Tīri tehniski


User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Tīri tehniski

Post by Wilsons »

Sveiki biedri...Garlaicības vadīts izdomāju par šo to padiskutēt!!!
Ir pāris jautājumi jums!!!
Tātad kā jūs nonācāt pie domas iegādāties Saab markas auto?Ar kādiem auto braucāt iepriekš,kas jūs uzvedināja uz domas iegādāties tieši Saabiņu?Gribētu dzirdēt jūsu stāstus,pieredzi!!
Man personīgi iepriekš bijuši divi citi auto..bmw e36 is,kā jau jaunietim un audi a4 1.8t chipots,vel tagad ir!!!Pats kad meklēju auto izskatīju visādus varinatus,dēļ tāka piedzima dēliņš,gribējās audi a6,bet galu gala nesanāca viss kā plānots.Visu laiku galva stāvēja doma par Saabu,pievilcīga cena,citāds auto kā pārējie,izskatīgs..un tā nu es iepirku sevis noskatīto Saabu 9-5 aero.Salīdzinosi ar iepriekšējiem diviem auto,šis man liekas kā biznesa klases,visa apdare,viss tik tīrs un kvalitatīvs salonā,ērts,ietilpīgs salons!!!Nesūdzos pagaidām par tā iztruību,gads rinķi'nekadas lielas teh ķibeles nav bijušas!!!Visvairāk mani pievilka Saab cena,atieciba pret audi bmw markas auto!!! :angelic-little:
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Tīri tehniski

Post by uculs »

Tīri tehniski nekādu citu variantu nebija. Jau 1986 gadā, kad es pirmo reizi ieraudzīju SAAB, sapratu, ka ja man kādreiz būs mašīnā, tas būs tikai SAAB. Stulbs skolēna sapnis, dzīvojot Padomju Savienībā, bet redz piepildījās.
Pirku es kaut kad tālajos deviņdesmitajos audi, bet nebija lemts, tas auto līdz manīm tā arī nenonāca, nospēra pirms atveda. Nu toties priekš SAAB nauda saglabājās. Sanāk man bieži braukt ar dažādām mašīnām. Jo vairāk es citā braucu, jo vairāk pārliecinos par izvēles pareizību. Nesen pāris dienas ar Passat padzīvojos. Nu viss tajā mašīnā ir, bet kad sāc braukt tā saproti, ka mēsls, kas mēsls. Es nezinu, kas tur ir ne tā sataisīts, bet nu pat uz taisna ceļa tā mašīna ir nekāda. Iekāp A6 un nav tādas sajūtas.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Tīri tehniski

Post by Arnijs »

Pirmais SAAB bija 99-tais kaut kādā ~90 gadā. Iemainīju pret Ford Capri bez dokumentiem. (moš nevajadzēja? :D)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Ooskars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 72
Joined: Mon Oct 21, 2013 11:06 pm

Re: Tīri tehniski

Post by Ooskars »

Mana pirmā mašīna ir joprojām 9-5 griffin. Pirms pirku skatījos uz bmw 3. sēriju un nedaudz uz audi. Domāju pirkt Vācijā, jau biju pat visu sagatavojis, atvešanai un tā. Runāju ar vācieti, viss bija sarunāts, bet nekā. Šis kādam savējam autiņu atdeva. Tā nu lūk iegādājos te pat LV savu saabu. Ieliku gāzi, nedaudz pielaboju vizuālo un brauc. Tagad vienīgi pienācis laiks mainīt radiatoru :D
9-5, Griffin
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tīri tehniski

Post by elmo »

Ooskars wrote:Mana pirmā mašīna ir joprojām 9-5 griffin. Pirms pirku skatījos uz bmw 3. sēriju un nedaudz uz audi. Domāju pirkt Vācijā, jau biju pat visu sagatavojis, atvešanai un tā. Runāju ar vācieti, viss bija sarunāts, bet nekā. Šis kādam savējam autiņu atdeva. Tā nu lūk iegādājos te pat LV savu saabu. Ieliku gāzi, nedaudz pielaboju vizuālo un brauc. Tagad vienīgi pienācis laiks mainīt radiatoru :D

