Šofera puses pusass


Post Reply
edgars123
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Mon Mar 07, 2011 1:00 pm

Šofera puses pusass

Post by edgars123 »

1995, 900 NG, automāts. Šofera pusē pusasij pie kārbas ir brīvkustība uz augšu un leju. Man liekas, ka paliela. Cik tas ir nopietni, vai tā ir jābūt?
edgars123
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Mon Mar 07, 2011 1:00 pm

Re:Šofera puses pusass

Post by edgars123 »

Noskaidroju, nekas labs tas nav, brivkustībai nav jābūt, remonts diezgan padārgs, ja vēl klāt iet AT ātrumkārbas remonts, tad lētāk ir nopirkt tāda paša gada izlaiduma SAAB. Pakonsultējoties pie mehāniķiem paliku pie tā, ka jābrauc kamēr iet un tad jau redzēs.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Šofera puses pusass

Post by Arnijs »

Tā tas vnk 900tajiem (un arī 9-3) ir, ka ir palielināta brīvkustība kārbā. Un tie, kas saka, ka tur brīvkustībai nav jābūt, nedaudz kļūdās. Jā - teorijā uz papīra nav jābūt, bet lai parāda kaut vienu exemplāru ar +/- vidēju nobraukumu, kuram nav brīvkustības.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Šofera puses pusass

Post by SAABaeroist »

Arnijs wrote:Tā tas vnk 900tajiem (un arī 9-3) ir, ka ir palielināta brīvkustība kārbā. Un tie, kas saka, ka tur brīvkustībai nav jābūt, nedaudz kļūdās. Jā - teorijā uz papīra nav jābūt, bet lai parāda kaut vienu exemplāru ar +/- vidēju nobraukumu, kuram nav brīvkustības.
Tadat vari mierigi braukat un ne par ko nedomat.Labi ka ir cilveki kuri var visu izskaidrot:)
edgars123
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Mon Mar 07, 2011 1:00 pm

Re:Šofera puses pusass

Post by edgars123 »

Paldies par info, atkal miers mājās. :)
Post Reply