Aero ķipa veras, bet...
Re: Aero ķipa veras, bet...
Nonem turbinai wastgeita sviru un apsties vai parpludes klape brivi veras ciet vala.
kautgan ja artehs mainija apc,iespejams kad so ari ir paskatijusies.
kautgan ja artehs mainija apc,iespejams kad so ari ir paskatijusies.
Re: Aero ķipa veras, bet...
Novērots, ka dzinēja temperatūras bultiņa, iespējams, dzīvo neatkarīgu dzīvi.
Vai ir normāli, ka dzinēja temperatūra brauciena laikā staigā par kādiem apmēram 10 celsija grādiem?
Respektīvi, bultiņa mēdz nostāties horizontāli (pa vidu), kas manuprāt ir normāla dzinēja darba temperatūra, bet es teiktu, ka 50% no brauciena laika bultiņa tomēr mēdz pavadīt stāvoklī, kas nav horizontāls (uz dzinēja vēso pusi). Vienalga, pilsēta vai šoseja.
Sajūta, it kā termostats ir visu laiku vaļā vai pusvirus.
Nav jau problēmu nomainīt. Vienkārši, pirms to daru, mazums, var būt izrādās, ka SAAB tas ir normāli
Vai ir normāli, ka dzinēja temperatūra brauciena laikā staigā par kādiem apmēram 10 celsija grādiem?
Respektīvi, bultiņa mēdz nostāties horizontāli (pa vidu), kas manuprāt ir normāla dzinēja darba temperatūra, bet es teiktu, ka 50% no brauciena laika bultiņa tomēr mēdz pavadīt stāvoklī, kas nav horizontāls (uz dzinēja vēso pusi). Vienalga, pilsēta vai šoseja.
Sajūta, it kā termostats ir visu laiku vaļā vai pusvirus.
Nav jau problēmu nomainīt. Vienkārši, pirms to daru, mazums, var būt izrādās, ka SAAB tas ir normāli
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Aero ķipa veras, bet...
nav normaali... visticamaak termostats... braukt jau var bet nu var izbesiit shitaa lieta...Jurģis wrote:Novērots, ka dzinēja temperatūras bultiņa, iespējams, dzīvo neatkarīgu dzīvi.
Vai ir normāli, ka dzinēja temperatūra brauciena laikā staigā par kādiem apmēram 10 celsija grādiem?
Respektīvi, bultiņa mēdz nostāties horizontāli (pa vidu), kas manuprāt ir normāla dzinēja darba temperatūra, bet es teiktu, ka 50% no brauciena laika bultiņa tomēr mēdz pavadīt stāvoklī, kas nav horizontāls (uz dzinēja vēso pusi). Vienalga, pilsēta vai šoseja.
Sajūta, it kā termostats ir visu laiku vaļā vai pusvirus.
Nav jau problēmu nomainīt. Vienkārši, pirms to daru, mazums, var būt izrādās, ka SAAB tas ir normāli
manam ir taa ka saakumaa uzsilst liidz darba temp un tad nokriit liidz kaadiem 70 graadiem un tad atkal uzkaapj un vairs nekriit.
pirmais aplis laikam paaraak veess
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Aero ķipa veras, bet...
Vai var būt tā, ka termostats jauc prātu ECU un atsāj negatīvu iespaidu uz adaptācijām?
Padalīšos arī pēdējā pieredzē:
1) Braucot pa šoseju sāka zust jauda. Tā, ka ir/nav/ir/nav...un tā vairs nebija raustīšanās. Te 10 km normāli, te 10km - vnk nav jaudas, turbo dačiks dzeltenajam pa vidu, augstāk nekāpj.
Piefiksēju, ka izejošā IC truba savienojumā vaļīga. Pievilku. Pavērosim.
Starp citu, no kuras vietas turbo sistēmā paneļa dačiks lasa mērījumus? - pirms IC?
2) Šodien braucot piefiksēju, ka ar 4. un 5. robu turbo dačiks neaiziet līdz sarkanajam. Jauta attiecīgi jūt, ka pietrūkst. Bet ne tik traki kā pirmajā gadījumā.
3) Joprojām periodiski pieraustās jebkuros apgriezinos. Kad nodzēš adaptācijas, ir labāk, bet strauji vien atkal viss vecajās sliedēs.
