Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
3-durvju klasiskam 900-tam nolēmu pārvilkt griestus. Un pirmo reizi atdūros pie fakta, ka griesti šim auto ielikti no 2 durvju 99-tā sedana. Protams ka ne rūpnīcā, bet nu katrs ar nokārušo griestu materiālu cīnās kā nu var.
Līdz ar to jautājums:
vai kādam mājās no donoru flotes SAAB auto eksemplāriem Latvijā varētu būt pieejami 900 3d griesti ?
Vajadzīgs variantam bez lūkas. Galvenais ir lai pamatne būtu izmantojama. Pats griestu materiāls var nokarāties.
Varu iemainīt pret atjaunotiem griestiem no 900 5-durvju varianta tumši pelēkā tonī vai pret 99 2d neatjaunotu pamatni.
Vēl arī pastav variants aizņemties līdz 2021.g vasaras vidum, kad varēšu šādus griestus atdot.
Līdz ar to jautājums:
vai kādam mājās no donoru flotes SAAB auto eksemplāriem Latvijā varētu būt pieejami 900 3d griesti ?
Vajadzīgs variantam bez lūkas. Galvenais ir lai pamatne būtu izmantojama. Pats griestu materiāls var nokarāties.
Varu iemainīt pret atjaunotiem griestiem no 900 5-durvju varianta tumši pelēkā tonī vai pret 99 2d neatjaunotu pamatni.
Vēl arī pastav variants aizņemties līdz 2021.g vasaras vidum, kad varēšu šādus griestus atdot.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Mūsdienās viss ir iespējams - griesti atrasti un sarunāti !
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 235
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Acīm redzamais neticamais.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sveiki!
Jauns gads man ir sācies ar senu apņemšanos - atgriezt uz ceļa savu 900o, kurš tika nolikts garažā pāris gadus atpakaļ, jo bija zaudējis savu vizuālo pievilcību, sākot izpatikt rūsai. Vienkārši sakautrējos un tā vietā, lai izietu TA, noliku garažā.
Esmu apzinājis, ka pirmās lietas, kuras būtu nepieciešamas ir jauni (citi) abi priekšējie spārni un aizmugures arkas.
Būšu pateicīgs par norādēm, kur šīs lietas ērti, droši, vēlams ne kosmiskās cenās iegādāties. Ja kādam ir ko notirgot, var dot ziņu utt. Ērtākai saziņai mans tel. 2 seši 162606.
Jau iepriekš pateicos!
Mārcis
Jauns gads man ir sācies ar senu apņemšanos - atgriezt uz ceļa savu 900o, kurš tika nolikts garažā pāris gadus atpakaļ, jo bija zaudējis savu vizuālo pievilcību, sākot izpatikt rūsai. Vienkārši sakautrējos un tā vietā, lai izietu TA, noliku garažā.
Esmu apzinājis, ka pirmās lietas, kuras būtu nepieciešamas ir jauni (citi) abi priekšējie spārni un aizmugures arkas.
Būšu pateicīgs par norādēm, kur šīs lietas ērti, droši, vēlams ne kosmiskās cenās iegādāties. Ja kādam ir ko notirgot, var dot ziņu utt. Ērtākai saziņai mans tel. 2 seši 162606.
Jau iepriekš pateicos!
Mārcis
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1995
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ļoti laba apņemšanās. Vari mēģināt sūtīt no šejienes, https://www.saabits.com/body-and-trim/r ... and-arches
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vari uzjautāt YTC (Arnijam), nesen grieza vienu 900-to
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever