SAAB 9000 CS 1992


Saabich
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 239
Joined: Tue Jan 10, 2012 8:36 pm
Location: Latvia

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Saabich »

jastr wrote:
Saabich wrote:
Nils wrote:Jastr, cik tev gadi? Vajadzēja jau sen saprast, ka auto nav tikai pārvietošanās līdzeklis. :P
Garlaicīga jaunība tev bijusi! :laugh:
tur taisnība, tāpat arī griezstos var atrast mazus punktiņus:woohoo: no spiciem papēžiem
Saabich - daži ved arī mēbeles ar mašīnām, glupi apietās ar makšķerkātiem utml padarīšanas...

Tad jau pārsauciet savus Anšus, Ziemassitējus un citus fetiša obektus par porncar I. II., bunnycar, sexodrome un vispār, iesaku izveikt krimialistikas ekspertu ananlīzi a ļa top gear stilā. bez fizioloģiskiem škidrumiem atradīsies vēl tik daudz faktu, ka gudrāk liksies to nabaga mašiņu nokurināt :D
Protams iespējamo variantu ir daudz, bet ja pats zin no ka punkti grieztos, tad braucot var tikai atmiņās kavētiesB)
Pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 22
Joined: Sat Jan 21, 2012 9:29 pm
Location: Brocçni/Rîga

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Pilots »

šodien saskāros ar vel vienu, kārtējo problēmu, vispār bija jau no sākuma, bet lielākoties tika samazināta. Bija tā, ka gāze izplūda lielos daudzumos, viss salons smirdēja, un 60 litri izgāja uz ~180km(daļa pilsēta, daļa šoseja), un mazās trubas visas pievilka, aizbraucot uz servisu, izrādijās ka problēmas ir pie ieplūdes kolektora, kur bija tikai vienkārši piestiprināts, un plūda viss pa taisno laukā. To piestiprināja, tagad pēc gāzes nesmird, bet tik un tā, 30litri izgāja uz ~180km(vismaz 140km šoseja), ar kaut kā par daudz. Statoilā atsaucīgs darbinieks, arī Saab īpašnieks, ieteica aizbraukt noregulēt patēriņu, ar to būs līdzēts?
Tad kad beidzās gāze, tad uz benzīnu ar negribēja iet, kaut arī iekšā ap 20litiriem, raustās, nedod jaudu un slapst ja apstājās un negāzē, bet kad uzpilda gāzi, tad uz benzīnu iet smuki, bet uz gāzi vel smukāk.

Un kāds neforš atgadījums šovakar. Braucu pa Rīgu, pie esplanādes, ka blakus nostājās ceļinieki, un saka, lai piestāju malā. Šie saka ka OCTA neesot, un sods 60ls, un tad sāku skaidrot kāpēc tās OCTA`s nav. Lieta tāda, ka pirku mašīnu, viņi tur uz vietas pārraksta, un laikam sūta uz CSDD, un man piebilda, lai 5 dienu laikā ierodos CSDD uztaisīt tehnisko pasi un nummuru salīdzināšanu. Pajautāju kā ar OCTA, viņš atbildēja, ka pagaidām ir iepriekšējā īpašnieka, un ka var arī līdz tam laikam kamēr aizbraucu uz CSDD, braukt ar iepriekšējā īpašnieka OCTA. Ceļinieki, diezgan agresīvi sāka skaidrot man, ka mašīna pēc tās uzziņas lapas ir 99.9% mana, un kur esmu pircis tiesības, ka to mācot auto skolā, ka ja sakrīt uzziņas lapā nummurs ar atgriestās tehn.pases iekšpusē rakstīto nummuru, tad mašīna ir mana :D Uzlika sodu. Nu neko, braucu uz statoil pirkt OCTA, a tur vairāk kārt meklējot, nemaz tādu mašīnu neatrod, ko nu darīt, braucu bez octas uz mājām, ir pagājušas kādas 20min, un tikko pulkstens sita 00:00, un uz marijas ielas aptur pašvaldība, grib likt sodu, pastāstu situāciju, un pajautāju, lai vispār paskatās, kas skaitās īpašnieks, izrādijās, ka joprojām vecais īpašnieks ir palicis. Pašvaldībnieks saprotoši paliaiž. Ievēroju ka papīros un tehniskajā nesakrīt reģistrācijas apliecības nummurs, placī piemirsuši pielikt vienu nulli. Tā nu tagad gaidu rītdienu, lai noskaidrotu, kas vispār notiek, kā ,lai dabūju māšinu uz sava vārda, octu, un kā paliks ar sodu, vai tas aiziet vecajam īpašniekam, vai arī ja man, es to varu pārstrīdēt, jo itkā jau octu nevarēja uztaisīt jebkurā gadijumā, un sods par to ka tāda nav. Labi, atkal izplūdu romānos, bet nu traki besīga diena un gribas pasūdzēties :D
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by elmo »

