Info par turbo


Post Reply
Kuzits
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 115
Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
Location: Salaspils-Ogre-Riga

Info par turbo

Post by Kuzits » Sat Oct 06, 2018 3:41 pm

Sveiki
Manam 9000aero nobira turbina un domaju vai var vinam uzlikt no jaunaka modela piem 2003 9-3 aero turbinu? Vai kada cita? Jo gribas ko nipraku par orginalo
Tgd stav virsu sada
Attachments
549D3EAF-4C7E-4B70-8D23-614937B9EC7C.jpeg
SAAB 9000 aero :shock: powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero :twisted:

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7461
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Info par turbo

Post by KoreFun » Sat Oct 06, 2018 8:55 pm

Bolt-On nederēs ne no viena cita modeļa. Kā arī "ņiprāko" par šo nevienam citam modelim stokā nenāk. Tā kā pats vieglākais veids būs atvest pārbūvēt esošo turbīnu. Kā arī ja ir doma likt 19T kompresoru - iesaku no sākuma savākt vairāk informācijas par tādu lielu kompressoru.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 258
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Info par turbo

Post by Jurģis » Mon Oct 08, 2018 9:12 am

Vispār Romānam taisnība. T19 prasīs pie reizes mainīt arī citus dzelžus, piemēram, sprauslas.
9-5 Aero AT stage sleeper

User avatar
elmo
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 12650
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Info par turbo

Post by elmo » Tue Oct 09, 2018 9:18 pm

Jurģis wrote:
Mon Oct 08, 2018 9:12 am
Vispār Romānam taisnība. T19 prasīs pie reizes mainīt arī citus dzelžus, piemēram, sprauslas.
Pilsētai T16 varētu būt piemērotāks risinājums! :wink:

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 331
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Info par turbo

Post by rzmzr » Wed Oct 10, 2018 4:13 pm

Jādefinē - kaut ko ņiprāku.
Cik ņiprāku? Jāsaka gan, ka šī ir nebeidzama slimība :mrgreen:
Ja softs nav koriģēts, tad esošā 15G (atrestaurēta, no šrota, vienalga) var dot pietiekoši daudz ņipruma uz esošajiem dzelžiem.
Vienīgi, ja atmiņa neviļ, 9K bija "Aero" sprauslas, kas ir ar mazāku ražību, nekā 9-5 Aero brūnās, tās gan derētu samainīt, jo neko vairāk ar tiem mazajiem mīzējiem nevar dabūt.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Procesā :twisted:

User avatar
elmo
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 12650
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Info par turbo

Post by elmo » Wed Oct 10, 2018 4:48 pm

Ja nemaldos tad t15 uz 9k ir pati par sevi ražīgāka par t15, kas stāv uz 9-5,jo 9k turbīnai ir resnāks (platāks) karstais gals.

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 331
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Info par turbo

Post by rzmzr » Wed Oct 10, 2018 5:42 pm

Tev taisnība, jā.
Lielākā OEM saabu turbīna ir tieši 9K.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Procesā :twisted:

Post Reply