9-3 vai 9-5
Re: 9-3 vai 9-5
Nevar teikt, ka tādā izpildījumā nevar dabūt pareizu skanējumu (bardačoka vietā) bet stipri šaubos ka tieši sis izpildījums spēs SKANĒT, nevis drebināt visu apkārt. Viļņa garums zemajām frekvencēm ir pāris metri, tātad subim jāatrodas no auss ik pēc paris metriem, jo netrapot "vilnī" skanējuma nebūs.
Re: 9-3 vai 9-5
Vajadzēja tikai pakustināt vārdu salikumu "laba skaņa", un sākās oftofiks uz n lapām.
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
Re: 9-3 vai 9-5
Ir daži trigerējošie vārdi šeit, kā "labs", "lēts", "gāze". It sevišķi, ja vismaz divi tiek savienoti vienā teikumā!Edgars86 wrote:Vajadzēja tikai pakustināt vārdu salikumu "laba skaņa", un sākās oftofiks uz n lapām.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: 9-3 vai 9-5
Neņem SAAB !
Ja gribi izmaksas kā tautas klases dīzeļauto vai japāņu šujmašīnām, tad neņem SAAB.
Druva vari ieķert. Lielās sāpes novērstas.
9-3 OG labu neatradīsi Latvijā. Ārzemēs labs Aero maksās krietnas kapeikas. Un tas vēl nav ar garantiju, nebūs jāveic kapitālais dzinējam un kādā jaukā dienā nenojūgsies kasete vai drosele. Kuzavs arī drīz sāks rūsēt. Ja gribēsi ilgstoši auto saglabāt ar labu vērtību, tad kuzavu iespējams nāksies kvalitatīvi pārkrāsot, apstrādājot pret rūsu. Pašam 3 vecie 9-3 OG ir bijuši. Problēmas visiem ir bijušas identiskas. Protams, arī ikdienas pielietojums ir bijis daudz smagāks un prasīgāks. 9-3 OG stock audio ir ļoti bēdīga. 1/3 bija stock, pārējem nē. Tāpēc ir ar ko salīdzināt
Ja nav iebildumu ik pa laikam ieguldīt mazliet lielāku summu remontos/uzlabojumos, tad vari droši ņemt kādu no Aero.
Ja vēlies ekonomisku SAAB, tad jāskatās uz 1.9 TiD pusi. Tavā budžetā gan labu eksemplāru pagrūti būs atrast.
Ja gribi izmaksas kā tautas klases dīzeļauto vai japāņu šujmašīnām, tad neņem SAAB.
Druva vari ieķert. Lielās sāpes novērstas.
9-3 OG labu neatradīsi Latvijā. Ārzemēs labs Aero maksās krietnas kapeikas. Un tas vēl nav ar garantiju, nebūs jāveic kapitālais dzinējam un kādā jaukā dienā nenojūgsies kasete vai drosele. Kuzavs arī drīz sāks rūsēt. Ja gribēsi ilgstoši auto saglabāt ar labu vērtību, tad kuzavu iespējams nāksies kvalitatīvi pārkrāsot, apstrādājot pret rūsu. Pašam 3 vecie 9-3 OG ir bijuši. Problēmas visiem ir bijušas identiskas. Protams, arī ikdienas pielietojums ir bijis daudz smagāks un prasīgāks. 9-3 OG stock audio ir ļoti bēdīga. 1/3 bija stock, pārējem nē. Tāpēc ir ar ko salīdzināt
Ja nav iebildumu ik pa laikam ieguldīt mazliet lielāku summu remontos/uzlabojumos, tad vari droši ņemt kādu no Aero.
Ja vēlies ekonomisku SAAB, tad jāskatās uz 1.9 TiD pusi. Tavā budžetā gan labu eksemplāru pagrūti būs atrast.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: 9-3 vai 9-5
Nu nav tik traki, Mazda arī var būt dārga uzturēšanā, jo sevišķi, ja kaut ko sabuktē!
Protams, 9-5 nebūs tik pat lēts cik 323 vai 626 Mazda. Bet ja var uzturēt cx-7, tad arī 9-5 būs pa kabatai.
Protams, 9-5 nebūs tik pat lēts cik 323 vai 626 Mazda. Bet ja var uzturēt cx-7, tad arī 9-5 būs pa kabatai.
Re: 9-3 vai 9-5
Mans 9-3 OG divītis ripo rūkdams. Lej un brauc , tik vien cik kaitinošas nianses izķert, un, protams, neieskaitot jaudas perversijas.
Mūzikas nav, un kādu laiku nebūs
Mūzikas nav, un kādu laiku nebūs
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: 9-3 vai 9-5
Ja pakaļā šūplāde(vai kas tev tur bija) grab kā tamburīns un vēl fonā ļurba svilpo, tad citu mūziku vienkārši nevajagrzmzr wrote:Mans 9-3 OG divītis ripo rūkdams. Lej un brauc , tik vien cik kaitinošas nianses izķert, un, protams, neieskaitot jaudas perversijas.
