Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


Post Reply
User avatar
Admin
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 51
Joined: Wed Jun 13, 2007 1:13 pm

Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Admin » Tue Feb 08, 2011 2:53 pm


User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3349
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 » Tue Feb 08, 2011 8:43 pm

Pēc kādiem kritērijiem tiek aizslēgts vecais topiks?
900aero clubsport #8

User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1972
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais » Wed Feb 09, 2011 12:28 pm

Nevaru vairs atrast diskusiju par vakuma trubiņām.

Kāds ir to izmērs 4mm un 6mm? Varbūt kāds zin cik m ir nepieciešami, lai tās pilnībā nomainītu 8T un 16T?
c900 '89 T16 convertible
======================
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega

eeKa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 282
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:16 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by eeKa » Wed Feb 09, 2011 12:52 pm

defektivais wrote:Nevaru vairs atrast diskusiju par vakuma trubiņām.

Kāds ir to izmērs 4mm un 6mm? Varbūt kāds zin cik m ir nepieciešami, lai tās pilnībā nomainītu 8T un 16T?
Nezinu kaa ir 900OG bet, par 9-5 un 9k zinu teikt to, ka biju iepircis 4mm trubinju un izraadijaas par resnu (ljoti shvaki tureejaas) samainiju uz 3mm un dereeja ideaali!
Pirku ieksh ADparts.lv
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR

KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads » Wed Feb 09, 2011 12:57 pm

iespamošu arī te - vai kādam nestāv lieks/nevajadzīgs B201/202/212 motora bloks labā stāvoklī?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7

lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lablaiks » Wed Feb 09, 2011 4:32 pm

lablaiks wrote:
QUOTE:
Lampas ASV tirgum, viens ar šādām lampām pa Lietuvu braukā, pie mums manuprāt TA nevarētu iziet.



Ziedoniz:Kāpēc tevi māc šādas šaubas?


Vai tām ASV lampām nebija cits staru kūlis kā Eiropas? Manuprāt tur tā problēma.

alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by alnislacis » Wed Feb 09, 2011 4:42 pm

espamošu arī te - vai kādam nestāv lieks/nevajadzīgs B201/202/212 motora bloks labā stāvoklī?

B202 atmosfērnieka bloks- meklē Nilu. Atrodas Krustkalnos.

Līdz nākamnedēļas vidum varu Tev pat aizvest ar busu. Norēķinu alos veiksiet paši.

User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nils » Wed Feb 09, 2011 5:08 pm

Es labu motoru ar tādu nobraukumu dēļ aliem reizinātājos nejaukšu. Tas nekas, ka tas nav ejošākais dzinējs, ko visi meklē. Lai stāv, gan jau sagaidīs savu kārtu un saimnieku.
Saab 900 Turbo '81

User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by gustavs » Wed Feb 09, 2011 6:16 pm

Nils wrote:Es labu motoru ar tādu nobraukumu dēļ aliem reizinātājos nejaukšu. Tas nekas, ka tas nav ejošākais dzinējs, ko visi meklē. Lai stāv, gan jau sagaidīs savu kārtu un saimnieku.
Nav jau zināms par kādu alus daudzumu iet runa, punkts viens.
Punkts divi, tas motors,vismaz, cik man zināms, tajā sētsvidū nav gluži ģimenes locekļa kārtā. Labāk tā nekā nekā un pārējais tolmetam, sadalot pirmreizinātājos vai uz ziedoniz spare parts garage.

KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads » Wed Feb 09, 2011 8:50 pm

nuu ... vesels motors vienā gabalā man ir pašam, gribētu atrast kādu citam nevajadzīgu bloku.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7528
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun » Wed Feb 09, 2011 8:50 pm

man ir motors. Kloķene slīpēta, klāņu šalles aprautas pāris cilindriem, bet bloks, ja pareizi atceros ir normāls. Arnij, neatceries kā bija ar bloku?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1972
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais » Wed Feb 09, 2011 9:41 pm

Varbūt kāds zin, kur varētu dabūt atsperi, kas nospiež atpakaļ gāzes trosi? Kur vispār tādas lietas tirgo? Jo cik noprotu, tad viņu varētu piemeklēt līdzīgu, jo tur nav nekādi specifiski parametri t.i. uzdevums ir tikai nostādīt trosi sākuma pozīcijā?
c900 '89 T16 convertible
======================
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega

HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 189
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by HforU » Wed Feb 09, 2011 10:30 pm

defektivais wrote:Varbūt kāds zin, kur varētu dabūt atsperi, kas nospiež atpakaļ gāzes trosi? Kur vispār tādas lietas tirgo? Jo cik noprotu, tad viņu varētu piemeklēt līdzīgu, jo tur nav nekādi specifiski parametri t.i. uzdevums ir tikai nostādīt trosi sākuma pozīcijā?

Dažādas atsperes var meklēt skrūvju veikalā DELVE 2, kā arī instrumentu veikalos Wurth, Luna. Un gan jau ka varētu būt citās tamlīdzīgās bodēs.
9-5

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3349
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 » Wed Feb 09, 2011 11:25 pm

Gustavs wrote:
Nav jau zināms par kādu alus daudzumu iet runa, punkts viens.
Punkts divi, tas motors,vismaz, cik man zināms, tajā sētsvidū nav gluži ģimenes locekļa kārtā. Labāk tā nekā nekā un pārējais tolmetam, sadalot pirmreizinātājos vai uz ziedoniz spare parts garage.
Paturpinot tēmu, dāvinājumus vai kaut ko tuvu tam es vienmēr pieņemu vai apsveru, vieta atradīsies un pielietojums ar laiku arī. BET - nekur nav teikts, ka tas bloks ir normāls, neviens jau viņu nav mērījis :P

Kurbad, kas vainas tavam blokam? Vai tev viņš vispār ir pareizi izmērīts, ja ir runa par cilindru izdilumu? Ar bīdmēru tur nekas nenotiks :D


P.S. Kādus 5 veci, nostāvējušies un daži arī metami bloki (Sākot ar V4, beidzot ar B235) rudenī tika nodoti tolmetā. Vietas trūkums tādu neejošu mantu turēšanai.
900aero clubsport #8

KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads » Wed Feb 09, 2011 11:32 pm

runa ir par melno rescue c900, iznāca negribot pārbaudīt uz ko spējīgs dzeses sistēmā esoš H20 pie mīnus grādiem. BE biju ielējis viņam pliku ūdeni testa režīmā un attransportējot uz LV rudenī negaidot pārsteidza pirmais lielais sals kamēr autiņš vēl bija uz treilera :(
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7

Post Reply