Saab 9000 sēdināšana
Re:Saab 9000 sēdināšana
Kas to būtu domājis, ka mājas apstākļos bez pacēlāja tomēr nebūs tik vienkārši nomainīt pakaļējās atsperes un amortizatorus... Pirmkārt, amortizatora apakšējā skrūve tiek viegli nenāk. Uz zemes guļot arī netiek tik labi klāt - uz pacēlāja būtu vieglāk. Mēģināšu fleksēt un likt citas skrūves. Lai gan arī fleksim tur tā štruntīgi ar vietu.
Arī atsperes izzvejot ārā nav tik vienkārši, kā tiku domājis un lasījis. Varbūt lētākie atsperu savilcēji (un mazākie) tur ieriktētos, bet tie, ko es bez naudas žēlošanas pirku, tur diez ko labi iekšā nelien. Gribējās darīt tā, ka paceļ auto, tad ar otru domkratu paspiež uz augšu plauktu, saspiestai atsperei uzliek virsū savilcēju un tad, atlaižot plauktu, atspere iznāktu ārā. Bet ne velna, tur to savilcēju tik viegli neuzlikt! Un siet ar stiepli arī negribu - tā es darīju savulaik Sierrai mainot atsperes un otreiz negribu. Pa zobiem nedabūju, bet nu stieple pāris reizes plīsa. Varētu jau arī laist vaļā pakaļējo plauktu, tad jau arī atsperi viegli izzvejotu. Bet neizskatās, ka arī to plaukta skrūvi es tik viegli atdabūšu vaļā. :(
Skaidrs ir tas, ka mājās vajag pacēlāju. Ja nu kādam kaut kur pa ausu galam kādreiz sanāk dzirdēt, ka tiek demontēts kāds palietots eksemplārs par demokrātiskām naudām (t.i. 300-400 lati), tad es runāju smago transportu un braucu pakaļ. Par uzstādīšanu domāšu pēc tam.
Arī atsperes izzvejot ārā nav tik vienkārši, kā tiku domājis un lasījis. Varbūt lētākie atsperu savilcēji (un mazākie) tur ieriktētos, bet tie, ko es bez naudas žēlošanas pirku, tur diez ko labi iekšā nelien. Gribējās darīt tā, ka paceļ auto, tad ar otru domkratu paspiež uz augšu plauktu, saspiestai atsperei uzliek virsū savilcēju un tad, atlaižot plauktu, atspere iznāktu ārā. Bet ne velna, tur to savilcēju tik viegli neuzlikt! Un siet ar stiepli arī negribu - tā es darīju savulaik Sierrai mainot atsperes un otreiz negribu. Pa zobiem nedabūju, bet nu stieple pāris reizes plīsa. Varētu jau arī laist vaļā pakaļējo plauktu, tad jau arī atsperi viegli izzvejotu. Bet neizskatās, ka arī to plaukta skrūvi es tik viegli atdabūšu vaļā. :(
Skaidrs ir tas, ka mājās vajag pacēlāju. Ja nu kādam kaut kur pa ausu galam kādreiz sanāk dzirdēt, ka tiek demontēts kāds palietots eksemplārs par demokrātiskām naudām (t.i. 300-400 lati), tad es runāju smago transportu un braucu pakaļ. Par uzstādīšanu domāšu pēc tam.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Saab 9000 sēdināšana
Tik nez cik tāds 300-400ls vērts pacēlājs ir drošs. Ka nesanāk plakans Edijs - tfu,tfu,tfū :woohoo: !
Vai varbūt tomēr drošak ir bedre :) !
Vai varbūt tomēr drošak ir bedre :) !
Re:Saab 9000 sēdināšana
Vot riktīgi neatceros kā mēs manas aizmugurējās atsperes mainījām, bet ar aizmuguri gāja krietni ātrāk un vieglāk, nekā ar priekšu.
