Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

vai suuknis?9kng,2,3t.bubinot uz maziem pilseetaa ar otro vai tresho, kad piespiezh gaazi, tad mashiina viegli raustaas.tuksgaitaa darbojas normaali.sveces un gaisa filtrs nesen mainiiti.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

vasils wrote:vai suuknis?9kng,2,3t.bubinot uz maziem pilseetaa ar otro vai tresho, kad piespiezh gaazi, tad mashiina viegli raustaas.tuksgaitaa darbojas normaali.sveces un gaisa filtrs nesen mainiiti.
Nav jau tramvajs! Cik saprotu - gribi bezmaz vai elektromotora līkni.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

Arnijs wrote:
vasils wrote:vai suuknis?9kng,2,3t.bubinot uz maziem pilseetaa ar otro vai tresho, kad piespiezh gaazi, tad mashiina viegli raustaas.tuksgaitaa darbojas normaali.sveces un gaisa filtrs nesen mainiiti.
Nav jau tramvajs! Cik saprotu - gribi bezmaz vai elektromotora līkni.
raustiishanaas arvien stipraaka. arii apdzenot uz lielcelja.maaku atskjirt jaudas nepietiekamiibas raustiishanos un defekta raustiishanos
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Bet cik stipri tu to gāzi uzspied pēc lēnās bubināšanas? Tā no sirds? Tad jau jā - sūknis var būt kā viens no variantiem. Bet tikai viens. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Nu tur vēl visādi vakuumi, gaisa masas mērītājs, &, u.t.t.
Ko gan i-netā VISPĀR var pateikt... Vienīgi uzminēt :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

edijs wrote:Bet cik stipri tu to gāzi uzspied pēc lēnās bubināšanas? Tā no sirds? Tad jau jā - sūknis var būt kā viens no variantiem. Bet tikai viens. :D
pat ne no sirds, bet laideni.bet tukshgaitaa viss ok.var buut taa ,ka reaali suuknis griezhaas, bet razhiiba nav pietiekama?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Ko mans divlitru augstspiediena itālis iegūs, ja uzlikšu galvu no 2.3turbo?
Cik sapratu to var, paliek jautājums par to cik liela jēga.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

Nils wrote:Ko mans divlitru augstspiediena itālis iegūs, ja uzlikšu galvu no 2.3turbo?
Cik sapratu to var, paliek jautājums par to cik liela jēga.
Ja uzliksi standarta galvu,tad iegūsi tikai apziņu,ka tāda ir uzlikta,jo galvas ir vienādas.
Tik pat labi vari uzlikt degvielas bāku no auto ar 2.3 motoru,rezultāts būs līdzīgs... ;)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Zinitis wrote:
Nils wrote:Ko mans divlitru augstspiediena itālis iegūs, ja uzlikšu galvu no 2.3turbo?
Cik sapratu to var, paliek jautājums par to cik liela jēga.
Ja uzliksi standarta galvu,tad iegūsi tikai apziņu,ka tāda ir uzlikta,jo galvas ir vienādas.
Tik pat labi vari uzlikt degvielas bāku no auto ar 2.3 motoru,rezultāts būs līdzīgs... ;)
Ja tā ir galva no 2.3T Aero? Apziņa būs vēl spēcīgāka? :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by chippy »

Nils wrote:
Zinitis wrote:
Nils wrote:Ko mans divlitru augstspiediena itālis iegūs, ja uzlikšu galvu no 2.3turbo?
Cik sapratu to var, paliek jautājums par to cik liela jēga.
Ja uzliksi standarta galvu,tad iegūsi tikai apziņu,ka tāda ir uzlikta,jo galvas ir vienādas.
Tik pat labi vari uzlikt degvielas bāku no auto ar 2.3 motoru,rezultāts būs līdzīgs... ;)
Ja tā ir galva no 2.3T Aero? Apziņa būs vēl spēcīgāka? :laugh:
Es domāju, ka tas lielā mērā atkarīgs no Tavas psihes stāvokļa :laugh:
Image
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Krists »

Kur lai atrod centrālās atslēgas shēmu, netā meklēju - neko neatradu, varbūt kādam ir ?!?
Ir doma 9k centrālo atslēgu uzstādīt vienam citam auto tik vajadzētu saprast kā tur viss pareizi vienojās !
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Krists »

KoreFun wrote:Image
Paldies, bet šī nederēs, jo interesē vadu shēma lai zinātu kā tos motoriņus sajūgt ar centralās atslēgas bloku!
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Kurš te nesenā pagātnē ir skrūvējis starteri nost no neizcelta motora? Stāstiet - kādas burvestības pielietojāt! Tai skrūvei, kas ir tuvāk blokam, ir izcili tizla piekļuve. Neticu, ka jāņem nost ieplūdes kolektors, lai to izdarītu. Bet citādāk.. ar atslēdziņu (pat apvīlētu), nevar normāli pagriezt, jo ķeras gar bloku. Muciņu uzlikt var, bet nav jau kur tirkšķi uzlikt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

edijs wrote:Kurš te nesenā pagātnē ir skrūvējis starteri nost no neizcelta motora? Stāstiet - kādas burvestības pielietojāt! Tai skrūvei, kas ir tuvāk blokam, ir izcili tizla piekļuve. Neticu, ka jāņem nost ieplūdes kolektors, lai to izdarītu. Bet citādāk.. ar atslēdziņu (pat apvīlētu), nevar normāli pagriezt, jo ķeras gar bloku. Muciņu uzlikt var, bet nav jau kur tirkšķi uzlikt.
Eļementarno Vatson! :D No motortelpas, no ģeneratora puses... Nirsti tik ar roku iekšā zem ieplūdes (var dabūt zilas ribas) un tad jau sapratīsi, kas un kā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply