Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Sveiki visiem !!! Velos nopirkt SAABu 9000 96 gada automats ar 2.0 benzins/gaze.Gribu zinat vai varesu atlauties razerves dalas. Vai tas nav kosmiski dargas un ir vienkarsi pieejamas. Neesmu tik bagats, lai varetu pirkt Polija stancetas kiniesu dalas.
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Turbo?Buhis wrote:Sveiki visiem !!! Velos nopirkt SAABu 9000 96 gada automats ar 2.0 benzins/gaze.Gribu zinat vai varesu atlauties razerves dalas. Vai tas nav kosmiski dargas un ir vienkarsi pieejamas. Neesmu tik bagats, lai varetu pirkt Polija stancetas kiniesu dalas.:blush:
Saab 900 Turbo '81
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Ne, bez turbinas
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Modelis precizi ir 9000 CSE
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Manuprat no tubinas nevajadzetu baidiities, ja var sanemties gazes pedali spiest laideni, tad tada neekonomija jau nav un nav jau ta turbina nekas tik dargs , ja ari nobirtu , protams dargs/ nedargs - relativi, bet tomer ar turbo ir cita brauksana.
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Man bija iespēja tādu kādu brīdi palietot (pāris nedēļas), ik pa laikam pierakstīju piezīmēs kaut kādas nianses, emocijas un +/-.
Rīt mēģināšu salikt kopā un iepostēt.
Rīt mēģināšu salikt kopā un iepostēt.
Saab 900 Turbo '81
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Pēc pieredzes iesaku no bezturbo saaba izvairīties!!!Jaudas gandrīz nekādas un degvielas paterinš bija cik atminos pat nedaudz augstāks par turbo un ja vēl tomātkārba, tad videji uz 10l uz simts naksies rēķiņāties!!!Man gan bija 900ng, ar un bez turbo, bet situacija būs līdzīga!!!
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Runājot par jaudu, kādi 90% cilvēku ar tādu jaudu pārvietojas un vēl nav iznīkuši. Pie tam automāts 9000 nav tas labākais. Tā kā es vairāk satrauktos par tā izmaksām nekā turbīnas, īpaši jau turbinētā variantā. Nu man vismaz izdevās arī ar bezturbo to kārbu sadalīt reizinātājos, tā ka nebija pat remontējama.Edgarsss wrote:Pēc pieredzes iesaku no bezturbo saaba izvairīties!!!Jaudas gandrīz nekādas un degvielas paterinš bija cik atminos pat nedaudz augstāks par turbo un ja vēl tomātkārba, tad videji uz 10l uz simts naksies rēķiņāties!!!Man gan bija 900ng, ar un bez turbo, bet situacija būs līdzīga!!!
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Ja var atļauties uzturēt tāda paša gada BMW, tad varēs arī SAAB 9000.:laugh:
Braucot ar gāzi jau nu var atļauties Turbo, jo tāpat litriņš maksā tikai 0,429Ls.
Braucot ar gāzi jau nu var atļauties Turbo, jo tāpat litriņš maksā tikai 0,429Ls.
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
mans 9000 2.3 CSE rij pa pilsetu,rada paneli 10,5 pilseta bet pa trasi 7-7,5 ka min taa ari rij.:) runajot pa detalam-es nezinu braukaju jau aptuveni gadu un nesmu neko ipašu vel mainijis,nedaudz gaudo karba,bet ta braukt netrauce,bet konfort šim autiņa ir jutams.:P vinigi man butu tadz jautajums,manam motoram iet ķede vai zobene!?
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Man bail domāt, kāda braukšana ir ar 2.0, bezturbo, gāzi un vēl tomātu. :) Jo es šobrīd pats uz ziemas sezonu pārvietojos ar gāzētu 2.3 bezturbo manuāli. :) Un emm.. Nē, nu īstenībā es jau pieradu, nav tik sūdīgi. Jo īpaši pēc fotoradaru štellēšanas, kad visi sākuši braukt lēnāk, es ar savu gāzes plīti jūtos visnotaļ ok, satiksmē iekļauties var bez problēmām, arī apdzīt lielākoties var bez liela stresa. Un es pat esmu domājis, ka mierīgi varētu braukt ar gāzi + neturbo + automātu - respektīvi, ja reiz tāpat tas auto neiet, tad ar automātu tieši papildus kaifu var ķert no līganākas braukšanas. Lai gan arī ar manuāli sanāk visnotaļ līgani - min vai nemin, nekāda saraustītā braukšana nesanāk. :D
Vārdu sakot - braukt jau ar to bezturbo+gāzi+tomātu gan jau ka var.. BET - ja man būtu izvēle, es ne mirkli nedomājot tomēr ņemtu ar turbīnu! Bauda braukt un patēriņš arī mazāks. Nav teikts, ka turbinizētajam noteikti sanāks dārgākas izmaksas - jāskatās, ko īsti pērk, ieberzties var ar abiem.
Btw, mans gāzes katls tīri teorētiski arī ir nopērkams. :) Tikko izieta skate, decembrī pērkot arī nodoklis nebūs jāmaksā vēl, var gāzt līdz nākamam decembrim bez bēdu. Nuu.. varbūt bez bēdu. :D
Benladen: ķēde. Un gaudojošai kārbai reizēm ir jēdzīgi noskaidrot, no kā tieši skaņa rodās. :D
Vārdu sakot - braukt jau ar to bezturbo+gāzi+tomātu gan jau ka var.. BET - ja man būtu izvēle, es ne mirkli nedomājot tomēr ņemtu ar turbīnu! Bauda braukt un patēriņš arī mazāks. Nav teikts, ka turbinizētajam noteikti sanāks dārgākas izmaksas - jāskatās, ko īsti pērk, ieberzties var ar abiem.
Btw, mans gāzes katls tīri teorētiski arī ir nopērkams. :) Tikko izieta skate, decembrī pērkot arī nodoklis nebūs jāmaksā vēl, var gāzt līdz nākamam decembrim bez bēdu. Nuu.. varbūt bez bēdu. :D
Benladen: ķēde. Un gaudojošai kārbai reizēm ir jēdzīgi noskaidrot, no kā tieši skaņa rodās. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Dazreiz ir verts karba ieliet ari ellu.
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Topika autors ar savu vēlmi pārspēj Antonova iesāktos darbus:ohmy:
p.s. nēesmu ļauns, bet Antonovam novēlu divas lietas: 1.Raimja dziesmu...1000000 rožu; 2. mazu sidraba svina gabaliņu, kā sacīt- sirdiJ.
p.s. nēesmu ļauns, bet Antonovam novēlu divas lietas: 1.Raimja dziesmu...1000000 rožu; 2. mazu sidraba svina gabaliņu, kā sacīt- sirdiJ.
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
nu tadz muļkis es vel nesmu ka brukašu bez eļas karba!tur viss ar eļu ir kartiba,man vina gaudo ka dod zem slodzes,bet kad atlaiž pedali gazes tad pazud,ta gaudošana.
Re:Velme klut par SAAB laimigo ipasnieku
Laikam daudzu neturbo īso kārbu defekts. Edgar, tavējā tak ar tāpat gaudo, varbūt ne izteikti, bet ir. Un man tas pats bija ar Jeta kārbu, kuru uzliku no neturbo.
Saab 900 Turbo '81