saab 9000 manuālā kārba


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: saab 9000 manuālā kārba

Post by Arnijs »

Ar šo es biju domājis, ka - ja no Tavām n-tajām sabūvē dažas. Nemaz tik daudz jaunu to detaļu tad nevajag, kā vien dažus gultņus svarīgākajām asīm.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: saab 9000 manuālā kārba

Post by elmo »

9000 nevar kādu dīzeļa kārbu piemeklēt, lai tur griezi?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: saab 9000 manuālā kārba

Post by KoreFun »

Izskatās, ka vēlākie 9000 ('94-'98) lietoja to pašu F25 kārbu. Tas nozīmē, ka meklēšanas lauciņš paplašinās: F25 lieto vismaz V6 Calibras un Vectras.
Re topiks ar noderīgo info:
http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... 25-Gearbox

Ar 9-3og situācija ir tāda pati, lūzt kārbas. Kaut arī kārbu ir pa pilnam pagaidām, pasaulē jau izstrādāja variantu:
Stok kārbā lien 9-5 difs (F35), tas nozīmē, ka nomainot pusasis pret Viggen variantu (nāca 9-3og ātrumkaste ar F35 difu stokā), kā arī ārējās granātas un vēl dažas detaļas, var izmantot F35 difu, kurš ir izturīgāks par F25. Arī LSD ir ~3 reizes lētāks uz F35.

Tas nozīmē, ka ja 9000-šam paši ātrumi +/- tur jaudu un birst nost pārsvarā difs (tāpat kā 9-3og), tad 9000 visdrīzāk arī var iebāzt F35 difu. Gan jau var modificēt attiecīgā kantorī pusass "asti" uz 9-5 difu.
Interesanti cik tas varētu maksāt.
Ja pārmetināt pusasis maksā adekvātu naudu, tad tas varētu būt labs variants arī priekš manis. Jo pašlaik jau ir iepirkta un stāv garāžā nu jau trešā kārba... (Kaut gan šoreiz kopā ar izdilušu difu arī sinhronizatori ir pilnīgi pagalam)
Post Reply