Tev gadījumā tas radiators nav atnācis vaļā pa sānu šuvi!? Vismaz man pirms kāda pusotra gada tā bija un kamēr auto stāvēja noslāpēts pat nevarēja redzēt sūci, bet kā piedarbināja, tā spiedās ārā antifrīzs pa visu radiatora šuves malu.
User avatar
Ooskars
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 72
Joined: Mon Oct 21, 2013 11:06 pm

Re: Tīri tehniski

Post by Ooskars »

Ja godīgi, tad nezinu, bet kā man teica, tad tur esot ieplaisājis vai kaut kas tamlīdzīgs. Es vērsos pie sava drauga - automehāniķa. Secinājām, ka vajag jaunu radiatoru. Atradu par 40 ls lietotu, neviens zemāk nemet vai arī jaunu par 70 ls nissen. Nevaru izdomāt kādu ņemt, bet laikam būs lietotais jāņem.
9-5, Griffin
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tīri tehniski

Post by elmo »

Mans pirmais auto bija VAZ 2103. Superīga mašīna bija, varēja sasēdināt 9 purnus un braukt uz dīķi peldēties. Starp citu, vienīgais auto, ko pats arī remontēju! Gāja labāk par jebkuru kaimiņpuiku šesķorku vai kapeiku, par moskābeļiem nemaz nerunājot. Pats veicu pretrūsas apstrādi ar "bitukas". Izrūsējušos caurumus aizlīmēju ar avīzi un pamatīgu kārtu "bitukas" pa virsu. Ar to pilnībā pietika, lai izietu TA. :mrgreen: Vēlāk to auto nopirka kaut kādi mežinieki!

Otrais bija MAZDA 323F. Superīgs studentu auto. Nekas neplīsa, apkopes maksāja kapeikas, riepas uz R14 bija lētas. Nu īsts studenta sapnis. Pienāca treknie gadi, visi pirka glaunus auto un vai tad es biju sliktāks.

Sāku meklēt krutāku auto. Tie BMW un AUDI kas man patika, bija pārāk dārgi, bet tie, kurus es varēju atļauties izskatījās nožēlojami. Tā nu es meklēju savu braucamo, un no darba kolēģa dabūju VOLVO S70 pavizināties. Iepatikās un jau baigi vajadzēja, kamēr kolēģis neieminējās, ka viņa dāmai esot SAAB 9-5. Vārds pa vārdam un man jau bija testēšanā 9-5 2,3t automāts. Es izbraucu, sieva izbrauca, un nolēmām, ka būs SAABS ar automātu un SPORT pogu, jo salīdzinot ar 2,4 litru volviķi SAABs gāja lopā.

Kādu laiku meklēju savu SAABU, līdz uzdūros Melnajam smukajam Griffinam ar gaišo ādas salonu. Pārējie apskatītie eksemplāri bija vienkārši nožēlojami, salīdzinājumā ar šo skaistuli. Tā nu mēs jau kopā esam no 2007 gada.

Pēc tam kā otru auto nopirku Hyundai Coupe. Salīdzinot ar SAAB uzturēšanas izmaksām, šitais likās riktīgs ļimonadņiks. Kapitāli pārlasīju to auto, jo detaļas varēja pirkt par LVL5 spainī. Nu vienīgi ar kārbu sanāca ieberziens. Pēc 2 gadu ekspluatācijas pārdevu 2,5 reizes dārgāk kā nopirku, jeb kā sacīt jāsaka, izgāju pa nullēm.

Pagājušoziem atradu ss.lv sludinājumuj ar AERO Vilkaci, kam bija balts ventilējamais ādas salons (mana vājība). Paskatījos, ka tas auto jau pus gadu tirgojas, draugos pat vesels topiks par šo auto uzcepts, bet neviens nepērk. Tad nu sieva pierunāja, lai aizdzenu uz Vikingiem nodiagnosticēt, ar domu, ka pateiks- pilnīgs šrots, un varēs likties mierā. Par lielu izbrīnu izrādījās, ka durams kurmis. Tad nu par tādu cenu bija grēks neņemt un kā sacīt jāsaka, tagad man ir 2 SAABi.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tīri tehniski

Post by lawyer »

Es savu pirmo Saab iegādājos 2006.gadā, un tas bija tas pats, ar ko es braucu vēl šodien - 9-3 SE 2.2 TiD '01. Kā es pie tā nonācu? Hmmmmm :think: Kopš 2002.gada lietoju 323F GT spridzeklīti, bet trekno gadu sastrēgumi padarīja šo auto bezjēdzīgu, turklāt 14 gadu vecumā tas sāka pamatīgi rūsēt. Gribējās auto ar nopietnāku bundžu, jo šai Mazdai tā bija kā kolas skārdene. Skatoties uz tirgū pieejamajiem auto, izslēdzu premium segmentu (BMW, Audi, Mercedes, Lexus), jo to cenas man šķita neadekvātas (protams, bija treknie gadi un mārdžas droši vien uz auto bija fantastiskas). Saab piesaistīja ar saprātīgo attiecību cena/ekstras/jauda/komforts. Auto pirku uz kredīta un lai izpildītu aizdevēja prasības, skatījos, lai tas auto nebūtu vecāks par 5 gadiem. Manam labam draugam kādreiz bija 900ng 2.0i S 16v. Uz sportiskās Mazdas fona tas Saab toreiz (2002.gadā) man šķita dīvains - vējstikls šķita gandrīz vertikāls, bet brauca tas salīdzinoši kā tanks - varēja just, ka bundža ir no kārtīga zviedru tērauda un ka tas nav taupīts. Tā kaut kā es tieši apstājos pie 9-3og - man patika tā formas, it īpaši SE/Aero 99-00 izpildījumā (priekš manis Aero 01-02/Viggen tad bija par dārgu). Un joprojām tās patīk :roll: Bet pēc tam jau sāka... ripot akmens :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tīri tehniski

Post by edijs »

Mani visā šajā padarīšanā ievilka brālēns un viņa sencis. Sencim savulaik vēl 90'to gadu sākumā bija 9000OG (toreiz dzina mašīnas no fričiem, bija arī viens "dīvains" auto atdzīts), vēlāk pa starpai bija arī citi auto, taču tāpat ar laiku atgriezās pie 9k, nu jau NG. Godīgi sakot, es no laika gala uz to auto skatījos ar skepsi - pēc dizaina nepatika. Lai gan, tie, ar ko viņš brauca, bija "parastie" 9k, savukārt Aero es vēl nebiju redzējis. Vēl kā šodien atceros sarunu, kad viņš ņēmās aizstāvēt saabu, priekšpiedziņu, biezos dzelžus, utt., kamēr es pastāvēju uz rwd (tobrīd biju kārtīgs sirņika fanāts), sportisko sierras crossworth izskatu blakus viņa necilajam saabam, utt. Domas mainījās, kad brālēna sencim vienā jaukā dienā, neievērojot sarkano gaismu, pilnā hodā no sāna uzpirda virsū smagais. Dīvainā kārtā tas auto, lai arī nedaudz iemīcītu sānu, joprojām bija spējīgs pats pārvietoties. Man nebija ilūziju, ka sirņiks pie identiska sitiena būtu pašķīdis kā lupatu lelle. Atceros arī pirmo reizi, kad brālēna sencis iedeva savu saabu izgāzt - viņš teica: "Tikai turi stipri stūri ar abām rokām, spolēsies arī ar otro robu, bet tu nelaid pedāli vaļā, turi grīdā!". Tā arī darīju un gandrīz no laimes apčurājos, cik ātri tā smagā bundža tika līdz garās kārbas otrā roba pašam galam uz Kalnciema ielas. Tobrīd mana benzīnsierra bija jau pārdota un es braukāju ar 2.3 dīzeļsierru ar 63 lopiem un kaut kādim 160 ņūtoniem. Attiecīgi saaba 200 lopi un 300 ņūtoni bija vienkārši kosmoss! Vēlāk nošķiltais 9k tika nodots brālēna rīcībā, tika pietaisnoti bleķi, lai nestrīķējas gar riteņiem un tika gāzts līdz skates beigām. Toreiz braucām uz Trubām, uz Ulbrokas ielu, uz Tec2.. nu, uz tamlīdzīgiem pasākumiem. Eiii tu ciiirst, kā tas Saabs vērās! Toreiz jau uz šīm ielas puišeļu gonkām brauca arī visādi mazmotori, kaudze ar bmw žurkām un piķorkām ar 2-2.5 litrīgiem benzīnmotoriem, utt. Tur bija gana daudz, kam ierādīt vietu!

Laiki kļuva labāki, algas lielākas, nonācu arī es pie labāka un glaunāka auto meklējumiem. 9k saabi mani joprojām neuzrunāja vizuāli, par vecākiem saabiem neko nezināju. Tad nu meklēju kaut ko tik pat jaudīgu, ērtu, drošu, vēlams ar pakaļpiedziņu. Izvēle atdūrās pret E klases Mercedes ar 3.2 benzīnmotoru, 220 lopeļiem, ādas salonu, visām ekstrām. Gribējās vairāk tā kā kupeju, taču praktiskos nolūkos nesmādēju arī sedanus. Diemžēl vai pat drīzāk par laimi sakarīgās cenās neko jēdzīgu atrast nevarēja - vai nu savi 5-7 tūkstoši, vai arī aptuveni 3 tūkstoši un pajāts, bez šādām tādām ekstrām (elektriskiem logiem es nebiju gatavs dzīvot, arī MB auduma salons šķita pretīgs), utt. BMW tobrīd neinteresēja, jo tāds taču bija katram sevi cienošam urālu puisim. Tā nu sāku skatīties Saabus, atklāju, ka ir tāda Aero versija, samīlējos bildēs un metos čekot sludinājumus. Divi eksemplāri tobrīd bija - sudrabīgs, redzami lāpīts no tipiska perekupa rokām par 4 stabiem un eikalipta zaļš par 2.5 stabiem no sakarīga čaļa, kurš grasījās ņemt 9-5. Pēc eikaliptizētā auto apskates brālēna sencis tikai smaidīja un teica - labs, jāņem. Tā nu nākamā dienā skrēju uz banku runāt līzingu (man kā tipiskam latvietim arī neskatoties uz labo algu nebija iekrājumu pat ne 2.5k apmērā :D ) un pēc dažām dienām jau platu smaidu vizinājos savā jaunajā lidmašīnā. Lai arī šķiet, ka tas bija jau traki sen un ar saabiem esmu kopā pusi dzīves, blogieraksts http://caurums.lv/Iepirku-Saab-9000-Aero/" onclick="window.open(this.href);return false; vēsta, ka tik traki nav - 2007.gada nogale.

Jaungada vakarā ar eikaliptu sanāca šmuce, trāpīju uz melnā ledus, kas tikko vēl smuki apsnidzis ar plānu kārtiņu. Slīdēja tā, ka mēs nostāvēt nevarējām. Detaļās neieslīgstot - grāvis, saabs norakstāms. Var jau būt, ka bija tomēr lāpāms, būtībā tik vien kā pakaļējais tilts bija atrauts un viens spārns aizmugurē iemīcīts. Tika aizvests uz Kalngales E&S, tur rupji uzmeta remonta izmaksas uz kādu štuku vai vairāk, kā rezultātā es nospriedu labāk par tādu naudu nopirkt veselu bundžu un pākrāmēt visu uz to. Zin kā - sists ir sists, virsbūves konstrukcijas sākotnējā izturība jau ir izsista no līdzsvara. Tā nu es nopirku savu zaļo Hiršu, kurš ir pie manis joprojām. Bundža bija teicamā stāvoklī, motors noklāpēja pēc trim dienām, taču tas mani tobrīd īpaši nesatrauca - bija iespēja ātrāk ķerties pie Aero motora un pārējo Aero pričendāļu pārskrūvēšanas darbiem. Process gan nedaudz ievilkās, bet oj, cik daudz vērtīgas lietas tika apgūtas!

Vienu brīdi bija doma ielikt zaļajam pamatīgu kāpostu un celt viņu saulītē, vienlaikus priekš ziemas iepērkot citu lūzni. Divas ziemas jau tā arī tika darīts - bija pa vidam sudrabīgais automāts un pēc tam vienu ziemu zaļais Gazovijs. Taču nekā prātīga jau tajā mūsu 9k tirgū par pieņemamiem cipariem nav, tāpēc brīdī, kad parādījās sludinājums ar melnu, īstu Aero, tika ātri izfunktierēts mesties jaunā avantūrā, zaļo paturot kā otro auto priekš ziemas un brīžiem, kad melnais "projektauto" tiks skrūvēts. Tā nu sētā ieripoja Black Jet.

Brīdī, kad stārķis mūs atkal aplaimoja ar ģimenes pieaugumu, tika secināts, ka kopistiskos izbraucienos ar dīzeļbembi diez kas nav, tāpēc radās doma ieķert vēl vienu 9k, kas būtu labā stāvoklī, sagāzēt to, izmantot kā ietilpīgu ģimenes auto. Nekas prātīgs tirgū nebija, taču tad nāca Nils ar piedāvājumu šķirties no sava tikko saskrūvētā melnā B9. Domāts darīts - un sētā vēl par vienu 9k vairāk.

Pa vidam vēl uzpeldēja arī spontāns 900OG pirkums. Un tas noteikti nebūs pēdējais no klasikas. :) Kopā tātad saimniecībā ir četri braucami Saabi. Donorus klāt kopējam skaitam nerēķināšu.. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Tīri tehniski

Post by envoy »

Uzreiz var redzēt, kas ir edija pamatnodarbe. Varu saderēt, ka visu šito palagu tu vari uzrakstīt tik pat ātri (vai ātrāk), kā es vienu rindkopu.
Sorry par offtopiku. :mrgreen:

Ai labi, lai iet arī par topiku.
Mans stāsts ir gana īss. Pie pirmā un līdz šim vienīgā sava SAABa tiku 2010. gadā. BS krīzes iespaidā "bodīti", kurā strādāju nolēma klopēt ciet. Savukārt man negribējās meklēt darbu, kur man atkal būtu priekšnieks, jātiekas ar nervoziem cilvēkiem, kādam visu laiku kaut kas jānes maisiņos utt. (transporta sfēra :roll: ). Bija uzkrājumi, lai kādu laiku varētu dzīvot un nolēmu sākt savu biznesiņu. Vajadzēja auto un vajadzēja nedārgi. Skatījos tai brīdī, protams, uz visu iespējamo. Jastr tai brīdī jau bija 9-5 Aero (toreiz man likās ārprātā neracionāls pirkums :D), bet tas man bija par sālītu un likās nesaprātīgs variants, ņemot vērā pieejamās finanses. Piedāvājumu gan paskatījos, bet bija vieni melni 9-5 un nolēmu, ka man nekādā gadījumā nebūs melns 9-5, ar ko braukt pie klientiem. Turklāt SAABs kā marka mani vairs kaut kā tik ļoti nesaistīja, kā piemēram skolas gados (no ļooooti patika. vienkārši dievināju 9-5). Galu galā nopirku melnu 9-5 2.0t. :D Tas vienkārši ļoti labi iekļāvās budžetā un vēl palika rezerve remontiem. Nav nekāda raķete, bet no punkta A uz punktu B nogādā ļoti veiksmīgi. Un visa tā muldēšana par šī dzinēja neekonomiskumu ir pilnīgs fufels. Tagad saprotu, ka tas bija pareizs lēmums ņemt tieši to auto tieši dēļ finansiālā aspekta. Iepriekšējais saimnieks to bija labi uzturējis un 3 gadu laikā man tajā praktiski nekas nebija jāiegulda. Auto nesen bija likta jauna turbīna, mainīta ķēde, sajūgs, šāles un vēl vesela virkne sāpīgo lietu izdarīta. Saraksts no Vikingiem bija pa n-tajām lapām.
Tagad gan, iespējams, ir pienācis laiks citam auto un izskatās, ka tas atkal būs Saabs. Jo īpaši jau tad, ja beidzot varēšu izrauties un apskatīt vienu zināmu eksemplāru... Kaut gan var būt, ka turpināšu braukt ar šo pašu. Vēl nav zvanīts. Ik pa laikam paskatos sludekļos uz citām markām, bet... nnnneeeeee... nu nepiesaista nekas.
Last edited by envoy on Sun Nov 24, 2013 2:50 pm, edited 1 time in total.
Heinrx
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 46
Joined: Fri Mar 02, 2012 10:10 pm

Re: Tīri tehniski

Post by Heinrx »

Sveicināti,pirmais auto man bij moskvich 412,baigais tanks,tad nākošais opel senator 2.5e-auto feins bet rijīgs pēc velna,tad nāca vw passat 1.6 td kautkāda 1987gada -pagaidām uzskatu kad viens no labākajiem auto kādi ir bijuši manā īpašumā,zupu strēba maz,gāja salīdzinoiši labi,uz grants ceļiem ļoti prognozējams un stabīls,detaļas 5Ls spainī.Turpinājumā bija vw golf 1.4 1991 g.-neko labu par to auto nevaru teikt.Nākošais bija audi 100 2.3E 1991g. riktīgs šosejas kuģis ,bet kaut kā nesaistīja.tad nāca mazda 626 2.0 16v, 1993g. labs ģimenes auto prognozējams vadībā,bet garlaicīgs un ar tendenci rūsēt visam kas ir no metāla.Tad iepirkās audi coupe b3 20.e,nepatika vājās piekares.bija vēl opel ascona 2.0 e vienkāsši labs auto par savu cenu ,gāja labi ,zupu maz ēda,praktiski nelūza ,lai cik tas būtu dīvaini-īpaši nerūsēja,priekš 1984 g. izlaiduma labi nokomplektēts bij pat elektro logi un lūka.Nākošais bij bmw 2.0 1991g. daudz strēba ,labi gāja,uz grants ceļiem vadāmība kā vecajam pasaata krokodīlam (ļoti prognizējams pat ar visiem r17) bet standarta pussporta sēdekļi nu ļoti neērti ,gada laikā tā arī nesanāca pieregulēt sēdekli pēc mana auguma.Tad bija vw sharan 2.0 e,ideāls auto cilvēkam kam nav diži svarīgs komforts un primārais ir ietilpība berz pretenzijām uz pontiem-mīnuss sliktas kvalitātes ceļi viņam bij nāves smaka,amotizatori(priekšējie)neturēja slodzi un gada laikā pateica čau,dubļos vai zaļā zālītē izteikta tendence iegrimt(iekasties).nākošais bij un vēl joprojām ir saab 9k 2.3 t tomāts,pagaidām auto jau patīk,bet nu daudz blusas jāizķer lai pilnvērtīgi baudīto šo auto .VW passat b5.5 1.9 tdi automāts pašlaik lietošanā -nekā īpaša nav ko teikt itkā labs bet mazliet garlaicīgs auto.Un tad vēl ir MB w201 2.5 d kurš gaida labākus laikus,jo sakarā ar 9k iegādi viņam laika vairs nepavisam neatliek.
Gan jau kad kāds arī aizmirsās,bet nu visumā labākie-Saab,opel ascona,vw passat b2(vai b3 ?),bmw 320. :?
Saabs tika iepirkts tikai tādēļ kad prasīja smieklīgu naudu un bij tehniskā apskate,pirku ar domu nodzīt gadu un laist naglās,bet nu iepatikās man tas auto,un iespējams kad tik drīz vēl nešķirsimies. :D
User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Re: Tīri tehniski

Post by Wilsons »

īsāki vai garāki stāsti,tomēr interesanti palasīt !!!pārējie biedri ar varētu sasparoties un pastāstīt!!!
ziema nāk,irpirku melnos tepiķīšus lai nenosmuletu gaisos paklajinus!!!jauzpuce sabins pirms ziemas!!!
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Tīri tehniski

Post by Vilcins »

