SAAB 9000 CS 1992


Pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 22
Joined: Sat Jan 21, 2012 9:29 pm
Location: Brocçni/Rîga

SAAB 9000 CS 1992

Post by Pilots »

Sveiki visiem! Tikko pievienojos SAAB klubam, jo divas dienas atpakaļ, gan pirmo reizi vispār braucu ar Saab, gan tāpēc, ka vienu tādu iegādājos, protams ar virkni problēmām, ar daļu jau tiku galā ar draugu palīdzību, daļa lielāku un sīkāku problēmu risināšanu ceru, ka varētu jūs palīdzēt.
Vispār par mašīnu,SAAB CS 2.3 turbo benzīns/gāze, automāts (problēmas ar kārbu), un vispār ar labu komplektāciju, vismaz man tā šķiet, jo īsti nezinu, kā iedalās komplektācijas iekš saab. Ādas salons, apsildāmie sēdēkļi (nestrādā, un izsit drošinātājus) elektriski visi logi(viens šobrīd nekustās, pat nekādas skaņas) un elektriska lūka, borta dators, klimat kontrole(pagaidām ar īsti nešancē), stereo, un ja pareizi esmu sapratis, tad kruīzs kurš nestrādā, un vel dažādi sīkumi. Dažas problēmas jau pieminēju, bet nu tagad tā smukāk apkopošu.

1.Automātiskā kārba, švaki slēdzas no 3 uz 4, itkā tā kā uz brīdi aizied tukšgaitā, un tik pēc brīža aiziet tālāk. Ja brauc mierīgi, lēni, uzsākot pratīgi, tad īpaši netraucē, un manīt pēc skaņas tik pat kā nevar, bet ja iespiedīs dziļāk pedāli, tad ap 40km.h aizies tukšgaitā, ātrums necelsies, tikai apgriezieni, un pat varbūt biš bremzējas ātrums, ja atlaiž nedaudz gāzi, tad aiziet viss tālāk.

2.Apsildāmie sēdekļi nesilda, par cik neesmu elektriķis, tad nav saprašana, cik traki ar sēdekļu apsildi ir, ja ieslēdzot izsit drošinātāju. Ir iespēja pašam sataisīt, jeb bez elektriķa neiztikt?

3.Uz pagriezieniem ir tā kā kruīzs standartā mēdz būt, bet nedarbojās, kas ir pirmais ko var skatīties, un kāda vaina varētu būt?
Image

4. Neiedegas un nebrīdina par drošības siksnām(fasten belts), drišinātajs nav vainīgs. Var iztikt, bet varbūt kāds zin, nekas daudznav jādara un ir sataisīts.
Image

5. Visu laiku panelī deg /tcs ctrl/, ko ar to iesākt?

Image

6.Ir vel kaut kāda lieta, kura laikam neko nedara, itkā pievienots, bet neko nedara, varbūt kādām zinām, kas tas ir.

Image

Cerams, kad kāds mācēs atbildēt, galvenais jau protams ir kārba, pārējais jau mazāki sīkumi. Paldies jau iepriekš!
Saabich
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 239
Joined: Tue Jan 10, 2012 8:36 pm
Location: Latvia

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Saabich »

Sveicināts!!! Cik cenu nometa par šiem defektiem iepriekšējais saimnieks? 4. problēmu es netaisītu nemaz:)
Pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 22
Joined: Sat Jan 21, 2012 9:29 pm
Location: Brocçni/Rîga

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Pilots »

Lieta jau tāda, ka uz plača pirku, un viss kopā ar pārrakstīšanu izmaksāja 465, ja kārba ir labojama, un lēti labojama, tad pēc interneta tirgus cenām manliekas kad labs darījums, bet nu ja kārba ir nelietojama, tad jau esmu iegrābies.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Nils »

Brauc rīt uz Brīvkalniem, pa visiem izčamdīsim, palīdzēsim ar padomiem un info, kur dabūt detaļas. ;)
Info par Brīvkalniem pirmajā lapā, nav obligāti jāpiedalās, var vienkārši atbraukt iepazīties.
Saab 900 Turbo '81
Pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 22
Joined: Sat Jan 21, 2012 9:29 pm
Location: Brocçni/Rîga

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Pilots »

Nu jā, es jau labprāt. biju jau domājis aizbraukt līdz turienei, kad ieraudzīju, ka jums būs pasākums, bet lieta tāda, ka rīt sarunāts riepas nomainīt, šarnīrs vienā pusē jānomaina, pakaļējās kalotkas(kas nez kāpēc, neatvērtā iepakojumā mētājās bagāžniekā), un vel jāizpucē visa mašīna un motortelpa, lai pašam patīkamāk braukt. Tiešām žēl, ka netikšu, būtu ar noderīgi, kad jūs varētu pakonsultēt man, bet nu labāk savedīšu kārtībā to ko var un zin, un jācer ka drīz atkal būs kāds pasākums jums.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by edijs »

Šis bija tas pa 450ls, ko nocenoja no 660ls ceturtdien? Ja tā, tad tu man viņu burtiski no degungala paķēri. :) Bet nu pārdzīvošu, man kā nekā 3 saabi jau sētā ir, tev toties pirmais. Gan savedīsi kārtībā un ripos pa pirmo. Sāpīgākais varētu būt kārba, bet to līdz 100ls ir varianti nomainīt - jāmeklē tik. Savukārt vizuālais bildēs šķita ļoti ok tam gadam.
Katrā ziņā par to cenu automāta komforts, gāzes ekonomija, turbo spēks - pa pirmo! Lai labi ripo!

Klau, gāzes pedālis nav paciets? Atsaucīgs? Tcs/ctrl varētu nozimēt limp modi. Ja tā lampiņa deg, kruīzs arī nebūs - tā ka novēršot šo, varbūt būs ari kruizēšanas prieki. Un limp mode arī varētu kaitēt pie tomāta slēgšanās, pastarpināti gan. Šķiet, man ar tā reiz bija - reāli bija jāmin grīdā, lai uz ceturto robu pārlektu. Sataisīju limp modi izsaucošo problēmu un arī kārba atkal šancēja kā nākas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Nils »

Baigais slinkums, bet ok.
1. Es mēģinātu nomainīt kārbā eļļu un tad skatīties, ja nekas nemainās, gatavojies... bet kārbas nav dārgas, ja paveiksies, atradīsi 50-100ls robežās.
2. Jāatrod, kur ir īssavienojums, biežākā kaite ir pārrauts sildelements pašā beņķī, sievietes, kas atspiežas uz beņķiem ar ceļiem utt. Bet var jau būt, ka kaut kur it kāds vads zem beņķa pušu vai slēdzis ķīselī. Gadījumā nebija arī kaut kāds relejs šiem? Neatceros līdz galam.
3. Vairākas opcijas, jāsāk ar to, ka tas var nestrādāt dēļ TCS lampas? Galvenās problēmas parasti saistītas ar dačikiem pie pedāļiem (tomātam tāds ir viens, pie bremžu pedāļa). Tālāk - jābūt kārtībā visām aizmugurējām gaismām, piestartējot auto un nospiežot bremzes, kreisajā spidometra pusē ir jānodziest visām lampiņām un tavam digitālajam Saab ir jāpazūd no spidometra. Vēl vainu var meklēt vadu mučkulī, kurš iet no virsbūves uz bagažnieku.
4. Nomaini lampiņu vai arī pašos jostu stiprinājumos kontaktiņi beigti/nosūbējuši. Nepiegriez vērību sīkumiem.
5. Ar šo gan tevi neapskaužu, Edijs sīkāk pastāstīs - viņš mums TCS droseļu mazais speciālists, bet iesaku pieslēgties pie kompi un nočekot kas un kā, vis kas var būt.
6. Kura no abām lietām neko nedara? Tas pa kreisi ir paneļa apgaismojuma spilgtuma regulators, otrs ir salona temperatūras mērītājs, bez tā tev klimata kontrole normāli nestrādās, priecājies, ka tagad pūš gaisu. Un klimai kļūdas vari nolasīt nospiežot vienlaicīgi "AUTO" un pa diognāli labās puses apakšējo pogu (sejā pūtējs).
Tas tā lielos vilcienos, vienkārši jāņem un jāskatās.
Lai veicas un labi ripo. ;)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
jastr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2851
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:07 am
Location: LV

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by jastr »

Nila 2.punkta skaidrojums ir interesants... :D

uz priekšējā? uz ceļiem? moš vēl braucot? :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli :D
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Nils »

Jastr, cik tev gadi? Vajadzēja jau sen saprast, ka auto nav tikai pārvietošanās līdzeklis. :P
Garlaicīga jaunība tev bijusi! :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Saabich
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 239
Joined: Tue Jan 10, 2012 8:36 pm
Location: Latvia

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Saabich »

Nils wrote:Jastr, cik tev gadi? Vajadzēja jau sen saprast, ka auto nav tikai pārvietošanās līdzeklis. :P
Garlaicīga jaunība tev bijusi! :laugh:
tur taisnība, tāpat arī griezstos var atrast mazus punktiņus:woohoo: no spiciem papēžiem
User avatar
jastr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2851
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:07 am
Location: LV

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by jastr »

Salikās smieklīgs internetdiagnostikas problēmcēlonis.

