T25 vs. TD04


Post Reply
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

T25 vs. TD04

Post by Nils »

Nav mums te tāds topiks, lai arī bieži esmu jautājis par galvenajām atšķirībām, neviens tā konkrēti pa punktiem neko arī nav varējis izstāstīt. Nu, vienīgi Nauris zināja pastāstīt par lielāku gaisa caurplūdi pie vienāda spiediena.

Spēle "mīts vai patiesība?" Tātad, cik pagooglēju:
Td04 ir izturīgāka griežot lielākus spiedienus
Ātrāk iegriežas (vai tiešām?)
Ir lielāka gaisa caurplūde (uz kā pamata? Izmēra, iekšējo diametru vai lāpstiņu formas?)
Esot gurdenāka lielākos apgriezienos, ja salīdzina ar T25.
Saab 900 Turbo '81
johnc
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 104
Joined: Mon Aug 16, 2010 2:08 pm

Re:T25 vs. TD04

Post by johnc »

Derētu precizēt, par kādu TD04 ir runa; ja par kādu no parasta 9K aero nākušu, tad:
1) Ātrāk iegriežas? Nekādā gadījumā. Domāju, ka nebūs "uz aci" jūtamas atšķirības no T25; pēc cipariem TD04 "uzspolēsies" nedaudz lēnāk.
2) Lielāka caurplūde - jā; to nosaka daudzi parametri (visi Tevis minētie + vēl citi).
3) Lielākos apgriezienos TD04 ir efektīvāka nekā T25.

Subjektīvais rezumē: ja ir iespēja dabūt labu TD04 - ir vērts likt (tikai komplektā ir attiecīgām programmatūras izmaiņām!!!). Plēsties pušu un restaurēt sazin ko - diez vai. Tad jau labāk taisīt gludāku ieplūdi (kūleri utt.) un normāli pieregulēt ECU pie savas konkrētās mašīnas.
Post Reply