Nu ko,tad es ari :mrgreen:
Pirmais auto kas bija oficiali un ar tehnisko pasi uz mana varda bija Vaz 21011,kurs ta ari nepieredzeja tehnisko apskati un piedalisanos celu satiksme,tika brutali lauzts laukos pa visadiem celiem un neceliem.
Otrais auto Opel Calibra automats 2.0 bendzins 115 kumelu jaudigs,tika iepirkts no laba dauga ar TA un vareja gazt,atceros ka sodie smaids lidz ausim, uzreiz pilna baka ar degvielu,pats svarigakais iepriekseja diena ieguta vaditaja aplieciba,tas viss kopa bij baigais notikums :mrgreen: Nu ko gaja laiks,paradijas labaki darbi,kreditus deva pa labi un kreisi ipasi neprasot cik pelni,nodomaju,ko es sliktaks par citiem ta es no rumbulas placa iekeru savu treso auto Honda Accord 2.0 tdi 1997 gada razojums ar kuru godam nobraucu 4.gadus,pardevis hondinu talak,stukoju ko iekert nakamo auto,kemeju ss.lv skatijos visadus auto,un peksni ka ar amuru pa pieri japaskatas Saab,ta nu ieguvu sava ipasuma ceturto auto Saab 9-5 3.0t 99. gada.
Pedejais un tagadejais auto atkal ir Saab 9-5 01.gada 2.3 Aero,kautkas tomer tajaa Saab ir,izraisa kautkadu atkaribu :mrgreen:
Image
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Tīri tehniski

Post by tranquillo »

Nav man bijušas tādas pirmās mašīnas, jo ikdienā pārvietojos ar dažādiem auto. Taču 70% pārvietojos ar savu 9-3 turbo pīli. SAAB iekrita acīs kaut kad 90os gados. Tēvs 1980. gadu beigās strādāja Zviedrijā un uz Latviju pārcēla zaļu T16 900 OG SAAB. Tēva draugs, protams, ar viņu ieskrēja traktorā :mrgreen: Pēc dažiem gadiem atkal ieraudzīju šo pašu SAAB, kuru tēva draugs bija atjaunojis un nodomāju: ''
Īsts sporta auto ar savu auru (900og man ļoti atgādina vecos Porsche).'' Sāku skatīties kādu gadu uz SAAB auto. Skatījos no Zviedrijas dažus 900 og (diviem bija 350zs), un pat biju gatavs ņemt vienu, taču vienā dienā ss.lv ieraudzīju 9-3 aero kupeju, kuru arī nolēmu aizbraukt apskatīties. Stāvēju pie Arēnas Rīga stāvlaukumā, kamēr no stūra izlidoja Saabiņs. No tā brīža arī sapratu, ka kaut kas tajos SAAB ir. Kad iespiedu pedāli grīda, tad sapratu ''o, jā, šis ir jāņem.'' Ir bijušas tehniskas problēmas, piemēram, termostats pirmajās dienās izdomāja nefunkcionēt, degvielas sūknis pie Dagdas nomira, kur arī bija jāsauc treileris Rīga-Dagda-Rīga (ap 190 ls bija :mrgreen: ), dažreiz droseļvārsts nogļuko, ABS gredzens bija jāmaina,lodbalsti, gultņi, bukses, āboli, spilveni, ķēde, taču pārējās tīri uzturēšanas izmaksas. Tagad vienīgi ik pa laikam izlec CE+kārbas kļūda.
Pavasarī doma SAAB pārdot (ja godīgi, tad kāda jēga, skatoties, kādas tagad ir tirgus cenas) un skatīties uz 9-3 TTid, 9-5 aero vai Volvo V70. Audi A6 arī ļoti labi patīk. Dažiem draugiem ir V50 Volvo un tiem ir $$$ jāliek iekšā uz nebēdu
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Tīri tehniski

Post by ZingZeng »

Pirmo auto, kas arī bija tieši SAAB nopirku 1993.g. augustā, jo vajadzēja pulksteni :mrgreen:
Modeļu saraksts līdz šim ir bijis:
1. 1973.g. SAAB 99 Combi Coupe
2. 1988.g. SAAB 900T ASV komplektācijas kupeja
3. 1995.g. SAAB 9000aero
4. 1999.g. SAAB 9-3HOT ASV komplektācija
5. 1999.g. SAAB 9-5 vagons ASV komplektācija (mans vienīgais automāts)
6. 1992.g. SAAB 900t kupeja
7. 1990.g. SAAB 900SPG ASV komplektācijas (tagad Bizenāja auto)
8. 1984.g. SAAB 99
9. 1995.g. SAAB 9000aero
10. 2007.g. SAAB 9-5 TID vagons (mans pirmais dīzelis)

Nākošais varētu būt 9-5NG :geek:
Post Reply