Nu aizbrauc šodien uz CSDD, saņem jauno Tehnisko pasi un tad pamēģini apstrīdēt sodu. Papīrs pacieš visu un vismaz, kamēr sūdzību skatīs, sods nebūs jāmaksā. Varbūt, ka vēl sods nebūs paspēts ievadīt sistēmā un pie pārreģistrācijas neko neteiks!;)
Saabich
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 239
Joined: Tue Jan 10, 2012 8:36 pm
Location: Latvia

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Saabich »

tad sanāk tā ka iepriekšējam saimniekam nebij octas, pie pārrakstīšanas naaksies maksāt to sodu
Pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 22
Joined: Sat Jan 21, 2012 9:29 pm
Location: Brocçni/Rîga

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Pilots »

Par cik man atkal problēmas ar autogāzi, stipras noplūdes, milzīgs patēriņš, smaka utt, varbūt kāds var ieteikt labu, bet nedārgu autogāzes apkopi Rīgā? Internetā daudzi piedāvājumi, bet neesmu saskāries līdz šim ar gāzi. Ja nu kādam gadijies, varbūt var ko ieteikt?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by edijs »

Skarbi jau tā teikt, bet mani gandrīz vai pārņem sajūta, ka tas bija likteņa pirksts, ka netiku pie tā auto. :D

Vienīgais, ko es varu ieteikt - Heinrihs gāze, Ganību dambī. Citur neesmu bijis. Taču šajā vietā ļoti patika sakarīgā attieksme. Biju tur iebraucis pēc tam, kad nopirku Gazoviju - TA izsvilpa par ļoti nepiekājīgām atgāzēm. Šie man saregulēja (savas 20 minūtes ņēmās), vēl bonusā nomainīja to gumiju, kas nāk uz ieplūdes trubas un nodrošina, lai gāzes pukšķa gadījumā spiedienam ir kur izsprukt ārpasaulē, par visu to paprasīja piečuka. Ņemot vērā, ka es pilnīgs nulle gāzošanas lietās, varēja mierīgi no manis paprasīt arī latus 20-30, būtu samaksājis, lai tikai uz TA viss būtu kārtībā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by elmo »

Pilots wrote:Par cik man atkal problēmas ar autogāzi, stipras noplūdes, milzīgs patēriņš, smaka utt, varbūt kāds var ieteikt labu, bet nedārgu autogāzes apkopi Rīgā? Internetā daudzi piedāvājumi, bet neesmu saskāries līdz šim ar gāzi. Ja nu kādam gadijies, varbūt var ko ieteikt?
Sākumā noplūdi vari pameklēt pats ar visparastāko ziepjūdeni. Sataisi pudelē ar smidzinātāju un izej motortelpā cauri visiem savienojumiem, tos apsmidzinot un meklējot, kur met burbuli. Pat būtu ieteicams pievilkt visus savienojumus, jo ar noplūdi braukāt nav labi, tas pats kas braukt ar tekošu bāku!;)
Ja patēriņš arī benzīnam ir liels, tad vaina būs citur.
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Gregers »

