TCS kalibrācija


User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: TCS kalibrācija

Post by lawyer »

tranquillo wrote:
Kudinsky wrote:Ja nav čipots, tad turbo dačikam tikai līdz sarkanajai joslai ir jāiziet. Tālāk nevajadzētu.
Tā vismaz man viens zinātājs teica. :think:
Man turbo iet līdz sarkanai. Nav čipots
Bet Tev šķiet ir cita dzinēja vadība - T7 ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
cesedy
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 75
Joined: Mon Nov 22, 2010 11:30 pm
Location: Roja

Re: TCS kalibrācija

Post by cesedy »

Kudinsky wrote:Varbūt turbīna pie vainas? Paskaties, vai nav luftes. Vai arī pārbaudi ieplūdes trubas pie droseles. Tur apakšā ir trubiņa, kura mēdz laist garām.
Decembrī tika pārlikts motors no vecās mašīnas uz jaunās. Un tika pārbaudīts vai turbīnai ir luftes. Nebija. Kā arī ir pārbaudīta vakuuma trubiņa zem droseles. Viss ir kārtībā.
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: TCS kalibrācija

Post by Kudinsky »

Nu jā, pa pus gadu jau nekas mainīties nevarēja braukājot pa Latvijas ceļiem.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: TCS kalibrācija

Post by edijs »

Es rudenī ieliku savam ziemas drotam citu motoru, pavasarī sāka žvadzēt ķēde.. Nu kā tā var būt? :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
cesedy
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 75
Joined: Mon Nov 22, 2010 11:30 pm
Location: Roja

Re: TCS kalibrācija

Post by cesedy »

Arī tad, ja ar mašīnu kopš tā laika ir braukts zem diviem mēnešiem? Un arī tad tālu nav braukts.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: TCS kalibrācija

Post by edijs »

Pieredze rāda, ka plus mīnus drošs tu vari būt tikai par tām sastāvdaļām, kuras uzliec jaunas. Ja ir visur saliktas svaigas silikona šļaukas, tad tas būtiski samazina vaakumproblēmu iespējamību. Lai gan - varbūt kāds netīšām ar skrūvgriezi trāpījis un izbakstījis caurumu, 100% drošs būt nevar. Bet, ja ir oriģinālās 20 gadus vecās trubas... tas vienu dienu nav caurums, otru dienu jau ir. Tas pats ar visām pārējām komponentēm. Vienu dienu drosele iet bez problēmām, nākamā met ārā potenciometra kļūdu. DI vienu dienu "iet zvērā", nākamā sāk strādāt gļukaini un rauj iekšā visādas mistiskas kļūdas (par to pašu droseles poci, par hola devēju). Ak jā, arī mirstošs hola devējs spēj visādus brīnumus radīt. ;) Nav vienmēr tā, ka hops un vienu dienu neiet. Sākumā var nākties izrakāties vispirms visās citās vietās, jo kompis rāda, piemēram, to pašu droseles kļūdu. Es tev iz sūrās pieredzes stāstu. ;)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply