Aero ķipa veras, bet...


User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Vilcins »

Nonem turbinai wastgeita sviru un apsties vai parpludes klape brivi veras ciet vala.
kautgan ja artehs mainija apc,iespejams kad so ari ir paskatijusies.
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

Novērots, ka dzinēja temperatūras bultiņa, iespējams, dzīvo neatkarīgu dzīvi.
Vai ir normāli, ka dzinēja temperatūra brauciena laikā staigā par kādiem apmēram 10 celsija grādiem?
Respektīvi, bultiņa mēdz nostāties horizontāli (pa vidu), kas manuprāt ir normāla dzinēja darba temperatūra, bet es teiktu, ka 50% no brauciena laika bultiņa tomēr mēdz pavadīt stāvoklī, kas nav horizontāls (uz dzinēja vēso pusi). Vienalga, pilsēta vai šoseja.

Sajūta, it kā termostats ir visu laiku vaļā vai pusvirus.
Nav jau problēmu nomainīt. Vienkārši, pirms to daru, mazums, var būt izrādās, ka SAAB tas ir normāli :mrgreen:
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Henry »

Jurģis wrote:Novērots, ka dzinēja temperatūras bultiņa, iespējams, dzīvo neatkarīgu dzīvi.
Vai ir normāli, ka dzinēja temperatūra brauciena laikā staigā par kādiem apmēram 10 celsija grādiem?
Respektīvi, bultiņa mēdz nostāties horizontāli (pa vidu), kas manuprāt ir normāla dzinēja darba temperatūra, bet es teiktu, ka 50% no brauciena laika bultiņa tomēr mēdz pavadīt stāvoklī, kas nav horizontāls (uz dzinēja vēso pusi). Vienalga, pilsēta vai šoseja.

Sajūta, it kā termostats ir visu laiku vaļā vai pusvirus.
Nav jau problēmu nomainīt. Vienkārši, pirms to daru, mazums, var būt izrādās, ka SAAB tas ir normāli :mrgreen:
nav normaali... visticamaak termostats... braukt jau var bet nu var izbesiit shitaa lieta...

manam ir taa ka saakumaa uzsilst liidz darba temp un tad nokriit liidz kaadiem 70 graadiem un tad atkal uzkaapj un vairs nekriit.

pirmais aplis laikam paaraak veess :mrgreen:
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

Vai var būt tā, ka termostats jauc prātu ECU un atsāj negatīvu iespaidu uz adaptācijām?

Padalīšos arī pēdējā pieredzē:

1) Braucot pa šoseju sāka zust jauda. Tā, ka ir/nav/ir/nav...un tā vairs nebija raustīšanās. Te 10 km normāli, te 10km - vnk nav jaudas, turbo dačiks dzeltenajam pa vidu, augstāk nekāpj.
Piefiksēju, ka izejošā IC truba savienojumā vaļīga. Pievilku. Pavērosim.
Starp citu, no kuras vietas turbo sistēmā paneļa dačiks lasa mērījumus? - pirms IC?

2) Šodien braucot piefiksēju, ka ar 4. un 5. robu turbo dačiks neaiziet līdz sarkanajam. Jauta attiecīgi jūt, ka pietrūkst. Bet ne tik traki kā pirmajā gadījumā.

3) Joprojām periodiski pieraustās jebkuros apgriezinos. Kad nodzēš adaptācijas, ir labāk, bet strauji vien atkal viss vecajās sliedēs.


Nākamie soļi:
- Motora, kārbas eļļas maiņa
- Termostata maiņa
- Apskatīšos, kas IC vēderā. Gan jau, ka prasās izmazgāt. Ja nu kādam ir tuninga (lielāks) IC, ko var uzstādīt bez būtiskas auto pārbūves, droši piedāvājiet.
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Vilcins »

To pedejo teikumu vari aizmirst :mrgreen:
ja nu vienigi nesi gatavs pirk pa 600 eiram DO88
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

OK, 600 eur nu toč vēl citos sābiņa blusu izdzīšanas rituālos drīzāk būs jāizliek :p
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Arnijs »

Jurģis wrote:OK, 600 eur nu toč vēl citos sābiņa blusu izdzīšanas rituālos drīzāk būs jāizliek :p
Domāju - ka tik Tev arī nav jāpatestē jauna DI. Viss Tevis minētais ar raustīšanos nesasaucas un īsti nav atkarīgs.
Turbo bultiņu vada ECU un tā pa lielam ir konstante, nevis kāds konkrēts spiediena rādījums.
(spiediena signāls savukārt tiek ņemts no ieplūdes kolektora daļas)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by tranquillo »

Jurģis wrote:Vai var būt tā, ka termostats jauc prātu ECU un atsāj negatīvu iespaidu uz adaptācijām?