Nākamie soļi:
- Motora, kārbas eļļas maiņa
- Termostata maiņa
- Apskatīšos, kas IC vēderā. Gan jau, ka prasās izmazgāt. Ja nu kādam ir tuninga (lielāks) IC, ko var uzstādīt bez būtiskas auto pārbūves, droši piedāvājiet.
Padalīšos arī pēdējā pieredzē:
1) Braucot pa šoseju sāka zust jauda. Tā, ka ir/nav/ir/nav...un tā vairs nebija raustīšanās. Te 10 km normāli, te 10km - vnk nav jaudas, turbo dačiks dzeltenajam pa vidu, augstāk nekāpj.
Piefiksēju, ka izejošā IC truba savienojumā vaļīga. Pievilku. Pavērosim.
Starp citu, no kuras vietas turbo sistēmā paneļa dačiks lasa mērījumus? - pirms IC?
2) Šodien braucot piefiksēju, ka ar 4. un 5. robu turbo dačiks neaiziet līdz sarkanajam. Jauta attiecīgi jūt, ka pietrūkst. Bet ne tik traki kā pirmajā gadījumā.
3) Joprojām periodiski pieraustās jebkuros apgriezinos. Kad nodzēš adaptācijas, ir labāk, bet strauji vien atkal viss vecajās sliedēs.
Nākamie soļi:
- Motora, kārbas eļļas maiņa
- Termostata maiņa
- Apskatīšos, kas IC vēderā. Gan jau, ka prasās izmazgāt. Ja nu kādam ir tuninga (lielāks) IC, ko var uzstādīt bez būtiskas auto pārbūves, droši piedāvājiet.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Aero ķipa veras, bet...
To pedejo teikumu vari aizmirst
ja nu vienigi nesi gatavs pirk pa 600 eiram DO88
ja nu vienigi nesi gatavs pirk pa 600 eiram DO88
Re: Aero ķipa veras, bet...
OK, 600 eur nu toč vēl citos sābiņa blusu izdzīšanas rituālos drīzāk būs jāizliek :p
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Aero ķipa veras, bet...
Domāju - ka tik Tev arī nav jāpatestē jauna DI. Viss Tevis minētais ar raustīšanos nesasaucas un īsti nav atkarīgs.Jurģis wrote:OK, 600 eur nu toč vēl citos sābiņa blusu izdzīšanas rituālos drīzāk būs jāizliek :p
Turbo bultiņu vada ECU un tā pa lielam ir konstante, nevis kāds konkrēts spiediena rādījums.
(spiediena signāls savukārt tiek ņemts no ieplūdes kolektora daļas)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Aero ķipa veras, bet...
Labak nemaz nesac ar IC. Bus akis lupa un nezinasi ka apstatiesJurģis wrote:Vai var būt tā, ka termostats jauc prātu ECU un atsāj negatīvu iespaidu uz adaptācijām?
Padalīšos arī pēdējā pieredzē:
1) Braucot pa šoseju sāka zust jauda. Tā, ka ir/nav/ir/nav...un tā vairs nebija raustīšanās. Te 10 km normāli, te 10km - vnk nav jaudas, turbo dačiks dzeltenajam pa vidu, augstāk nekāpj.
Piefiksēju, ka izejošā IC truba savienojumā vaļīga. Pievilku. Pavērosim.
Starp citu, no kuras vietas turbo sistēmā paneļa dačiks lasa mērījumus? - pirms IC?
2) Šodien braucot piefiksēju, ka ar 4. un 5. robu turbo dačiks neaiziet līdz sarkanajam. Jauta attiecīgi jūt, ka pietrūkst. Bet ne tik traki kā pirmajā gadījumā.
3) Joprojām periodiski pieraustās jebkuros apgriezinos. Kad nodzēš adaptācijas, ir labāk, bet strauji vien atkal viss vecajās sliedēs.
Nākamie soļi:
- Motora, kārbas eļļas maiņa
- Termostata maiņa
- Apskatīšos, kas IC vēderā. Gan jau, ka prasās izmazgāt. Ja nu kādam ir tuninga (lielāks) IC, ko var uzstādīt bez būtiskas auto pārbūves, droši piedāvājiet.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Aero ķipa veras, bet...
Arnijs wrote:Domāju - ka tik Tev arī nav jāpatestē jauna DI. Viss Tevis minētais ar raustīšanos nesasaucas un īsti nav atkarīgs.Jurģis wrote:OK, 600 eur nu toč vēl citos sābiņa blusu izdzīšanas rituālos drīzāk būs jāizliek :p
Turbo bultiņu vada ECU un tā pa lielam ir konstante, nevis kāds konkrēts spiediena rādījums.
(spiediena signāls savukārt tiek ņemts no ieplūdes kolektora daļas)
Mana sievietes intuīcija jau arī baigi uz to DI sliecas.
Vai Arteh iedos pielaikot?
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Aero ķipa veras, bet...
Jā, protams, ka Tev to vajadzēja tagad pateikt...tranquillo wrote:Labak nemaz nesac ar IC. Bus akis lupa un nezinasi ka apstatiesJurģis wrote:Vai var būt tā, ka termostats jauc prātu ECU un atsāj negatīvu iespaidu uz adaptācijām?
Padalīšos arī pēdējā pieredzē:
1) Braucot pa šoseju sāka zust jauda. Tā, ka ir/nav/ir/nav...un tā vairs nebija raustīšanās. Te 10 km normāli, te 10km - vnk nav jaudas, turbo dačiks dzeltenajam pa vidu, augstāk nekāpj.
Piefiksēju, ka izejošā IC truba savienojumā vaļīga. Pievilku. Pavērosim.
Starp citu, no kuras vietas turbo sistēmā paneļa dačiks lasa mērījumus? - pirms IC?
2) Šodien braucot piefiksēju, ka ar 4. un 5. robu turbo dačiks neaiziet līdz sarkanajam. Jauta attiecīgi jūt, ka pietrūkst. Bet ne tik traki kā pirmajā gadījumā.
3) Joprojām periodiski pieraustās jebkuros apgriezinos. Kad nodzēš adaptācijas, ir labāk, bet strauji vien atkal viss vecajās sliedēs.
Nākamie soļi:
- Motora, kārbas eļļas maiņa
- Termostata maiņa
- Apskatīšos, kas IC vēderā. Gan jau, ka prasās izmazgāt. Ja nu kādam ir tuninga (lielāks) IC, ko var uzstādīt bez būtiskas auto pārbūves, droši piedāvājiet.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Aero ķipa veras, bet...
kko jau izdomāsim. Mans čujs savukārt saka, ka gribētāju pielaikot akcijas periodā būs vairāk, nekā mums kasešu uz vietasJurģis wrote: Mana sievietes intuīcija jau arī baigi uz to DI sliecas.
Vai Arteh iedos pielaikot?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Aero ķipa veras, bet...
Nu tā,
Ikrāmēta cita DI kasete. Jauda ir, nezūd. Neraustās.
Arī ar gāzi viss notiek, kā nākas. Nezinu arī, cik ļoti ietekmēja tas, ka gāzes barošanas vadiņš bija ļoti sliktā kontaktā ar aķi. Novērsts.
Bet ir parādījies jauns gļuks - pie iedarbināšanas mēdz izmesties check-engine. Braukšanas laikā vēl nav gadījies, ka izlektu checks.
Novērots gan startējot ar gāzi, gan benzīnu, gan aukstam, gan siltam.
Laikam prasās pieslēgties kompim.
Ikrāmēta cita DI kasete. Jauda ir, nezūd. Neraustās.
Arī ar gāzi viss notiek, kā nākas. Nezinu arī, cik ļoti ietekmēja tas, ka gāzes barošanas vadiņš bija ļoti sliktā kontaktā ar aķi. Novērsts.
Bet ir parādījies jauns gļuks - pie iedarbināšanas mēdz izmesties check-engine. Braukšanas laikā vēl nav gadījies, ka izlektu checks.
Novērots gan startējot ar gāzi, gan benzīnu, gan aukstam, gan siltam.
Laikam prasās pieslēgties kompim.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Aero ķipa veras, bet...
ir taadi saabi kuriem check engine lampinja nenodziest jau vairaakus gadus un tik un taa vaagjis iet zveeraa
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Aero ķipa veras, bet...
Man ir bišku problēma ar perfekcionismu, bet nekas, lēnā garā, uz vecumu, tas pāriet
9-5 Aero AT stage sleeper