Tiesības noliku 26 gadu vecumā, tā kā jā, jaunība būtībā pakāsta šādā izpratnē :P
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli :D
User avatar
jastr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2851
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:07 am
Location: LV

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by jastr »

Saabich wrote:
Nils wrote:Jastr, cik tev gadi? Vajadzēja jau sen saprast, ka auto nav tikai pārvietošanās līdzeklis. :P
Garlaicīga jaunība tev bijusi! :laugh:
tur taisnība, tāpat arī griezstos var atrast mazus punktiņus:woohoo: no spiciem papēžiem
Saabich - daži ved arī mēbeles ar mašīnām, glupi apietās ar makšķerkātiem utml padarīšanas...

Tad jau pārsauciet savus Anšus, Ziemassitējus un citus fetiša obektus par porncar I. II., bunnycar, sexodrome un vispār, iesaku izveikt krimialistikas ekspertu ananlīzi a ļa top gear stilā. bez fizioloģiskiem škidrumiem atradīsies vēl tik daudz faktu, ka gudrāk liksies to nabaga mašiņu nokurināt :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli :D
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Kudinsky »

Jums nekas nešķiet dīvains sestajā bildē???
Vēl viens paneļa apgaismojuma spilgtums regulators blakus temperatūras mērītajam, tā tāda kā extra? Vai arī es tagad murgoju?
Par to TCS problēmu- varbūt ir vērts uz Vikingiem aizbraukt, diagnostiku uztaisīt. Nav jau nemaz tik dārgi.
Pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 22
Joined: Sat Jan 21, 2012 9:29 pm
Location: Brocçni/Rîga

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Pilots »

Edij- Iespējams, ka tas ir tas pats, nezinu cik iepriekš bija, jo kā ieraudzīju ceturtdien ap kādiem 15:00 vai 16:00, tā sazvanīju, apskatījos, paņēmu, kamēr braucu pēc naudas, šiem esot tur ap 25 zvaniem bijuši, gan jau biji viens no viņiem :D
Gāzes pedālis liekas normāls, bet nu jo maigāk spiedīs, jo ātrāk un mierīgāk tiks pāri tam 3-4 ātrumam. Neesmu īsti zinātājs, kas ir limp mode.

Nil- 1.Eļu ne nomainīju, bet uzlēju, jo līmenis bija pamazs, bet tas neko nemainīja. 2.Par beņķiem rīt būs jāpaskatās, un relejs ir pie tā paša sēdekļu siltuma regulētāja, katram atsevišķi. 3. Par to TCS jāpapēta, laikam jau pie tā kompja jāpieliek, jo saprašana no elektronikas nekāda. 4. par tām jostām tas tik tā, ja nu tur sīkums, kas darāms, nav jau tā, ka man vajag, lai gaudo, ka kāds nav piesprādzējies, bet vismaz izpaliktu ikreizējā meitenes mācīšana, par sprādzēšanos ;) 5. tiks darīts. 6. Paneļa apgaismojums ir otrā pusē, to tā kā atpazīstu, bet šis nezinu kas ir, izņēmu laukā ar visu releju, pat nebija ne pie kādiem vadiem piesprausts.
Paldies un gan jau ka ripos, kā nākas ;)

Vel varu piebilst, ka no rītiem uzsildot uz benzīnu ir jāpatur gāze, ja nē divu sekunžu laikā noslāpst, bet neraustās, stāv normāli apgriezieni, un tad noslāpst. Pasildu paturot apgriezienu, un pārslēdzot uz gāzi viss strādā. Vēl arī priekšējais blakussēdētāja logs ir vienīgais no visiem, kas nestrādā spiežot pogu nekādas skaņas no tās puses, bet nu tur droši tad jāpaplosa nost apšifka, un jāskatās.

ā,ir vēl tā, ka starteris baigi skaļi iegriež, nu ka piešķil tad ar troksni, tas tā sābam raksturīgi, vai starteris iet uz beigām?

Kā tad tur ar to kārbu varētu būt, ja eļļu uzliet jau mēģināju?
p.s. paldies par atsaucību, tiešām pārsteidzoši atsaucīgi :)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by edijs »

Tā gāzes paturēšanas vajadzība no rītiem arī varētu būt dēļ limp modes - tieši tā arī man bija. Jebkurā gadījumā - bez kļūdu nolasīšanas ar kompi tev neiztikt. Tad arī var zīlēt tālāk.

Kudinsky - nu, man ir divi slēdži priekšējām miglām. :D Tik vien tāpēc, ka nebija nekā cita pa rokai, ar ko vietu aizpildīt. Nav jau teikts, ka kaut kur pievienots tas slēdzis. Vai arī uztaisīts, lai var miglām spilgtumu pieregulēt. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply