Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem


User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8038
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by lawyer » Wed Apr 26, 2017 10:54 am

andritis wrote:Nu, tāpat - slikti. Ar kārtīgu zāģēšanu. Un pat tagad, siltā, sausā garažā zem mājas, lec ar nelielu apdomāšanos. Jau ziemā man piezagās doma, ka visdrīzāk kaut kur rauj gaisu. Bet tas neatceļ jautājumu par kvēlsvecēm. Tās arī visdrīzāk nestrāda, jo spolīte spidometrā neiedegas. Tikai, jautājums, vai visas sveces beigtas, vai tikai viena, divas no tām, vai tomēr tām ir vēl arī vadības bloks, kas gļučī? Pirms pāris mēnešiem biju vienā servisā, bet tur kompis neko neesot rārdījis, kā vien pazeminātu degvielas spiedienu. Un tad vēl par to gaisu. Gaisu rauj tikai caur beigtām vakuuma caurulītēm? Vai vēl kādas iespējas?
Sūknis ir tikai viens, tādēļ potenciāli problēma var slēpties arī jebkur posmā no sūkņa līdz bākai ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

andritis
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 48
Joined: Tue Mar 09, 2010 2:20 pm
Location: Rîga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by andritis » Mon May 08, 2017 1:18 am

Biju vienā dīzeļu speca garāžā. Šis saka, jāmaina turbīna, jo dūmo, spļauj eļļu, utt. Es nospriedu, labi - mainīšu. Bet kas ir pēc tam? Vai nav tā, ka būtu jātīra/jāizmazgā interkūlers, jāpārregulē kompis?

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7680
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by KoreFun » Mon May 08, 2017 1:21 am

Ja turbīna dzen eļļu, tad pēc turbīnas maiņas būtu stipri vēlams izmazgāt ne tikai IC, bet arī visas trubas un droseli.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1258
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Highlander » Sun May 21, 2017 11:41 pm

Sen nav kvepinieki kautko te rakstijusi :D
Uzdoshu kartejos tehniski neizglitota cilveka jautajumus :)
Cik nu bus jedzigs price/perfomance, ja savam 2.2tid traktoram nomainitu/restauretu sprauslas? Ka tur isti ir ar to izpludes kolektoru? Ir jega vinu tirit? Cik tas aptuveni iesostu robu budgeta un vai tas dotu kadu jegu? Vai vienkarsi uzlikt miksto tam visam? Noskrejiens ir ap 350k km (uz odometra par 100k mazak) Nezinu, vai ir jega tam visam, uzturot gandriz 15 gadus vecu autinu, tapec jautaju oec padoma jums? Drizuma jamaina bus lielais dzineja spilvens, kas jau izmaksas ap 140€. Nu tad planoju kautko, kur vel var iztereties tam wagonam :D laikam jaatsak dzert, lai autinam nauda netiek :D
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12806
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by elmo » Mon May 22, 2017 12:06 am

Man jau liekas, ka uz vasaru vajag riepās iepūst vasaras gaisu ar pļavu puķu smaržu, ja gribi ko jēdzīgu izdarīt! :whistle:

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 207
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by ZZ_ZingZeng » Mon May 22, 2017 12:21 pm

Līdz ar silta laika iestāšanos man ir laba un slikta ziņa.
Dīzelītim (9-5 Vector vagons ar 1.9TID un manuālo karbu) ir caura kondiškas caurule un salonā nav vēsuma, bet kā kompensācija tam ir vidējais degvielas patēriņš, kas nokrita no 6.0 l/100km uz 5.1 l/100km, brīžiem pat 5.0. Tas ir identiskas patēriņš kā sievas Peugeot 308 1.6HDI.

Ir arī cita lieta, kas mani sāk nomākt. Dažreiz aukstu iedarbinot liekas ka neiet visi cilindri. Vai tās būtu sprauslas? Kopš iegādes ir noripināti gandrīz 130K km.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2453
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Yukki » Mon May 22, 2017 4:16 pm

Spriežot pēc LV ģeogrāfijas un fizikas likumiem, nevar tā būt, ka no kalna un pa vējam brauc gan no, gan uz Jūrmalu! Neko zem 7.4 neesmu redzējis uz 1.9 tarkšķa, mellus dūmus gan pakaļā nākas redzēt :oops:

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5081
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by edijs » Mon May 22, 2017 6:11 pm

Atliek secināt, ka viens brauc, otrs pārvietojas. :D Bet 5 vidējais izklausās labi.. Tas ir tas pats vecais ikdienas maršruts? T.i., pie mājām ieliec kruīzā un pie darba izņem? :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

Dainis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 126
Joined: Wed Mar 08, 2017 10:06 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Dainis » Mon May 22, 2017 10:01 pm

Yukki wrote:Spriežot pēc LV ģeogrāfijas un fizikas likumiem, nevar tā būt, ka no kalna un pa vējam brauc gan no, gan uz Jūrmalu! Neko zem 7.4 neesmu redzējis uz 1.9 tarkšķa, mellus dūmus gan pakaļā nākas redzēt :oops:
Man gan kaut kā turas zem 6(vidējais). Un kad iztīrīju ieplūdi, dūmi arī pazuda
9-3SS 2005 1.9TiD 150hp Swirl's OFF, DeCat

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8038
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by lawyer » Tue May 23, 2017 11:29 am

7.4 l/100km pa šoseju priekš 1.9 TiD šķiet riktīgi daudz, tas ir par 1l vairāk kā bija manam traktoram riktīgi gāžot pa Norvēģijas fjordiem :shifty: Pat bembim 7-7.5l/100km pa šoseju kompis rāda tikai tad kad agresīvi brauc riskējot uzrauties uz kāda fēna :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 207
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by ZZ_ZingZeng » Tue May 23, 2017 12:16 pm

Maršruts Jūrmalas tālais gals Sloka (braucu gan pa apvedceļu, ga cauri) - Jūrmalas šoseja - Āgenskalna ģimnāzija - Lidosta - cauri Jūrmalai atpakaļ uz Sloku, gadās iebraukt arī Rīgas centrā.
Braucu visādi gan ar, gan bez kruīza. Ātrumu turu +5 km/h virs atļautā. Kompis videjo ātrumu rāda robežās no 48 - 51 km/h.
Absolūti vidējais patēriņš ir tie paši 6 l/100km. Patreizējo ciparu skaidroju ar kondiškas nestrādāšanu, bet ilgi tas jau nebūs, būs jāsaremontē.

Starp citu dīzeļa piedevu neesmu jau kādu pusgadu lietojis, bet vajadzētu.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5081
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by edijs » Tue May 23, 2017 1:03 pm

Ap 50 kmh vidējais ir iespaidīgi. Es tādam savos maršrutos varu pietuvoties vien tad, ja šosejas posmus gāžu uz tiesību zaudēšanas robežas. Un vidējo patēriņu tas noteikti nesamazina. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1258
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Highlander » Tue May 23, 2017 1:22 pm

edijs wrote:Ap 50 kmh vidējais ir iespaidīgi. Es tādam savos maršrutos varu pietuvoties vien tad, ja šosejas posmus gāžu uz tiesību zaudēšanas robežas. Un vidējo patēriņu tas noteikti nesamazina. :D
Nu nav jau tik traki! Piemers-pedejais luksofors pirms shosejas, reseto nost skaititaju, tad tik mauc! Protams...ja dazhas dienas skaititsju nereseto, tad videjais atrums nokrit lidz kautkadiem padsmit km :) jo vins mulkis skaita ari kad stav :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5081
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by edijs » Tue May 23, 2017 3:45 pm

Es, ja mēru, tad no iekāpšanas auto pie darba līdz izkāpšanai mājās sētā. :) Nevis no Rīgas robežas līdz sava miesta robežai. :D Nu reizēm ir bijis tuvāk 50 kmh vidēji, bet tas ir vēlā vakarstundā, kad paveicas vai nu vispār ne reizi pa ceļam neapstāties, vai max vienu reizi uz ļoti īsu brīdi (Brīvības iela/gatve pilnā garumā uz zaļā viļņa).

Ja braucu pa otru pusi, t.i. caur Carnikavu, tad vidējo var dabūt kripatu lielāku, ņemot vērā, ka salīdzinoši garāks gabals pa šoseju, tad Jaunciema gatve, Viestura prospekts, taisns un tukšs Ganību dambis. Bet tāpat lielākais "ieguvums" sanāk uz atļautā ātruma pārsniegšanas rēķina. :whistle:
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12806
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by elmo » Tue May 23, 2017 4:09 pm

Nevajag resetot pie pilsētas robežas! Resetot vajag uz katru uzpildi! Pielej bāku, nonullē un brauc līdz nākamai uzpildei! Tad arī redz īsto patēriņu un īsto vidējo ātrumu! Man vidējais ātrums no 16km/h ir uzkāpis līdz 31km/h jo esmu pasācis vairāk uz Jūrmalu vizināties! Ar visu to, ka uz Jūrmalas šosejas normāli iztīru rores, vairāk par 31km/h vidējais ātrums nekāpj!

Post Reply