Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


Post Reply
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Aizvakar sākās jautrība ar ātrumkloķi.. Sāka arvien grūtāk štepselēties pirmais un otrais robs, uz dienas beigām jau tik traki, ka pilnīgi ar piecirtienu uz savu pusi un tad liek robā. Nu ļooti gribētos ticēt, ka vienkārši tas ātrumkārbas stienis izregulējies. Pasargdies, ja kaut kas ar kārbu.. es to nepārdzīvošu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

edijs wrote:Aizvakar sākās jautrība ar ātrumkloķi.. Sāka arvien grūtāk štepselēties pirmais un otrais robs, uz dienas beigām jau tik traki, ka pilnīgi ar piecirtienu uz savu pusi un tad liek robā. Nu ļooti gribētos ticēt, ka vienkārši tas ātrumkārbas stienis izregulējies. Pasargdies, ja kaut kas ar kārbu.. es to nepārdzīvošu.
Paskaties, kas ar to savienojumu motortelpā...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Tnx god, bija savienojuma vaina. Interesanti, ka nebija atskrūvējies, kas liek šaubīties, vai tagad ilgi turēsies mans regulējums.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

edijs wrote:Tnx god, bija savienojuma vaina. Interesanti, ka nebija atskrūvējies, kas liek šaubīties, vai tagad ilgi turēsies mans regulējums.
Bet varbūt vaina ir gumijas spilvenā,blakus stieņa savienojumam?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Zinitis wrote:
edijs wrote:Tnx god, bija savienojuma vaina. Interesanti, ka nebija atskrūvējies, kas liek šaubīties, vai tagad ilgi turēsies mans regulējums.
Bet varbūt vaina ir gumijas spilvenā,blakus stieņa savienojumam?
Tieši to arī biju domājis. Ja apgrūtināti sāk slēgties ātrumi, kas atrodas uz vienas ass, tad pa 90% tie spilventiņi ir atrauti.
Savienojums pats no sevis parasti neizregulējas
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Tizli tur ar to tikšanu klāt. Bet pataustīju, salīdzināju ar veco kārbu - jā, tiešām būs viens no tiem spilventiņiem atrāvies, par daudz ļurkājās. Tātad mans risinājums ir tikai tāds pagaidu variants, jāmaina to detaļu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

edijs wrote:Tizli tur ar to tikšanu klāt. Bet pataustīju, salīdzināju ar veco kārbu - jā, tiešām būs viens no tiem spilventiņiem atrāvies, par daudz ļurkājās. Tātad mans risinājums ir tikai tāds pagaidu variants, jāmaina to detaļu.
Ja gribi pagaidus risinājumu(kas var nokalpot pāris gadus),tad aizej pie kāda sava donorauto durvīm un no loga pacēlāja motora kronšteina noskrūvē 2as,pēc iespējas mazāk deformētus gumijas spilvenus,ar 2viem,šiem spilveniem var aizstāt kārbas pārslēdzēja spilvenu(bet tas ir tikai lauka apstākļos,jeb finansu krīzes gadijumā).Nomaiņu var veikt no augšas,bet iespējams būs jāpiesauc māte un citi radinieki...:P
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Es jau to savienojumu skrūvējot vaļā/ciet vairākkārt vēlējos māmiņai uzzvanīt. :D

Bet tie spilveni jau man ir dabūnami no vecās kārbas (tak šiem jāskrūvējas kaut kā nost). Taču māc aizdomas, ka es nevēlos to pats darīt. Vai arī, ja darīt, tad noteikti TB noskrūvēt. Citādi tur var rokas izmežģīt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

edijs wrote:Es jau to savienojumu skrūvējot vaļā/ciet vairākkārt vēlējos māmiņai uzzvanīt. :D

Bet tie spilveni jau man ir dabūnami no vecās kārbas (tak šiem jāskrūvējas kaut kā nost). Taču māc aizdomas, ka es nevēlos to pats darīt. Vai arī, ja darīt, tad noteikti TB noskrūvēt. Citādi tur var rokas izmežģīt.
Lieliski tur tiek klāt no sāna, bet tad jāizņem podkriļņiks. :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Nē nu humors.. Atkal tas draņķis nelec ne lūdzams. Saprotu, ka vajag ar mīlestību, bet šādos brīžos man vairs netur nervi. Tas pats joks, kas man te laiciņu atpakaļ bija - vēlu vakarā vēl brauca, viss kārtībā, no rīta nelec. DI nav pie vainas, sūknis strādā. Spriežot pēc tā, ka pēc vairāku reižu startēšanas pa izpūtēju nāk nesadeguša benzīna smaka, tad laikam jau degvielas padeves problēmas nebūs. Pagājušo reizi pabakstīju aizdedzes releju (t.i. nomainīju). Tad pagriezu labu brīdi, aizgāja. Vai tiešām atkal tas pats būtu noticis.. vai jāmeklē citā virzienā un iepriekšējo reizi tā bija sagadīšanās ar to releja maiņu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

edijs wrote:Nē nu humors.. Atkal tas draņķis nelec ne lūdzams. Saprotu, ka vajag ar mīlestību, bet šādos brīžos man vairs netur nervi. Tas pats joks, kas man te laiciņu atpakaļ bija - vēlu vakarā vēl brauca, viss kārtībā, no rīta nelec. DI nav pie vainas, sūknis strādā. Spriežot pēc tā, ka pēc vairāku reižu startēšanas pa izpūtēju nāk nesadeguša benzīna smaka, tad laikam jau degvielas padeves problēmas nebūs. Pagājušo reizi pabakstīju aizdedzes releju (t.i. nomainīju). Tad pagriezu labu brīdi, aizgāja. Vai tiešām atkal tas pats būtu noticis.. vai jāmeklē citā virzienā un iepriekšējo reizi tā bija sagadīšanās ar to releja maiņu.
Man savu zaļo arī reizēm gribās iedzīt sūnainā apvidū un atstāt. :laugh:
Ja domā, ka degvielas padevē, moš inžektori, degvielas spiediena regulators...
Tie tak tev gan jau ir noņemti un nomaiņa neprasa daudz laika.
Jebšu urķē to pašu releju.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Hmm, kur tas spiediena regulators ir noslēpts? Inžektori nebūs pie vainas - tos jau pagājušo reizi skrūvēju ārā un tur šļācās beņa aumaļām. Un, ja nosprāgtu viens no tiem vai divi - vai tad saabs enivej neizrādītu kādas dzīvības pazīmes? Tāpat ar svecēm - ja viena vai divas būtu beigtas, tad tak lektu tāpat, vismaz taisītos lekt. Bet tagad pilnīgs klusums.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by gustavs »

Ir risinajums! Sarkana krasa - imola red ;) :laugh: !
i nervi veseli i gimene laimiga.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Tas noteikti nav lētākais risinājums. :D Labāk pastāsti, kur man onkuli Hôlu satikt.. nav baigais piedāvājums tirgū ar 92./93.gada donoriem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Vai ir būtiskas atškirības downpipe, ja salīdzina 2.3T ar td04 un 2.0T ar T25. Teiksim vienkāršāk izsakoties, vai ņemot Td04 no aero ir vērts pagrābt līdzi vēl kaut ko? Izpludes kolektori tak neatšķīrās?
Saab 900 Turbo '81
Post Reply