīcas:
http://www.trakie.lv/saab/saab900_at_stockholm_port.jpg
Bilde pustumsā ar telefonu bildēta tapēc tāda :)
Mans SAAB pēc ~400km brauciena gaida prāmi pie viesnīcas:
http://www.trakie.lv/saab/saab900_at_stockholm_port.jpg
Bilde pustumsā ar telefonu bildēta tapēc tāda :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Šķiet, ka andrism nopeilēts Mūkusalas biznesa kvartālā, pie BTSC.
Krāsa sakrīt, salons sarkanais,bagažnieka vāks sarūsējis un tie paši sarkanie numuri, kas bildē!
Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
Krāsa sakrīt, salons sarkanais,bagažnieka vāks sarūsējis un tie paši sarkanie numuri, kas bildē!
Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Sen vairs nē!:laugh:elmo wrote:
Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Jā biju šodien ieskrējis pie klienta uz 5 minūtēm :)elmo wrote:Šķiet, ka andrism nopeilēts Mūkusalas biznesa kvartālā, pie BTSC.
Krāsa sakrīt, salons sarkanais,bagažnieka vāks sarūsējis un tie paši sarkanie numuri, kas bildē!
Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
Bagažnieka vāks ir izrūsējis ļoti, tapēc aiz kauna bieži parkojos atmuguriski :D
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Man ir vāks, ja nu kas, kas nav tik ļoti izrūsējis. Bet protams, nav ideāls. Ja ir interese, PM!andrisem wrote:Jā biju šodien ieskrējis pie klienta uz 5 minūtēm :)elmo wrote:Šķiet, ka andrism nopeilēts Mūkusalas biznesa kvartālā, pie BTSC.
Krāsa sakrīt, salons sarkanais,bagažnieka vāks sarūsējis un tie paši sarkanie numuri, kas bildē!
Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
Bagažnieka vāks ir izrūsējis ļoti, tapēc aiz kauna bieži parkojos atmuguriski :D
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Andrim ir vāks, tikai viņš nez kāpēc nebrauc pakaļ.
Pie kam praktiski bez rūsas.
Pie kam praktiski bez rūsas.
Saab 900 Turbo '81
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Liels paldies Zudušajam par piedāvājumu.
Neesmu paspējis līdz Nilam tikt, kautgan esmu vairākkārt aicināts. Mēģināšu sakārtot savu laiku beidzot.
P.S. Nils ir tas, kas visvairāk zin par maniem 900 T8 Special meklējumiem ;)
Neesmu paspējis līdz Nilam tikt, kautgan esmu vairākkārt aicināts. Mēģināšu sakārtot savu laiku beidzot.
P.S. Nils ir tas, kas visvairāk zin par maniem 900 T8 Special meklējumiem ;)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Šodien SAAB 900 T8 Special tika pārdzīts uz pagaidu boksiem, kur tiks izjaukts, lai meistariem vēlāk nogādātu pliku virsbūvi. Pa to laiku jāmēģina būs notīrīt, nokrāsot un savest kārtībā piekari un bremzes. Jaukšanas process arī nebūs īss - jāsaliek pa kastēm un maisiņiem, viss jāsabildē, lai vēlāk var atrast, kur jāliek atpakaļ :)
Dažas bildes pirms darbu sākšanas, kur redzamas arī taisāmās lietas, redzamas te:
http://www.trakie.lv/saab/gallery/1_pir ... _saksanas/
Ja kādam, kas veicis līdzīgas lietas, ir kādi padomi un ieteikumi, ar prieku uzklausīšu :)
Dažas bildes pirms darbu sākšanas, kur redzamas arī taisāmās lietas, redzamas te:
http://www.trakie.lv/saab/gallery/1_pir ... _saksanas/
Ja kādam, kas veicis līdzīgas lietas, ir kādi padomi un ieteikumi, ar prieku uzklausīšu :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Jā, ar to jārēķinās, ja pērk auto no Zviedrijas būs labi parūsējis... :(
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Es domāju, ka šajā gadījumā nebūs pie vainas Zviedrija, bet tas, ka auto izskatās stāvējis kādu laiku. Bet pirms pirkšanas biju lietas kursā par rūsu - šis pagaidām ir bijis sakarīgākais T8 Special eksemplārs, ko esmu mēģinājis pirkt, kā arī vienīgais, kam bija Zviedrijas tehniskā apskate, jo citādi nedod tranzīta numurus.
Restauratori atzina virsbūvi par neko briesmīgu un taisāmu. Ganjau ikdienā sastopas ar briesmīgākiem gadījumiem :)
Restauratori atzina virsbūvi par neko briesmīgu un taisāmu. Ganjau ikdienā sastopas ar briesmīgākiem gadījumiem :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Andrisem, taisijaunu topiku, ar savu projektu;) Un, man ir ko Tev piedāvāt:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Šī daļa man parasti rada problēmas. :D Jaucu kaut ko nelielu vaļā, visas skrūves un pričendāļus lieku vienā vietā. Ar domu - nu ko tad tur var neatcerēties. Tad atjaucu vēl kaut ko, salieku skrūves citā ķobītī. Tad tas viss stāv kādu laiku atravēts vaļā, beigās ķobīši apgāžās un viss saturs sajūk krustam šķērsām. Līdz skrūvēšanai kopā paiet vēl laiciņš.. un tad es tiešām neko vairs neatceros. Tāpēc ir forši, kad saimniecībā tiek ieviests donors - aizej, paskaties, kāda nu kur tur bija skrūve, paņem trūkstošo. Un šobrīd jau ir tuvu tam, ka manā 9k drīz nebūs neviena skrūve, kas kaut kad nebūtu skrūvēta ārā un tad atkal iekšā. Vietām tas darīts vairākas reizes. Attiecīgi - nu jau es biežāk jaucamās vietās diezgan precīzi zinu, kāda izmēra skrūves kur vajadzīgas. :Dandrisem wrote:Jaukšanas process arī nebūs īss - jāsaliek pa kastēm un maisiņiem, viss jāsabildē, lai vēlāk var atrast, kur jāliek atpakaļ :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361