Labdien Jūsmājās.


User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by Tunnel »

Nu nekas neatliek, kaa urbties un vikt jaunus vadus... :(
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by mixeris »

Vajadzētu durvju melnajā štekerī būt vairākām brīvām vietām, kur var pārurbt lielākus caurumus un izvilkt vadus nebojājot metālu.
Es darīju tā, jo oriģinālie bija pārāk tievi tiem skaļruņiem, kas durvīs.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by KoreFun »

Var jau arī iespraust OE PINus štekerī. Ja durvis ir rūsainas, un tos ir paredzēts ņemt nost, tad būs problēmas ar tiem vadiem štekerī.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by Tunnel »

KoreFun wrote:Var jau arī iespraust OE PINus štekerī. Ja durvis ir rūsainas, un tos ir paredzēts ņemt nost, tad būs problēmas ar tiem vadiem štekerī.
Durvīm nav tik lieli kapi, tiks padarītas smukas. Bet vadus gan nomaskēju. Urbt dikti negribējās. Un pie tam lai urbtu - jānoņem durvis. He, izrādās, ka SAABam ir varen laba virsbūves konstrukcija - visur kur manīju - dubultbleķis. Nav tākā kautkādam fordam..
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by KoreFun »

Lai izurbt nav jāņem nost durvis, vari apskatīties manā topikā. Esmu urbis cauri.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by Tunnel »

KoreFun wrote:Lai izurbt nav jāņem nost durvis, vari apskatīties manā topikā. Esmu urbis cauri.
Kurš ir tavs topiks?
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by KoreFun »

Te ir mans topiks, un te ir visas bildes.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by zinitis »

mixeris wrote:Vajadzētu durvju melnajā štekerī būt vairākām brīvām vietām, kur var pārurbt lielākus caurumus un izvilkt vadus nebojājot metālu.
Es darīju tā, jo oriģinālie bija pārāk tievi tiem skaļruņiem, kas durvīs.
Var likt arī jaudīgus vadus(sudraba),un likt OE airbag sistēmas konektorus (apzeltītus),un uz ausi nedzirdēsi jaudas zudumus,un nebūs problēmas,ja būs jāatvieno durvju konektors lai izņemtu durvis.
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by Tunnel »

KoreFun, tu kaadu finieri izmantoji? 12 vai 14mm?
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by KoreFun »

nu jau tik labi neatceros, bet liekas, ka bija 18mm visur un 22(21)mm frontālā siena (ar skaļruni)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by Tunnel »

KoreFun wrote:nu jau tik labi neatceros, bet liekas, ka bija 18mm visur un 22(21)mm frontālā siena (ar skaļruni)
Vienkārši gribējās zināt cik cm garam jābūt tam tunelim. Tā lai neskaras pie apšuvuma.

ā, un štekeri tomēr atšķiras... jāskatās vai varēs normāli izurbt...

Pīkstuļi man ir paredzēti priekšā uz paneļa... Šķiet ka no S-30 tur labi der. Es jau tāds makgaivers esmu... :laugh: "krossoveri" ar no S-30 ir padomā. Iesākumā tāda ir doma. Skaņa būs labāka par neesošu. Ja auto paliks uz ilgāku laiku kā domāju - tad tiks pārtaisīts tā pa nopietnam. Šobrīd gribas vnk mūziku.
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by KoreFun »

Tunnel wrote: Vienkārši gribējās zināt cik cm garam jābūt tam tunelim. Tā lai neskaras pie apšuvuma.
Kādam tunelim? Pie kāda apšuvuma?

Tunnel wrote:Pīkstuļi man ir paredzēti priekšā uz paneļa... Šķiet ka no S-30 tur labi der. "krossoveri" ar no S-30 ir padomā.
:unsure:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by Tunnel »

KoreFun wrote:
Tunnel wrote: Vienkārši gribējās zināt cik cm garam jābūt tam tunelim. Tā lai neskaras pie apšuvuma.
Kādam tunelim? Pie kāda apšuvuma?

Tunnel wrote:Pīkstuļi man ir paredzēti priekšā uz paneļa... Šķiet ka no S-30 tur labi der. "krossoveri" ar no S-30 ir padomā.
:unsure:
Tam ko tu no finiera trim daļām taisīji. Starp skaļruni un durvju apšuvumu (pelēko) taču ir attālums - to ar gribu zināt...

Zinu zinu - nenopietns projekts. Bet vadi gan būs nopietni - tā ka ja iznstalēšu ļoti nopietno akustiku, pamati jau būs, atliks tik nomainīt skaļruņus un iztapsēt. Līnijvadi arī jau tiks ielikti zem bardaciņa smukā rullītī - gaidīs kad vajadzēs vilkt...
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by KoreFun »

Tunnel wrote: Tam ko tu no finiera trim daļām taisīji. Starp skaļruni un durvju apšuvumu (pelēko) taču ir attālums - to ar gribu zināt...
Biju domājis par Subi.
Par gredzeniem nezinu, neesmu mērījis. Atradu garāžā finieri un vnk testējot apstājos pie trim slāņiem. Noņem apšavumu, noņem stock plastmasas glāzi (ja tāds ir), nolais stiklu uz leju un piemēri skaļruni, atstāj starp magnētu un stiklu kādus centimetru un izmēri topoša gredzena biezumu. Vietas starp apšuvumu un durvju dzelzi ir pietiekami.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Labdien Jūsmājās.

Post by Tunnel »

Nebiju saskāries ar šādu konstrukciju, un tagad nevaru izdomāt vai labāk kad apšuvums būs cieši klāt pie tā tuneļa ar skaļruni vai atstāt kādu spraugu... :unsure:
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
Post Reply