Padalīšos arī pēdējā pieredzē:

1) Braucot pa šoseju sāka zust jauda. Tā, ka ir/nav/ir/nav...un tā vairs nebija raustīšanās. Te 10 km normāli, te 10km - vnk nav jaudas, turbo dačiks dzeltenajam pa vidu, augstāk nekāpj.
Piefiksēju, ka izejošā IC truba savienojumā vaļīga. Pievilku. Pavērosim.
Starp citu, no kuras vietas turbo sistēmā paneļa dačiks lasa mērījumus? - pirms IC?

2) Šodien braucot piefiksēju, ka ar 4. un 5. robu turbo dačiks neaiziet līdz sarkanajam. Jauta attiecīgi jūt, ka pietrūkst. Bet ne tik traki kā pirmajā gadījumā.

3) Joprojām periodiski pieraustās jebkuros apgriezinos. Kad nodzēš adaptācijas, ir labāk, bet strauji vien atkal viss vecajās sliedēs.


Nākamie soļi:
- Motora, kārbas eļļas maiņa
- Termostata maiņa
- Apskatīšos, kas IC vēderā. Gan jau, ka prasās izmazgāt. Ja nu kādam ir tuninga (lielāks) IC, ko var uzstādīt bez būtiskas auto pārbūves, droši piedāvājiet.
Labak nemaz nesac ar IC. Bus akis lupa un nezinasi ka apstaties :mrgreen:
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

Arnijs wrote:
Jurģis wrote:OK, 600 eur nu toč vēl citos sābiņa blusu izdzīšanas rituālos drīzāk būs jāizliek :p
Domāju - ka tik Tev arī nav jāpatestē jauna DI. Viss Tevis minētais ar raustīšanos nesasaucas un īsti nav atkarīgs.
Turbo bultiņu vada ECU un tā pa lielam ir konstante, nevis kāds konkrēts spiediena rādījums.
(spiediena signāls savukārt tiek ņemts no ieplūdes kolektora daļas)

Mana sievietes intuīcija jau arī baigi uz to DI sliecas.
Vai Arteh iedos pielaikot? :roll:
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

tranquillo wrote:
Jurģis wrote:Vai var būt tā, ka termostats jauc prātu ECU un atsāj negatīvu iespaidu uz adaptācijām?

Padalīšos arī pēdējā pieredzē:

1) Braucot pa šoseju sāka zust jauda. Tā, ka ir/nav/ir/nav...un tā vairs nebija raustīšanās. Te 10 km normāli, te 10km - vnk nav jaudas, turbo dačiks dzeltenajam pa vidu, augstāk nekāpj.
Piefiksēju, ka izejošā IC truba savienojumā vaļīga. Pievilku. Pavērosim.
Starp citu, no kuras vietas turbo sistēmā paneļa dačiks lasa mērījumus? - pirms IC?

2) Šodien braucot piefiksēju, ka ar 4. un 5. robu turbo dačiks neaiziet līdz sarkanajam. Jauta attiecīgi jūt, ka pietrūkst. Bet ne tik traki kā pirmajā gadījumā.

3) Joprojām periodiski pieraustās jebkuros apgriezinos. Kad nodzēš adaptācijas, ir labāk, bet strauji vien atkal viss vecajās sliedēs.


Nākamie soļi:
- Motora, kārbas eļļas maiņa
- Termostata maiņa
- Apskatīšos, kas IC vēderā. Gan jau, ka prasās izmazgāt. Ja nu kādam ir tuninga (lielāks) IC, ko var uzstādīt bez būtiskas auto pārbūves, droši piedāvājiet.
Labak nemaz nesac ar IC. Bus akis lupa un nezinasi ka apstaties :mrgreen:
Jā, protams, ka Tev to vajadzēja tagad pateikt... :drool:
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Arnijs »

Jurģis wrote: Mana sievietes intuīcija jau arī baigi uz to DI sliecas.
Vai Arteh iedos pielaikot? :roll:
kko jau izdomāsim. Mans čujs savukārt saka, ka gribētāju pielaikot akcijas periodā būs vairāk, nekā mums kasešu uz vietas :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

Nu, tad check PM :)
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

Nu tā,

Ikrāmēta cita DI kasete. Jauda ir, nezūd. Neraustās.
Arī ar gāzi viss notiek, kā nākas. Nezinu arī, cik ļoti ietekmēja tas, ka gāzes barošanas vadiņš bija ļoti sliktā kontaktā ar aķi. Novērsts.

Bet ir parādījies jauns gļuks - pie iedarbināšanas mēdz izmesties check-engine. Braukšanas laikā vēl nav gadījies, ka izlektu checks.
Novērots gan startējot ar gāzi, gan benzīnu, gan aukstam, gan siltam.
Laikam prasās pieslēgties kompim.
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Henry »

ir taadi saabi kuriem check engine lampinja nenodziest jau vairaakus gadus :D un tik un taa vaagjis iet zveeraa :mrgreen:
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Aero ķipa veras, bet...

Post by Jurģis »

Man ir bišku problēma ar perfekcionismu, bet nekas, lēnā garā, uz vecumu, tas pāriet :)
9-5 Aero AT stage sleeper
Post Reply