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 sēdināšana
Tas tak pa dārgo!:laugh:
Te ir lētāks variants:
Te ir lētāks variants:
Re:Saab 9000 sēdināšana
Atsperes nomainīt ir elementāri. Paceļ aizmuguri un noskrūvē plauktu pieturošās 2 skrūves un izvelk atbrīvoto atsperi ārā. Ar amortiņiem ies stipri vien sarežģītāk. Vienkāršākais ir fleksis pa abām pusēm, noņemt amīti no auto un pēc tam uz precīza atbalsta jāmēģina izsist skrūvi no bukses serdes. Citādāk nesanāks, jo neesmu redzējis nevienu padsmitgadīgu 9k amīti, kam skrūve iznāktu tāpat vien.edijs wrote:Kas to būtu domājis, ka mājas apstākļos bez pacēlāja tomēr nebūs tik vienkārši nomainīt pakaļējās atsperes un amortizatorus... Pirmkārt, amortizatora apakšējā skrūve tiek viegli nenāk. Uz zemes guļot arī netiek tik labi klāt - uz pacēlāja būtu vieglāk. Mēģināšu fleksēt un likt citas skrūves. Lai gan arī fleksim tur tā štruntīgi ar vietu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab 9000 sēdināšana
Tā, atsperes aizmugurē nomainīju uz apgraizītām Aero atsperēm. Tiešām ļoti vienkārši. Vienīgā aizķeršanās - dabūt to plaukta skrūvi pēc tam atpakaļ, bet tur tā viltīgi no apakšas jāiebāž kāda truba, jāpaspiež plaukts uz priekšu un skrūve viegli ieiet vietā.
Sākumā nogriezu vienu vijumu. Tad secināju, ka nekādas jēgas, joprojām džipiski augstu. Nogriezu vēl pusvijumu - un laikam maķenīt pārcentos. :D Vajadzēja ceturtdaļu papildus griezt, necirstu acīs tas sēdinājums. Bet, kas izdarīts, izdarīts.. Teorētiski jau varētu paņemt no Nila citas Aero atsperes un atkārtot procedūru, taču nu jau apradu. Braukšanas komforts pa pirmo!
Vienīgi.. nolaižot zemē pakaļu, nedaudz pacēlās priekša (ar vienu noņemtu vijumu). Šodien noņēmu vēl ceturtdaļu, pabraukāju - nē, tomēr vajag vēl. Ja reiz šis atsperu komplekts sabeigts, tad ko tur vairs.. un aidā vēl ceturtdaļu nost, kopā tāpat kā aizmugurē - pusotrs vijums nost. Vairāk tur nav kur griezt. :D
Rezultāts (es gan ticu, ka priekša vēl nedaudz iesēdīsies):
Sākumā nogriezu vienu vijumu. Tad secināju, ka nekādas jēgas, joprojām džipiski augstu. Nogriezu vēl pusvijumu - un laikam maķenīt pārcentos. :D Vajadzēja ceturtdaļu papildus griezt, necirstu acīs tas sēdinājums. Bet, kas izdarīts, izdarīts.. Teorētiski jau varētu paņemt no Nila citas Aero atsperes un atkārtot procedūru, taču nu jau apradu. Braukšanas komforts pa pirmo!
Vienīgi.. nolaižot zemē pakaļu, nedaudz pacēlās priekša (ar vienu noņemtu vijumu). Šodien noņēmu vēl ceturtdaļu, pabraukāju - nē, tomēr vajag vēl. Ja reiz šis atsperu komplekts sabeigts, tad ko tur vairs.. un aidā vēl ceturtdaļu nost, kopā tāpat kā aizmugurē - pusotrs vijums nost. Vairāk tur nav kur griezt. :D
Rezultāts (es gan ticu, ka priekša vēl nedaudz iesēdīsies):
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Saab 9000 sēdināšana
edijs vai tev palika oriģinalie amortiņi :dry: Nepastav tada iespeja ka ar oriģinalie amortiņiem tev var izsit cauri ja tiksis kada nelabveliga bedre :unsure:
Re:Saab 9000 sēdināšana
Aizmugurē Koni (tiesa, vēl nav uzlikti, bet tas tuvākā laikā), priekšā KYB Excel-G gāzinieki. Tiem KYB gan nav ne vainas, tik tiešām patīk, kā šie uzvedās, ja salīdzina ar oriģinālajiem, taču tāpat ir plāns priekšā uzlikt Koni.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361