9-3 vai 9-5


ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

9-3 vai 9-5

Post by ZaZZ99 »

Sveicieni Saabistam no topošā ExMazdista! Studentu gados tika ilgi meklēta un iegādāta 626, 1995 gada mazda. Mērķis bija lēti/ietilpīgi: uzticami. Tā arī bija. varēju atļauties mainīt zolīdas detaļas. ja deva man 40min ieskrieties, varēja arī uz 180km/h braukt. Tomēr protams ka mašīna visprastākā kādu var dabūt. Šobrīd situācija ir tāda, ka mēnesī sanāk nobraukt ap 4k un pie stūres pavadu ap 3h dienā. Sāku just ka mazdas sēdekļi neērti, sajūgs kā trenniņzālē un kruīza trūkums ir jūtams. Tad nu vēlos iegādāties jaunu mašīnu un izvēle ir kritusi uz 9-5 2.0t/T no 1998g. vai 9-3 1.8/2.0T, to kas pēc 2002. Mērķis pēc tam apgāzēt un čipot. Budžets līdz 4k. Jautājums būtu, kam zemākas izmaksas eksplotācijā? cik sālīti dārgāks eksplotācijā sanāks aero?
Veiksmes!
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: 9-3 vai 9-5

Post by intervall »

Man gan liekas, ka nevienam Saab uzturēšanas izmaksas nebūs zemas.
Un 9-5 kāpēc tieši 2.0T nevis 2.3T?
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: 9-3 vai 9-5

Post by ZaZZ99 »

intervall wrote:Man gan liekas, ka nevienam Saab uzturēšanas izmaksas nebūs zemas.
Un 9-5 kāpēc tieši 2.0T nevis 2.3T?
Protams, ka negrasos salīdzināt ar Mazdu, bet daudz dārgāk kā bmw/meršiem jau nebūs?
2.3 lielāks resurss, līdz ar to dārgāka uzturēšana, ne?
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: 9-3 vai 9-5

Post by Henry »

pirms peerc saabu pareekjini vai tev ir #daudznaudas jo saabi uztureeshanaa nav leeti - it iipashi tie kas ir nojaati un dabuunami pa leeto

"9-3 1.8/2.0T, to kas pēc 2002"
shiem ir švakas kvalitātes salona apdares materiaali ja saliidzina ar 9-5 modeljiem ko razhoja liidz 2006.gadam, proti, līdz vilkāčiem
salons varētu čīkstēt un grabēt, tachu benziina motori cik esmu dzirdejis ir uzticamaaki par 9-5 saabiem

9-5 esmu dzirdeejis ka 2.0 eed tik pat daudz cik 2.3 taapeec racionaalaak manupraat ir njemt 2.3t jo peedeejais arii iet labaak; 2.3t čipojas protams arii uz lielaakaam jaudaam. automaati esot diezgan eerti runaajot par darbiibas principu. manuaalajaam kaarbaam reizeem ir probleemas ar sinhronizatoriem.
gandriiz visi tirguu pieejamie 9-5 AERO ir nojaati. arii tie kas nav pa leeto. ar to noteikti reekjinies. benziina motori biezhi eed eljlju lielaas devaas taapec jaabuut iipashi uzmaniigam. iespeejams sakritiiba bet daudzi sagaazeeti 2.3t ir piedziivojushi kapeņu staastinjus. ja tieshaam gribaas 2.3t tad ieteiktu mekleet ne-aero versiju bet jauda tad protams nebuus tik liela kaa aero versijaam.
dazhas detaljas ir ljoti daargas. lielai daljai 2.0 un 2.3 9-5 saabu kas tirgojas nav mainiitas kjeedes - leti nebuus ja nopirksi taadu.
saabus budžetaa zem 2000 eur iesaku nemaz neskatiities.

ja runaa par komplektaaciju tad karstajaas dienaas svariiga lieta ir sedeklju ventilaacija it iipashi ja daudz jaabrauc. arii seedeklju apsilde ir patiikama ziemas meeneshos vai vedot picu uz maajaam. par kruiiza kontroli jau pats laikam mineeji... bet ja taa nav tad nav gruuti to uzstaadiit.
ritoshaa ir izturiiga.

OBLIGĀTI pirms pērc, aizved saabu uz servisu lai uztaisa diagnostiku. vari veersties pie arteh.lv (ļoti detalizēti pārbauda, bez maz vai katru lampiņu)

Saviem saabiem neskaitot degvielu esmu pareekjinaajis ka gadaa tiek noteereti ap 1200 eur uz katru saabu ja gribaas to uztureet labā kārtībā!!! uz 9-5 peedejaa laikaa izteereets daudz daudz daudz vairaak jo gribeejaas aero jaudu, top zustand staavokli un visādus pribambasus - dārgs hobijs.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: 9-3 vai 9-5

Post by OSC »

Ja Tu menesi plano nobraukt ap 4000km, tad iespejas labak nemt 9.3 TiD, nocipot uz 180zs/400 nm un neuztraukties par gazes iedarbibu uz dzineju, ellas eesanu un turbo boosta zudumu.

9-5 bus ari morali novecojusaks, ja vien Tu neplano ierakstities budzeta pērkot vilkaci no 2006.g

9-5 ir komforts, daudz vietas un jauda( ja Aero versija). Zem 230 zs uz 9-5 tas ir maz, jo vinš ir smags
9-3 mazs un ašs ar labu vadāmību pilsētas satiksmē.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: 9-3 vai 9-5

Post by lawyer »

9-3ss/sc ir modernāka konstrukcija, sarežģītāka elektronika, bet apdarē izmantoti jūtami lēti materiāli - par to sūdzas visi, kuri pārsēžas no 9-5 (1998-2005) uz 9-3ss/sc :roll:

Statistika rāda, ka uz 9-5 gadā aiziet vidēji ap 1000 EUR apkopēs/remontos, bet, ja eksemplārs ir nojāts, tad tikpat labi arī x3 ir sākumā jāiegulda :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: 9-3 vai 9-5

Post by edijs »

Ja vēl nav bērnu un vajadzības pēc universāļa.. tad pie tāda budžeta es skrietu pirkt Druvja auto - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... docxn.html Palasi tepat viņa topikā par sadarīto. Būs smaids līdz ausīm un vienlaikus ekonomiska pārvietošanās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: 9-3 vai 9-5

Post by elmo »

ZaZZ99 wrote:Sveicieni Saabistam no topošā ExMazdista! Studentu gados tika ilgi meklēta un iegādāta 626, 1995 gada mazda. Mērķis bija lēti/ietilpīgi: uzticami. Tā arī bija. varēju atļauties mainīt zolīdas detaļas. ja deva man 40min ieskrieties, varēja arī uz 180km/h braukt. Tomēr protams ka mašīna visprastākā kādu var dabūt. Šobrīd situācija ir tāda, ka mēnesī sanāk nobraukt ap 4k un pie stūres pavadu ap 3h dienā. Sāku just ka mazdas sēdekļi neērti, sajūgs kā trenniņzālē un kruīza trūkums ir jūtams. Tad nu vēlos iegādāties jaunu mašīnu un izvēle ir kritusi uz 9-5 2.0t/T no 1998g. vai 9-3 1.8/2.0T, to kas pēc 2002. Mērķis pēc tam apgāzēt un čipot. Budžets līdz 4k. Jautājums būtu, kam zemākas izmaksas eksplotācijā? cik sālīti dārgāks eksplotācijā sanāks aero?
Veiksmes!
Aizmirsti 2,0 motoru uz 9-5, rij degvielu un neiet! Edija pieminētais Druvja 9-5 ir labākais variants šobrīd no tiem, kas tirgojas! Turklāt iekļaujas tavā budžetā . viss jau ir sačipots, sataisīts un atliek tikai braukt. Nekas nav jāliek iekšā.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: 9-3 vai 9-5

Post by edijs »

Un nē, Druvis nav mums piesolījis katram pa polšam par reklāmu. :lol:
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: 9-3 vai 9-5

Post by ZaZZ99 »

elmo wrote:
ZaZZ99 wrote:Sveicieni Saabistam no topošā ExMazdista! Studentu gados tika ilgi meklēta un iegādāta 626, 1995 gada mazda. Mērķis bija lēti/ietilpīgi: uzticami. Tā arī bija. varēju atļauties mainīt zolīdas detaļas. ja deva man 40min ieskrieties, varēja arī uz 180km/h braukt. Tomēr protams ka mašīna visprastākā kādu var dabūt. Šobrīd situācija ir tāda, ka mēnesī sanāk nobraukt ap 4k un pie stūres pavadu ap 3h dienā. Sāku just ka mazdas sēdekļi neērti, sajūgs kā trenniņzālē un kruīza trūkums ir jūtams. Tad nu vēlos iegādāties jaunu mašīnu un izvēle ir kritusi uz 9-5 2.0t/T no 1998g. vai 9-3 1.8/2.0T, to kas pēc 2002. Mērķis pēc tam apgāzēt un čipot. Budžets līdz 4k. Jautājums būtu, kam zemākas izmaksas eksplotācijā? cik sālīti dārgāks eksplotācijā sanāks aero?
Veiksmes!
Aizmirsti 2,0 motoru uz 9-5, rij degvielu un neiet! Edija pieminētais Druvja 9-5 ir labākais variants šobrīd no tiem, kas tirgojas! Turklāt iekļaujas tavā budžetā . viss jau ir sačipots, sataisīts un atliek tikai braukt. Nekas nav jāliek iekšā.
Druvja Bultu biju ievērojis jau projektu auto apčekojot. Iespaids, ka ne tikai viens no labākajiem piedāvājumiem tirgū, bet arī viens no labākajiem LV vispār, ne? :D
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Druvis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 306
Joined: Sat Nov 29, 2014 10:54 pm

Re: 9-3 vai 9-5

Post by Druvis »

edijs wrote:Un nē, Druvis nav mums piesolījis katram pa polšam par reklāmu. :lol:
Edij saki kas garšo.. :D
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: 9-3 vai 9-5

Post by edijs »

Tu vispirms notirgo, tad runāsim. ;)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: 9-3 vai 9-5

Post by Vilcins »

Nebūs te nekādas tirgosanas , lai aizmirst, pārdos sito, nopirks luzni un atkal viss no gala, kam tas vajadzigs :mrgreen:
Druvis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 306
Joined: Sat Nov 29, 2014 10:54 pm

Re: 9-3 vai 9-5

Post by Druvis »

Vilcins wrote:Nebūs te nekādas tirgosanas , lai aizmirst, pārdos sito, nopirks luzni un atkal viss no gala, kam tas vajadzigs :mrgreen:
Vai arī to pašu beigās atpirks... :lol:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: 9-3 vai 9-5

Post by edijs »

Mhm, man tā arī bija ar 9k - vienu no trim pārdevu, tad pēc laika sāku domāt, ka tomēr vajadzētu vēl vienu auto, sāku skatīties un bāc, tirgus tukšs. Un pirmā doma - hmm, jāmēģina atpirkt savējo. :D Diemžēl bija jau aizgājis kaut kur tālāk Liepājas virzienā. Un tā arī es pie vēl viena 9k netiku, nācās iepirkt Accordu kā pagaidu transporta līdzekli.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply