Saab 9-5 tukšgaitas apgriezieni
Saab 9-5 tukšgaitas apgriezieni
Labdien! Ir nevienmērīgi tukšgaitas apgriezieni. Problēma parādās pie uzsilušamotora, kad nobraukti +/- 80 km un pie bremžu pedāļa izspiešanas. Vēl secināju, ka atverot motora eļļas vāciņu, apgriezieni kļūst vienmērīgāki. Nekādi paziņojumi nav. Jā, grēkoju uz engine management system drošinātājs atvienošanu pie aprakstītās problēmas. Papildus uzradusies motora raustīšanās braucot, iespējams, degvielas filtrs, iespējams ka kas cits. Būšu priecīgs uzklausīt jūsu viedokli. Paldies! Auto 1998.gada 2.3 manual.
Re: Saab 9-5 tukšgaitas apgriezieni
Nezinu, cik atbilstoši tavai problēmai, bet man motoram apgriezieni krita, kad man viena vakuuma trubiņa bija nost, un arī, kad piespiedu bremzes vai stāvēju korķī ar nospiestām, man vienīgi tas bija aukstam motoram.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Saab 9-5 tukšgaitas apgriezieni
par apriezieniem tiešām sāc ar vakuumtrubiņu pārbaudi. varbūt kaut kur caurums vai nomukusi nost.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Saab 9-5 tukšgaitas apgriezieni
Gaisa piesūkšana no trubiņām un pats bēdīgākais var būt vakuma akumulators(tautā vakumņiks)
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis