Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Sveiks! Šo rubriku izdomāju izveidot priekš visiem kam ir dīzeļu SAAB. Jebkādi jautājumi, remonts, tūnings lai viss būtu vienā vietā.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
1.9 dīzelim (vilkatis, 9-3NG) visiem taču ir DPF, vai ne?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Nost ar DPF
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
9-3 ss bija varianti bez DPF, par vilkati točno nezinu, bet vakarā varu WISā apskatīties. Man bija, izgriezu viņu ārā. Vieglāka dzīve bez viņa. Bet ja stipri aizdirsts, caur TECH2 var reģenerēt.Gac wrote:1.9 dīzelim (vilkatis, 9-3NG) visiem taču ir DPF, vai ne?
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
DPF obligāts kļuva šķiet ar 2008. vai 2009.gadu, pirms tam kā papildaprīkojums tikai bija
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Kā ir ar 3 litrīgo dīzeli? Kā ar gāzēm dzesēšanas sistēmā? Tā tak esot izplatīta problēma. Kā remontējas?
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Bēdīgi vispār, bet dažiem ir paveicies - iet un iet, ja remontē, tad remontē ļoti vienkārši un nepiespiesti - tolmetēGunča wrote:Kā ir ar 3 litrīgo dīzeli? Kā ar gāzēm dzesēšanas sistēmā? Tā tak esot izplatīta problēma. Kā remontējas?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Nu tur tipa galvu slīpēšana, bloka slīpēšana utt? Pārāk dārgi? Pirkt citu dzinēju baigā lotoreja. Uz tolmetu vēl negribas. Ko darīt?
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Mainīt blīves un slīpēt virsmas izmaksās tikpat cik cits dzinējs.
Pašam jādomā.
Manuprāt, prātīgākais būtu meklēt no kāda angļa ar mazu noskrējienu.
Pašam jādomā.
Manuprāt, prātīgākais būtu meklēt no kāda angļa ar mazu noskrējienu.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Es domāju ja meklēt citu motoru, tad no sistas... kaut kā liekas drošāk, tomēr brauca līdz galam, ja nesista, tad varbūt tieši motora defekts ir iemesls nonākšanai šrotā...
Nav tā ka Opeļos tie motori ir izturīgāki?
Nav tā ka Opeļos tie motori ir izturīgāki?
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Vismaz 2xGunča wrote:
Nav tā ka Opeļos tie motori ir izturīgāki?
Ja ķīnas preci ieliksi Gucci maisiņā, diez vai viņa kļūs par Gucci
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Par to mazo nobraukumu es biju domājis provizorisko motora resursu - ka jāmeklē tāds, kam zem 200k.
Tā kā tas dzinējs ir brāķis no rūpnīcas, te ir jāizvēlas mazākais no ļaunumiem.
Bet ja tavējam nav virs resursa(un par to ir pārliecība), tad gan labāk remontēt savējo.
Tā kā tas dzinējs ir brāķis no rūpnīcas, te ir jāizvēlas mazākais no ļaunumiem.
Bet ja tavējam nav virs resursa(un par to ir pārliecība), tad gan labāk remontēt savējo.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Tur kvalitatīvs remonts sākas no 2k un uz augšu. Ir vērts?intervall wrote:Par to mazo nobraukumu es biju domājis provizorisko motora resursu - ka jāmeklē tāds, kam zem 200k.
Tā kā tas dzinējs ir brāķis no rūpnīcas, te ir jāizvēlas mazākais no ļaunumiem.
Bet ja tavējam nav virs resursa(un par to ir pārliecība), tad gan labāk remontēt savējo.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Manā pusē(es gan remontējos salīdzinoši pa lēto), tāds prieks svērtu ap kādiem 300e.
Vienas virsmas slīpēšana 30e + blīves + viss pārējais darbs ap 100e.
Vai tur ir vēl kas cits jādara bez galvas blīvju maiņas?
Vai pat pie šīs problēmas ir vainojama bloka deformācija?
Vienas virsmas slīpēšana 30e + blīves + viss pārējais darbs ap 100e.
Vai tur ir vēl kas cits jādara bez galvas blīvju maiņas?
Vai pat pie šīs problēmas ir vainojama bloka deformācija?
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Tieši šiem motoriem pa lēto var sadzīvot tikai problēmas pie nezinošiem skrūvētājiem. Tur ir jādara viss, sākot ar bloka taisnošanu un jau tas nemaksā lēti. Tad vēl blīves zem gilzām, kloķenes šāles (pēc krāsām ar simtdaļu nobīdi - remonts nav paredzēts), kas arī viena maksā tik, cik citam motoram viss komplekts. Tad vēl neskaitāmās V6 blīves un gredzentiņi. Un - ja vēl grib iedziļināties un ielīst galvās un virzuļu grupās... Koroč - veiksmi tam, kas to uzņemasintervall wrote:Manā pusē(es gan remontējos salīdzinoši pa lēto), tāds prieks svērtu ap kādiem 300e.
Vienas virsmas slīpēšana 30e + blīves + viss pārējais darbs ap 100e.
Vai tur ir vēl kas cits jādara bez galvas blīvju maiņas?
Vai pat pie šīs problēmas ir vainojama bloka deformācija?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629