Agrāk jau minēju, ka manam 900jam nopuņķojies motors apmēram galvas blīves rajonā. Eļļa it kā nezūd, taču skats nepatīk un ir doma par ķirurģisku iejaukšanos...
Pāris dienas atpakaļ draugs nopirka 9000 arī ar 2,0 bez turbo... un tieši tas pats skats - nopuņķojies tajā pašā apkaimī... Šodien autokapsētā apskatīju divus Aaab - tīri intereses pēc... Tas pats. Te nu radās šis jautājums - standarta kaite vai nolaidība...
Standarta kaite vai nolaidības rezultāts?
Standarta kaite vai nolaidības rezultāts?
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
Re:Standarta kaite vai nolaidības rezultāts?
Paskaiti auto gadus un to, kas pa šo laiku blīvei nav bijis jāiztur. Man liekas, ka par standarta kaitēm var runāt par defektiem, kuri atkārtojas 2-3 gadu šķērsgriezumā, nevis pilngadīgiem auto. Un vēl jo mazāk par nolaidību.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629