Pilot, skaties PM :)
User avatar
jastr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2851
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:07 am
Location: LV

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by jastr »

es nezinu, vai no Pilota, bet man tikko zvanīja exkolēga no TX un interesējās par gaisa masas mērītāju dēļ līdzīgiem simptomiem par nenormālu gāzes patēriņu :D

uz jautājumu, cik maksā tas verķis, atbildēt nespēju... kāds zin?
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli :D
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by skirem »

jastr wrote:es nezinu, vai no Pilota, bet man tikko zvanīja exkolēga no TX un interesējās par gaisa masas mērītāju dēļ līdzīgiem simptomiem par nenormālu gāzes patēriņu :D

uz jautājumu, cik maksā tas verķis, atbildēt nespēju... kāds zin?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... Categories

jauns oriģ. būs trīsciparu skaitlis ;)
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by skirem »

sorry, tā ir ka neskatās kādā topikā raksta, tas nebūs uz 9K, tām cenas skaties te :
http://www.thesaabsite.com/9000/9000fuelsystem.htm
Pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 22
Joined: Sat Jan 21, 2012 9:29 pm
Location: Brocçni/Rîga

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Pilots »

Edij- jau pabiju "autogaze" , tur attieksme nekāda, laika nebija ko man veltīt, papūta logūdeni uz vietām kur jau biju paprovējis un savilcis, un teica ka vaina ir turbīnā, smakai jābūt un patēriņam jābūt 60litri uz 180km, un 3ls paprasija vel par to. Tad devos iļģu ciemā uz "AutoGas" kur visu apskatija velreiz, apmēram novērtēja cēloni, ka vaina ir jāsakārto vispirms ar benzīnu un tad varēs kaut ko ar gāzi, un ka jādodas uz SAAb centru, tā arī dariju, un tur konstatēja kādas 10 kļūdas, un, 40 ls negribējās maksāt pa tiešākiem rezultātiem, un meistars teica, ka pēc skaņas viņš liktu uz gaisa masas mērītājs. Jā un laikam jau Tev par labu, ka es paspēju paķert šito brīnumu pirmais ;)

Jastr- jā tas pats kolēģis šodien man palīdzēja un bija man tulka vietā :D
Pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 22
Joined: Sat Jan 21, 2012 9:29 pm
Location: Brocçni/Rîga

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Pilots »

elmo wrote:
Pilots wrote:Par cik man atkal problēmas ar autogāzi, stipras noplūdes, milzīgs patēriņš, smaka utt, varbūt kāds var ieteikt labu, bet nedārgu autogāzes apkopi Rīgā? Internetā daudzi piedāvājumi, bet neesmu saskāries līdz šim ar gāzi. Ja nu kādam gadijies, varbūt var ko ieteikt?
Sākumā noplūdi vari pameklēt pats ar visparastāko ziepjūdeni. Sataisi pudelē ar smidzinātāju un izej motortelpā cauri visiem savienojumiem, tos apsmidzinot un meklējot, kur met burbuli. Pat būtu ieteicams pievilkt visus savienojumus, jo ar noplūdi braukāt nav labi, tas pats kas braukt ar tekošu bāku!;)
Ja patēriņš arī benzīnam ir liels, tad vaina būs citur.
Jā, to visu jau sākumā izdariju, tāpēc meklēju speciālistu, bet nu jau daudzmaz viss ir skaidrs, ka darba vel ir diezgan...
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by edijs »

Turbīna vainīga pie gāzes smakas? :D Heh, feini tie čaļi. Un patēriņš - ar 40 litru bāku zem 300 kilometriem vēl nav izdevies nobraukt. Tā ka 60 litri un vēl pa šoseju pilnīgi noteikti ir par daudz uz 180 kilometriem. Vārdu sakot skaidrs - uz to kantori nebraukšu.

