Hei, prieks par katru jaunu classic SAAB mīli/īpašnieku.
Novēlu, lai iecerētais izdodas un Tavs sapņu c900 kabris atrodas.
5000 EUR nav ne daudz, ne maz. Manuprāt, tas ir tāds optimāls budžets, lai varētu skatīties braucama c900 kabrio virzienā. Viss atkarīgs no veiksmes un Tavām prasībām pret meklējamo auto. "Konfekti" ar T16, ādu, aero/airflow un 16` diskiem diez vai tā uzreiz atradīsi par tādu naudu, but you never know.
Pilnībā piekrītu par to, ka c900 cabris tiešām viens ļoti elegants auto.
1. Man ir personīga pieredze. Mans trešais c900 bija/ir kabris. T16, airflow, āda un 16`nieki ... tieši tas, ko augstāk minēju + A/C, cruise, papildus AUX datčiki panelī + cietais jumta tonneau cover - īsumā - tur ir pilnīgi viss, ko uz c900 cabrio varēja uzlikt. Ja ir konkrēti jautājumi, esmu gatavs dalīties pieredzē. Uzraksti PM un aizsūtīšu e-pasta adresi. Vai arī tepat forumā varu ko ierakstīt.
Ir man arī otrs c900 cabrio - t16, bet tur roka jāpieliek, lai palaistu ielās. Nopirku ar automātisko kārbu, kas nešancēja, un pārliku uz mehānisko. Tagad auto stāv zem nojumes un gaida savu kārtu ...
2. SAABs ir jāpērk tāds, kuram ir turbīna, protams, ja tajā laikā attiecīgam modelim tāda tikusi vispār iedāvāta (izņēmums ir 99, kur turbinatoru iegādāties ir liels izaicinājums). Tātad, ir jāpērk t16 (LPT) vai T16 (FPT). Vienu no otra šķir tikai IC un APC, ko var samērā vienkārši retrofittēt iekš LPT vai, ja labi atvēzējas, pat uzlikt Trionic vadību. n/a mašīna nesniegs to apmierinājumu, ko turbo, lai arī pašlaik pārvietojoties ar 80hp vintage karburatorSAABu neizjūtu baigos mazvērtības kompleksus.
3. Protams, virsbūves stāvoklis (rūsa, krāsojums, jumts), jo visu pārējo var nomainīt. Virsbūves kritiskās vietas ir pusasu tuneļi, īpaši pasažiera pusē ... tur visiem c900 ar laiku izrūsē cauri. Ja tā vieta ir bēdīga, tad laikam nevajadzētu izvēlēties aotu, ja vien tas visādā citādā ziņā nav ļoti labs vai ļoti lēts, jo arī to vietu var sataisīt. Motors ir ilgspēlējošs (300 000 km vēl nebūt nenozīmē, ka motors ir nokalpojis), kārba - jābrauc un jāsajūit vai slēdzas, nekrīt no robiem, negaudo. Kabrim jumta gumijas ir svarīgs elements, kam jābūt labā stāvoklī.
4. Espluatācijā vājās vietas - c900 kopumā tādu izteikti vājo vietu nav, ja neskaita ātrumkārbu, kas pie agresīvas + nemākulīgas braukšanas var padoties, jo oriģināli nav bijusi projektēta 5 ātrumiem un T16 motora griezei. Bet pie normālas lietošanas viss ir OK.
Par cabrio runājot jāatceras, ka tā tomēr ir atvēertā virsbūve un kaut kādā mērā uzvedīsies kā tāda kurpju kaste ar noņemtu vāku ... bet, man ir smaga aizdoma, ka šis ir atkarīgs arī no konkrētā auto izlaiduma gada, jo mans `91 cabris kaut kā vienkārši liekas stingrāks nekā `88 cabris. Braukšana par Latvijas nekoptu granteņu "trepi" var būt nepatīkama.
+ SAAB cabris mierīgi var tikt lietots sliktos laika apstākļos, t.sk., ziemā, jo jaudīgā apkures sistēma un dubultais jumts ļauj uzturēt ļoti siltu salonu.
Lai veicas!
Noris wrote:Labvakar kungi!
Man ir vairāki jautājumi sakarā ar SAAB 900 OG "Kabra" iegādi!
Skatos uz '91, '92, '93 gada mašīnīti. Nu ap 5k eiro naudiņām.
Tā tiek pirkta svētdienas izbraucieniem. Manuprāt viens no skaistākajiem kabrioletiem.
1. Vai kādam ir pieredze ar šiem auto?
Palasot šeit forumā, kaut kādu priekšstatu par 900 OG mašīnām un problēmām guvu.
2. Šie kabri nāk ar dažādām dzinēju jaudām, 126, 141, 145, 160, 175 HP, kurš labāks?
3. Pērkot, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība, jo neapšaubāmi mašīna nebūs jauna?
4. Varbūt īsumā ekspluotējot, vājās vietas?
Gluži zaļš neesmu, personīgi ir pieredze auto, arī dzinēju remontā, gan vairāk no padomijas laikiem.
Paldies!