Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem


Gunča
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue Mar 01, 2016 3:26 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Gunča »

Cik saprotu, tad deformējas tieši bloks un tieši tas ir jāslīpē pirmāmkārtām.

P.S.
Man gan nav SAABs, bet franču brīnums ar to pašu motoru.
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by intervall »

Biju iedomājies, ka šajā gadījumā pietiek ar galvas blīves maiņu, virsmu izslīpēšanu.
Jā, ļoti "rentabli" būtu remontēt, ja remonts pārsniedz auto vērtību...
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Tā jau ja būtu no paša sākuma tas 3 litrīgais motors noprojektēts pareizi, tad tur būtu labs agregāts no kā spiest vairāk sulas... Bet nu ir tā kā ir diemžēl. Pirms savu ņemt biju skatijies uz to 3 litrīgo, bet beigās 1.9 paņēmu kad uzzināju vairāk par viņu :roll:
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Highlander »

Lidzigi ka man. 3.0tid bija vieglak atrast, bet pectam palasot atsauksmes, sapratu ka to traktoru parsvara jaremonte :D 1.9 tid nebija pa kabatai. Tapec mekleju 2.2tid...to wagonu bija mazak variantu.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Kāds ir iedziļinājies 1.9 tūningā? Kādam ir kaut kāds projekts vai domas?
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by hofmaks »

Ļoti problemātisks tūningā. Sīkāk vari uzjautāt lietotājam Jancis.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by lawyer »

Priekš kam vispār "tūnēt" dīzeli? :think: Tas taču ir radīts tikai vienam mērķim - taupīt uz degvielas izmaksām :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by defektivais »

lawyer wrote:Priekš kam vispār "tūnēt" dīzeli? :think: Tas taču ir radīts tikai vienam mērķim - taupīt uz degvielas izmaksām :roll:
Tulīt sāksies :)
Attachments
55047849.jpg
55047849.jpg (79.25 KiB) Viewed 6694 times
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by rzmzr »

Čipoti dīzeļi nereti ir vēl ekonomiskāki, nekā no rūpnīcas.
Ar labu softu un boost-map var iztikt bez "sodrējos ir spēks."
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Nu ka lai paskaidrotu, es necenšos strīdēties ar petrolhēdiem, bet ja dīzelis ir uz 250-280 hp tur 2.0T var sākt justies nedroši, jo dīzeli grieze ir milzīga, pie 450-480 nm tur iet normāli, pie tam uz trases paliek tie 5-5.5 litri uz 100. Jautājums ir naudā ko iegrūd tajā, jo visas sprauslas, sūkņi, turbīnas, interkūleri un pārēja hēze maksā labi. Gaumes jautājums, nevienu kam tas liekas jocīgi neprasu ņirgāties, katram tomēr savs. Topiks arī bija domāts tiem kas brauc ar dīzeļiem. Protams benzīns ir tādā ziņā lētāks, izplatītāks un piemērotāks. Bet nu.. :)
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by tranquillo »

foxtrot_kilo wrote:Nu ka lai paskaidrotu, es necenšos strīdēties ar petrolhēdiem, bet ja dīzelis ir uz 250-280 hp tur 2.0T var sākt justies nedroši, jo dīzeli grieze ir milzīga, pie 450-480 nm tur iet normāli, pie tam uz trases paliek tie 5-5.5 litri uz 100. Jautājums ir naudā ko iegrūd tajā, jo visas sprauslas, sūkņi, turbīnas, interkūleri un pārēja hēze maksā labi. Gaumes jautājums, nevienu kam tas liekas jocīgi neprasu ņirgāties, katram tomēr savs. Topiks arī bija domāts tiem kas brauc ar dīzeļiem. Protams benzīns ir tādā ziņā lētāks, izplatītāks un piemērotāks. Bet nu.. :)
Skatos esi modificējis savu dīzeli.
Kādi ir jaudas parametri un kopējās izmaksas pēc šī pasākuma?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Vāģis man ir 1.5 gadi. Bija samainītas sprauslas uz ''299'' no ttid (tika iekodēti pa taisno eepromā, jo tā neierakstijās), augstspiediena sūknis no alfa romeo 2.4 jtdm (R80 sūknis), amputēts egr kopā ar visu egr dzeses sistēmu, izgriezts dpf, tika noņemts un iztīrīts ieplūdes kolektors, manifold swirl vietā iepresēti korķi (deflap), k&n gaisa filtrs, samainīts izpūtējs uz ''burku'', jauns akumulators, jaunas kvēlsveces, remaps uz 1.75 bar boostu (standartā oriģināli līdz 1.4 bar bija), noņemts ātruma ierobežotājs, pārlikts apgriezienu ierobežotājs līdz 5.500rpm, programmā izslēgta dpf reģenerācija, un egr, ierakstīta attiecīga degvielas iesmidzināšana. Do88 interkūlera silikona trubas. Pa pārējo bija nopirkti vasarai 18'' (12763042 kods ALU65) un ziemai 17'' (12785710 kods), riepas vasarai Goodyear efficientgrip performance 225/40/18, ziemai Goodyear ultragrip performance gen-1 225/45/17. bremžu diski un kluči Otto Zimmermann. Subītis Ground Zero 15'', pārlodēti ledi instrumentu panelī no baltām uz sarkanām bultām. Un vēl vis kaut kas pa hadeni un pa pārejo. Drīzumā iespējams būs jāmaina spararats kopā ar sajūga komplektu, jo jau pie pirkšanas bija vibrācijas un metāla skaņa no spararata pirms izspiest sajūgu, bet pa šiem 1.5 gadu bišķiņ sāka vairāk grabēt. Vēl biju uzlicis no aero sliekšņus, abas lūpas un spoileri.... Pa cenām pat negribu rēķināt... Kaut kā tā... Pa jaudām būs jāaizbrauc uz stendu nomērīt kas uz ripuļiem reālāis ir. Nākamais solis būs garrets 2260... bet tas tālajā nākotnē un varbūt...
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by intervall »

maifold swirl - princips kā 2.2 TiD?
http://s85.photobucket.com/user/Rhanaga ... 1.jpg.html
Sanāk tika nobloķēti? Kkas mainījās?
EGR uzreiz ar šo reizē tika likvidēts?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by lawyer »

Nu, protams, katram savs :wink: Bet fizikas likumus jau neapmānīsi - dīzelis tarkšķ, smird un iegriežas dikti lēni, turklāt pēc 4k rpm jau atdod galus. Un ne vella tas nepaliek ekonomiskāks, jo sāk griezties laika atskaite turbīnai, kuras remonts 10x pārsniedz teorētiski ietaupītās degvielas izmaksas :shifty:

Protams, bmw 3.0 d R6 nemaz neskan kā dīzelis un griežas labi - šķiet baigi labais, bet tikai līdz brīdim kad izbrauc ar 3.0 R6 benzīnu - tad var to dīzeli mest miskastē :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

lawyer wrote:Nu, protams, katram savs :wink: Bet fizikas likumus jau neapmānīsi - dīzelis tarkšķ, smird un iegriežas dikti lēni, turklāt pēc 4k rpm jau atdod galus. Un ne vella tas nepaliek ekonomiskāks, jo sāk griezties laika atskaite turbīnai, kuras remonts 10x pārsniedz teorētiski ietaupītās degvielas izmaksas :shifty:

Protams, bmw 3.0 d R6 nemaz neskan kā dīzelis un griežas labi - šķiet baigi labais, bet tikai līdz brīdim kad izbrauc ar 3.0 R6 benzīnu - tad var to dīzeli mest miskastē :mrgreen:
lai tā būtu..
Post Reply