Par to, vai labi, vai slikti, ka ieķēri pirmais, grūti spriest. Var jau būt, ka nomainīsi to gaisa masas mērītāju un viss būs kedā. Lietots maksās 5-10 latus, pameklē tikai. Nu varbūt kāds visus 20 latus paprasīs, bet tie gan ir griesti.

Kā kārba uzvedās? Piegāzi/nomainīji eļļu, kaut kas mainījās uz labo pusi?

Klau, tīri tāda zinātkāra interese - ko tie plača tirgoņi stāstīja par auto? Ka viss ir "zašebis", ieguldījumus neprasa, kāp un brauc? Neko neteica, ka ir nelieli defekti? Nemēģināji viņiem zvanīt un prasīt, kas par lietu, ko jūs man te s**u iesmērējāt?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Pilots
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 22
Joined: Sat Jan 21, 2012 9:29 pm
Location: Brocçni/Rîga

Re:SAAB 9000 CS 1992

Post by Pilots »

edijs wrote:Turbīna vainīga pie gāzes smakas? :D Heh, feini tie čaļi. Un patēriņš - ar 40 litru bāku zem 300 kilometriem vēl nav izdevies nobraukt. Tā ka 60 litri un vēl pa šoseju pilnīgi noteikti ir par daudz uz 180 kilometriem. Vārdu sakot skaidrs - uz to kantori nebraukšu.

Par to, vai labi, vai slikti, ka ieķēri pirmais, grūti spriest. Var jau būt, ka nomainīsi to gaisa masas mērītāju un viss būs kedā. Lietots maksās 5-10 latus, pameklē tikai. Nu varbūt kāds visus 20 latus paprasīs, bet tie gan ir griesti.

Kā kārba uzvedās? Piegāzi/nomainīji eļļu, kaut kas mainījās uz labo pusi?

Klau, tīri tāda zinātkāra interese - ko tie plača tirgoņi stāstīja par auto? Ka viss ir "zašebis", ieguldījumus neprasa, kāp un brauc? Neko neteica, ka ir nelieli defekti? Nemēģināji viņiem zvanīt un prasīt, kas par lietu, ko jūs man te s**u iesmērējāt?
Jā, es tā sapratu, ka pa daudz tā kā ēd.
līdz 10ls skan ideāli, jo man SAAB centrā teica ka ~500 :D
Kārba tā pat, eļļu nemainiju, bet uzlēju tik, jo līmenis mazs bija, bet nu viss pa vecam, bet, kā jau teicu, pagaidām iztikt var, mierīgi braucot un tik pat mierīgi gāzējot, tik pat kā neman to defektu, tā kā uz kārbas maiņu var paciesties.

Plača čaļi vispār man daudz ko sastāstija, dēļ savas nezināšanas un tīri pateicioties viņiem jau sanācis daudz izdot. Vien jau tas, ka teica ka varu 5 dienas braukt ar vecā īpašnieka OCTA, un dabūju 60ls sodu, es vienkārši nebiju saskāries ar RĒĶINS - UZZIŅA papīra darbībām. Braukt man nedeva, pats izveda, es arī neuzstāju pēc tam velreiz, jo itkā viss smuki izbraucās, un par kārbas defektu jau teica kad zvaniju viņiem. Nebija uz sitiena kas tāds kur piesieties īpaši, tik par to smaku, un tur atbildēja ka tas ok, tik brīžiem pasmirdēs. Viss ideālā stāvoklī un nekādu problēmu, pat ceļa nodoklis samaksāts, kam es tik tagad pievērsu uzmanību, ka skate ieta ir pagājušo gad, un nu vel 90ls klāt pie csdd :D

Kā teikt, no kļūdām mācās, un pie nākamās iepirkšanās būšu daudz zinošāks un gudrāks B)

Ko man tur zvanīt, šaubos vai kāds naudu man atdos :D

p.s. nedomājat, ka gluži uz aklo pirku, bet izskatijās dikti labs piedāvājums, ar vienas kārbas defektu, pārējās problēmas jau tik nobraucot labu gabalu atklājās.
Post Reply