Mūzikas nav, un kādu laiku nebūs
Re: 9-3 vai 9-5
Wou, ku liela atsaucība. Un tik daudz konstruktīvu atbilžu Pārliecinājāt par dažām lietām. Verdikts: jāņem 9-5 2.3 neAero. Bet laikam ka vēl ar ne. Lai arī ienākumi šobrīd ir jaudīgi, līdz rudenim vēl ir plāni tēriņiem uz 6K eiro. Ja tagad nopirkšu Druvja 9-5, tam naudas pietiks, bet dievs nedod, ka vasaras laikā kaut kas saplīsīs. Draudzene noslānīs un naudas vairāk nepietiks. Verdikts: uz septembri sēdēšu kā šakālis un gaidīšu, vai tikai kāds negribēs šķirties no sava mīluļa. Līdz tam turpināšu mēģināt noskaidrot vai tiešām mazdas ir tik sīkstas, kā leģendas vēsta (izņemot rūsu).
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: 9-3 vai 9-5
Tur nekam kosmiskam vairs nav kam plīst!ZaZZ99 wrote:Wou, ku liela atsaucība. Un tik daudz konstruktīvu atbilžu Pārliecinājāt par dažām lietām. Verdikts: jāņem 9-5 2.3 neAero. Bet laikam ka vēl ar ne. Lai arī ienākumi šobrīd ir jaudīgi, līdz rudenim vēl ir plāni tēriņiem uz 6K eiro. Ja tagad nopirkšu Druvja 9-5, tam naudas pietiks, bet dievs nedod, ka vasaras laikā kaut kas saplīsīs. Draudzene noslānīs un naudas vairāk nepietiks. Verdikts: uz septembri sēdēšu kā šakālis un gaidīšu, vai tikai kāds negribēs šķirties no sava mīluļa. Līdz tam turpināšu mēģināt noskaidrot vai tiešām mazdas ir tik sīkstas, kā leģendas vēsta (izņemot rūsu).
Re: 9-3 vai 9-5
Pakraj vēl un pa 7k vari dabūt manu hiršu
Re: 9-3 vai 9-5
Neveiksmīgs dīzeļ tautasvāgens arī var būt vienas vienīgas galvassāpes, bija man tāda neveiksmīga pieredze. Par topika autora budžetu sanāktu labu labais 9-3OG un vēl paliktu pāri mūziku salikt iekšā.tranquillo wrote:Neņem SAAB !
Ja gribi izmaksas kā tautas klases dīzeļauto vai japāņu šujmašīnām, tad neņem SAAB.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: 9-3 vai 9-5
Varbūt tāpēc ka pret Tevi izturās tā, kā pats te iesāki izturēties pret pārējiem?Bimmer wrote:Ieliku bildi ilustrācijai bet tu uzreiz ar rupeklībām pret mani! Kāpēc administrators vispār pieļauj šādus personiskus aizskārumus?OSC wrote:Bimmer wrote:Laba mūzika nav lēta!
Tas ir Tavs slapjais sapnis?
Bilde apgraizīta no http://www.bmwe36blog.com/professional- ... grade.html
Re: 9-3 vai 9-5
Neesmu pateicis nevienu rupju vārdu, tikai to, ka dažs labs ir iedomīgs! Bet visos forumos ir viens un tas pats, tiko tu brauc ar kaut ko citu, kā konkrētā foruma lietotāji, tad visi uzskata par savu pienākumu paņirgāties un nolikt tavu braucamo! Pieņemšu to kā pašu par sevi saprotamu un vairāk necepīšos.bio wrote:Varbūt tāpēc ka pret Tevi izturās tā, kā pats te iesāki izturēties pret pārējiem?Bimmer wrote:Ieliku bildi ilustrācijai bet tu uzreiz ar rupeklībām pret mani! Kāpēc administrators vispār pieļauj šādus personiskus aizskārumus?OSC wrote:
Tas ir Tavs slapjais sapnis?
Bilde apgraizīta no http://www.bmwe36blog.com/professional- ... grade.html
Krustojumos priekšroka ir tam, kam lielāks motors!
Re: 9-3 vai 9-5
Bembis neiet!
Bet ja par tēmu tad es balsoju par 9-5, vai 9-3 awd.
Bet ja par tēmu tad es balsoju par 9-5, vai 9-3 awd.
Re: 9-3 vai 9-5
Neesmu pateicis nevienu rupju vārdu, tikai to, ka dažs labs ir iedomīgs! Bet visos forumos ir viens un tas pats, tiko tu brauc ar kaut ko citu, kā konkrētā foruma lietotāji, tad visi uzskata par savu pienākumu paņirgāties un nolikt tavu braucamo! Pieņemšu to kā pašu par sevi saprotamu un vairāk necepīšos.[/quote]
Nez. Es braucu ar Mazdu nevienu sliktu vārdu neesmu dzirdējis. Pat neviens nebļauj, ka nevaru atļauties un nav ko līst pie lielajiem puikām. Pagaidām tikai konstruktīvi viedokļi un daudz oftopika.
Nez. Es braucu ar Mazdu nevienu sliktu vārdu neesmu dzirdējis. Pat neviens nebļauj, ka nevaru atļauties un nav ko līst pie lielajiem puikām. Pagaidām tikai konstruktīvi viedokļi un daudz oftopika.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005