Un pēc Mērfija - ledus saplēsa bloku, atstādams neskartus aizsardzības korķus. :laugh:KurBads wrote:iznāca negribot pārbaudīt uz ko spējīgs dzeses sistēmā esoš H20 pie mīnus grādiem.
Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
šķiet, ka tā. nu vismaz gar izplūsed kolektoru raugoties uz bloka sāna zibēja divas mazas tērcītes un izskatījās, ka tās veidojas tieši tur.Nīgrais wrote:Un pēc Mērfija - ledus saplēsa bloku, atstādams neskartus aizsardzības korķus. :laugh:KurBads wrote:iznāca negribot pārbaudīt uz ko spējīgs dzeses sistēmā esoš H20 pie mīnus grādiem.
vai metināt ir variants?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Bet protams! Ja vien šamais nav paspējis arī deformēties.KurBads wrote: vai metināt ir variants?
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Mētināt galvu?:woohoo:
Takš deformēsies, jebkura gadījumā..
Takš deformēsies, jebkura gadījumā..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
plaisas bloka sānā līdzās "korķiem".
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Runa iet par bloku.KoreFun wrote:Mētināt galvu?:woohoo:
Takš deformēsies, jebkura gadījumā..
Bet arī galvas metina. :P
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
podskazite pozalusta koordinati horosevo svarscika, kotorij uze mozet bitj zanimalsja perevarkoj dverej na 900 OG, iskal ja dveri iskal no vidimo predetsja vse-taki perevarivatj.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
interesē jauns aķis priekš c900 2,0 T.
labprāt dzirdētu komentārus - kādu brandu un kur pirkt?
labprāt dzirdētu komentārus - kādu brandu un kur pirkt?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ņem lineālu rokā un staigā pa veikaliem - labākajā gadījumā kaut ko līdzīgu atradīsi. B201T un B202T motoriem akumulatori bija ļoti specifiski un pēdējā laikā tos ražoja tikai Varta. Ar uzsvaru uz ražoja.KurBads wrote:interesē jauns aķis priekš c900 2,0 T.
labprāt dzirdētu komentārus - kādu brandu un kur pirkt?
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vēl viens iemesls pārnest āķi bagāžnieka un uzlikt kārtīgu downpipe`u:blush:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Mandomāt, ka KoreFun, Tu ātrāk pats atgriezīsies pie c900 ar pardislocētu AKB un monterpipe, nekā to ieraudzīsi kādam citam. :)KoreFun wrote:Vēl viens iemesls pārnest āķi bagāžnieka un uzlikt kārtīgu downpipe`u:blush:
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kāpēc šāda ideja nevienam vairs nepatīk?:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es to ideju dievinu, bet man pagaidām ir citas prioritātes. Vispirms remonti, pēc tam tunings. Ja atceries, tad pagājušovasar, vēl pirms viss pabeidzās, man ļoti patika doma par DP.KoreFun wrote:Kāpēc šāda ideja nevienam vairs nepatīk?:P
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
un vispār, tas, ka mūsdienu standarta izmēru AKB neder iekš c900 paredzētās vietas, ir mīts.
175 mm aķis vēl atstāj nelielu vietu oriģinālajai kartuma barjerai.
jautājums bij par brandu un vietu, kur kaut ko izdevīgi nopirkt. Lai gan, pieņemu, ka visi tie aķi pa lielam ir līdzvērtīgi izpildījuma ziņā.
175 mm aķis vēl atstāj nelielu vietu oriģinālajai kartuma barjerai.
jautājums bij par brandu un vietu, kur kaut ko izdevīgi nopirkt. Lai gan, pieņemu, ka visi tie aķi pa lielam ir līdzvērtīgi izpildījuma ziņā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Cik atceros, tad standarta āķis atstāja spraugu starp Downpipe`u un karstum aizsargu apm. 2-3mm, kas ir ļoti maz.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible