SAAB 900 iegāde


Sprogjis
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Wed Dec 08, 2010 9:22 pm

SAAB 900 iegāde

Post by Sprogjis »

Sveiki, esmu jauniņais Jūsu forumā un meklēju savu pirmo auto. Iepatikušies SAAB`i, un konkrēti 900tais kupejnieks.
Esmu vienu jau itkā atradis, - 900 2.0T S. No mašīnām neko daudz nejēdzu, un tādēļ draugs ieteica apjautāties šeit - Jūs varētu man pateikt, kā apmēram noteikt motora stāvokli, cik nojāts vai svaigs. Esot kaut kādas 2 fīčas pēc kurām var noteikt. Varbūt kāds no ventspilniekiem zin šo konkrēto aparātu?
Paldies jau iepriekš!

Šeit būs links uz auto -> http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... amgec.html
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 900 iegāde

Post by Arnijs »

Priekš 95 gada 900-tā izskatās OK. Arī cena - atbilstoši pieņemama. Arī izvele 2.0T ir optimālā.
Paša motora stāvoklim īpaša uzmanība nav jāpievērš, ja vien viņš nepeldas eļļā un tā ir laicīgi mainīta un ir bijusi atbilstošas kvalitātes. Ja piedarbinot nedūmo un neizdod nepatīkamus trokšņus, tad par 95% būs OK.
Būtisks rādījums ir ķēdes izstiepuma koeficients, ko ir iespējms izmērīt un kurš ir starpā no 8mm (jaunai ķēdei) līdz 15-16mm (jāmaina) iespējams arī rādījums 19mm, bet tās ir galējības. Otrs būtiskais ir turbīnas stāvoklis. No ritošās uzmanību ieteicams pievērst priekšējā tilta balsta ričagiem, kas ir dārgākās detaļas balstiekārtā. Pārējais - kā jau visiem auto un nesagādās būtiskas galvassāpes.
P.S. Vēl problemātisks mēdz būt stingrais sajūgs, bet tur ir dažas zāles, kas gan risinās ķirurģiskā ceļā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Sprogjis
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Wed Dec 08, 2010 9:22 pm

Re:SAAB 900 iegāde

Post by Sprogjis »

Kas ir tie balsta ričagi?
Kā mērīt to ķēdes izstiepumu? Tā būtu sadales vārpstas ķēde?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SAAB 900 iegāde

Post by Arnijs »

Sprogjis wrote:Kas ir tie balsta ričagi?
Šarnīri
Kā mērīt to ķēdes izstiepumu? Tā būtu sadales vārpstas ķēde?
Jā - tā ir sadales vārpstas ķēde. Kā mērīt, šeit aprakstīt būs pagrūti. Motora galvā ir spiegotājs, kuru tad arī mēra, bet tur ir jāpaskrūvējas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:SAAB 900 iegāde

Post by vidvuds »

Arnijs wrote:Priekš 95 gada 900-tā izskatās OK. Arī cena - atbilstoši pieņemama. Arī izvele 2.0T ir optimālā.
Paša motora stāvoklim īpaša uzmanība nav jāpievērš, ja vien viņš nepeldas eļļā un tā ir laicīgi mainīta un ir bijusi atbilstošas kvalitātes. Ja piedarbinot nedūmo un neizdod nepatīkamus trokšņus, tad par 95% būs OK.
Būtisks rādījums ir ķēdes izstiepuma koeficients, ko ir iespējms izmērīt un kurš ir starpā no 8mm (jaunai ķēdei) līdz 15-16mm (jāmaina) iespējams arī rādījums 19mm, bet tās ir galējības. Otrs būtiskais ir turbīnas stāvoklis. No ritošās uzmanību ieteicams pievērst priekšējā tilta balsta ričagiem, kas ir dārgākās detaļas balstiekārtā. Pārējais - kā jau visiem auto un nesagādās būtiskas galvassāpes.
P.S. Vēl problemātisks mēdz būt stingrais sajūgs, bet tur ir dažas zāles, kas gan risinās ķirurģiskā ceļā.
19mmm :silly:
Sprogjis
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Wed Dec 08, 2010 9:22 pm

Re:SAAB 900 iegāde

Post by Sprogjis »

Skaidrs, nu laikam paņemšu čomu - auto speciālistu līdzi, gan jau pa abiem tiksim galā ar tām skaņām un visu pārējo.

Ja kādam vēl ir kas iesakāms, tad lūdzu. No padoma neatteiktos. :)
jee
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 13
Joined: Tue Jul 29, 2008 7:52 am

Re:SAAB 900 iegāde

Post by jee »

pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:SAAB 900 iegāde

Post by lawyer »

jee wrote:pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...
Iegūglē labāk vai izmanto meklētāju šeit - šis temats sen jau ir izrunāts, bet skaidrs ir viens - 9-3og ir noteikti labāks par 900ng ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:SAAB 900 iegāde

Post by Bārda »

jee wrote:pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...
Man liekas, ka 900NG nebūs viss tā lētākā mašīna ekspluatācijā!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:SAAB 900 iegāde

Post by lawyer »

Bārda wrote:
jee wrote:pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...
Man liekas, ka 900NG nebūs viss tā lētākā mašīna ekspluatācijā!
Tas arī fakts ;) Lēta ekspluatācijā būs Corolla 2.0D vai Civic 1.5i, bet vai Tu to gribi?:huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:SAAB 900 iegāde

Post by elmo »

Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:SAAB 900 iegāde

Post by saule »

elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)
SAAB un SUBARU
User avatar
JauDzin
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 238
Joined: Tue Jul 28, 2009 2:58 pm
Location: Šejiene

Re:SAAB 900 iegāde

Post by JauDzin »

saule wrote:
elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)
pēc būtības jau velosipēds skaitās arī par 100 LVL. Ja jau karbona rāmis ir vajadzīgs velosipēdam, tad analoģiski vairs nevar runāt par 900ng, bet gan par, piem., 9-5.. :)
Ex: SAAB 9-5 Aero `01
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:SAAB 900 iegāde

Post by elmo »

saule wrote:
elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)
Tu ar salīdzināji Pagani Zonda ar žiguli! :D
Ja ritenis no karbona, tad paņem pretī lētāko mašīnu no karbona!
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:SAAB 900 iegāde

Post by chippy »

elmo wrote:
saule wrote:
elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)
Tu ar salīdzināji Pagani Zonda ar žiguli! :D
Ja ritenis no karbona, tad paņem pretī lētāko mašīnu no karbona!
Un cik tas ritenis maksās pēc 20 gadiem!? :D
Image
Post Reply