Vajadzigs info
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Vajadzigs info
Sveicinati Saabisti, Saab kluba biedri, atruma milotiji un citi benzingalvas kas apgrozas saja foruma
Jo kadu laiku atpakal jau palika pa isu ar 9-3ss 129 kW stoka jaudu un gribetu iedegt vel lielaku dzirksteli sava Saaba acis. Ta teikt gribetu nochipot savu SAABu
Biju interesejies pie Karosa bet vins man atteica un atb ka nenemas ar SAABiem tpc mekleju citu vietu kur to var izdarit
Cik tas varetu maksat? Un kur to var izdarit?
Jo gribu uzticet savu masinu cilvekiem kas zin ko dara nevis noperk e-bay kiniesu struntu un doma ka ir pirmais calis ciema
Jo kadu laiku atpakal jau palika pa isu ar 9-3ss 129 kW stoka jaudu un gribetu iedegt vel lielaku dzirksteli sava Saaba acis. Ta teikt gribetu nochipot savu SAABu
Biju interesejies pie Karosa bet vins man atteica un atb ka nenemas ar SAABiem tpc mekleju citu vietu kur to var izdarit
Cik tas varetu maksat? Un kur to var izdarit?
Jo gribu uzticet savu masinu cilvekiem kas zin ko dara nevis noperk e-bay kiniesu struntu un doma ka ir pirmais calis ciema
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero
Re: Vajadzigs info
Nu tad pa lielam paliek tikai divi labi varianti:
1) Arteh - Vestienas iela 2, http://www.arteh.lv, Hirsch Performance pārstāvis - oficiālāk iekš LV laikam jau nevarēs būt
2) Jancis no Valmieras, kontaktus var sazīmēt tepat forumā
1) Arteh - Vestienas iela 2, http://www.arteh.lv, Hirsch Performance pārstāvis - oficiālāk iekš LV laikam jau nevarēs būt
2) Jancis no Valmieras, kontaktus var sazīmēt tepat forumā
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Re: Vajadzigs info
Un pec pasa pieredzes kurs no abiem variantiem ir labaks?jankab wrote:Nu tad pa lielam paliek tikai divi labi varianti:
1) Arteh - Vestienas iela 2, http://www.arteh.lv, Hirsch Performance pārstāvis - oficiālāk iekš LV laikam jau nevarēs būt
2) Jancis no Valmieras, kontaktus var sazīmēt tepat forumā
Kadas ir jaudas un griezes momenta izmainas pec chiposanas?
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero
Re: Vajadzigs info
Jā, pie Karosa labāk neko nevest, ne viņš māk čipot, ne viņš māk saskrūvēt autiņu tā, lai jams nenosprāgst pēc 1kmKuzits wrote:Sveicinati Saabisti, Saab kluba biedri, atruma milotiji un citi benzingalvas kas apgrozas saja foruma
Jo kadu laiku atpakal jau palika pa isu ar 9-3ss 129 kW stoka jaudu un gribetu iedegt vel lielaku dzirksteli sava Saaba acis. Ta teikt gribetu nochipot savu SAABu
Biju interesejies pie Karosa bet vins man atteica un atb ka nenemas ar SAABiem
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Vajadzigs info
Es pats savu čipojuKuzits wrote: Un pec pasa pieredzes kurs no abiem variantiem ir labaks?
Kadas ir jaudas un griezes momenta izmainas pec chiposanas?
Tu jautāji labus un drošus variantus, tos arī devu
Bet tici man - cits auto sajūtās.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Vajadzigs info
Hirsch līknes vari pameklēt netā. Bet domāju, ka ar abiem minētajiem varēsi sarunāt, lai pieregulē pēc vēlmēm. Tiesa, no pieredzes - vēlmes izkristalizējas vien tad, kad pabraukā ar vienu, otru, trešo regulējumu. Kā arī vēlmes no garastāvokļa atkarīgas - reizēm gribas asāku, reizēm mierīgāku. Piemēram, mierīgai ikdienas braukšanai man Hirsch Stg1 vai nedaudz pašpieķūnēts uz Stg2 pusi tīk labāk, kā Maptun Stg3. Tad nu ir labi, ka ir vai nu vairāki ECU, vai arī... vairāki auto.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Vajadzigs info
Uuuja, Tavējo nokāva? Nav pieredze, bet, cik dzirdēts, esot čalis ar pieredzi. Vairāk gan laikam uz dažādiem custom made risinājumiem ar vemsim un squirtiem, kā arī ar bembelātiem.OSC wrote:Jā, pie Karosa labāk neko nevest, ne viņš māk čipot, ne viņš māk saskrūvēt autiņu tā, lai jams nenosprāgst pēc 1km
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Re: Vajadzigs info
Cik man zinams ka Karos itka ir zinoss calis, daudzi pazinas dzen savas masinas pie vina un viss ir kartibaedijs wrote:Uuuja, Tavējo nokāva? Nav pieredze, bet, cik dzirdēts, esot čalis ar pieredzi. Vairāk gan laikam uz dažādiem custom made risinājumiem ar vemsim un squirtiem, kā arī ar bembelātiem.OSC wrote:Jā, pie Karosa labāk neko nevest, ne viņš māk čipot, ne viņš māk saskrūvēt autiņu tā, lai jams nenosprāgst pēc 1km
Ir protams labak ja ir vairaki auto, doma ir ari par otru autinu bet pavisam savadaku ka sis
Runajot par so gribetu tadu ka asu kartingu bet taja pat laika ari mikstu kruizeru lai var braukt loti garus gabalus par cik biezi sanak tadus braukat un bez sava SAABa nekur
Jo ta sajuta kad piekapj pilna masina , pec tam iespied un juti ka nu nav vinam vairs tas raviens un tas izjutas kad esi viens masina
Last edited by Kuzits on Thu Feb 23, 2017 5:13 pm, edited 1 time in total.
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Re: Vajadzigs info
Nav bijis ta ka ja ir vairakas masinas, ka no rita panem vienu, bet pa celam saproti ka tomer nav ista un vajadzeja labak nemt citu, tad piecies un brauc lidz galam ar to pasu vai atgriezaties un nemat to kas ir tikamaks tai dienaiedijs wrote:Hirsch līknes vari pameklēt netā. Bet domāju, ka ar abiem minētajiem varēsi sarunāt, lai pieregulē pēc vēlmēm. Tiesa, no pieredzes - vēlmes izkristalizējas vien tad, kad pabraukā ar vienu, otru, trešo regulējumu. Kā arī vēlmes no garastāvokļa atkarīgas - reizēm gribas asāku, reizēm mierīgāku. Piemēram, mierīgai ikdienas braukšanai man Hirsch Stg1 vai nedaudz pašpieķūnēts uz Stg2 pusi tīk labāk, kā Maptun Stg3. Tad nu ir labi, ka ir vai nu vairāki ECU, vai arī... vairāki auto.
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero
Re: Vajadzigs info
Jo vairāk čipo, jo vairāk visādi mēsli lien ārā!
Autiņam ir jābūt perfektā stāvoklī, citādi parādīsies visādas neiešana problēmas un būs biežāk maks jāvirina!
Piemēram, tās DI kasetes kas uz čipota 300zs kumeļa met kļūdas un čakarējās uz nečipota mazjaudas klepera var strādāt bez problēmām.
Autiņam ir jābūt perfektā stāvoklī, citādi parādīsies visādas neiešana problēmas un būs biežāk maks jāvirina!
Piemēram, tās DI kasetes kas uz čipota 300zs kumeļa met kļūdas un čakarējās uz nečipota mazjaudas klepera var strādāt bez problēmām.
Re: Vajadzigs info
Nu vismaz kaut kāds stimuls turēt auto labā kārtībā. Šis jau n reizes spriests un izspriests - čipojot noplīsīs ātrāk tie mezgli, kuriem tāpat agri vai vēlu jāplīst. Un varbūt pat labāk tā - nomaini uz jaunu, varbūt pat uzliekot vietā niknāku risinājumu par OEM piedāvāto, un dzīvo bez bēdu.
Kuzitis: par bar to vēlmi dienas vidū samainīt - gadās arī tā. Tāpat kā reizēm dienas laikā sagribas samainīt moto uz auto, kad ārā ir +30 grādi un uz moča karsti pat šortos un t-kreklā, vai, tieši otrādi, normālus, motobraukšanai piemērotus laikapastākļus nomaina slapjdraņķis. Bet ar viens saabs vs otrs tā gadās retāk - ar jebkuru no sačipotajiem var arī itin mierīgi kruizēt.
Kuzitis: par bar to vēlmi dienas vidū samainīt - gadās arī tā. Tāpat kā reizēm dienas laikā sagribas samainīt moto uz auto, kad ārā ir +30 grādi un uz moča karsti pat šortos un t-kreklā, vai, tieši otrādi, normālus, motobraukšanai piemērotus laikapastākļus nomaina slapjdraņķis. Bet ar viens saabs vs otrs tā gadās retāk - ar jebkuru no sačipotajiem var arī itin mierīgi kruizēt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Vajadzigs info
Kruīzēt ar Stg3 un uz augšu ir vienmēr patīkamāk par Stock!
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Re: Vajadzigs info
Nu ta varetu but ka ar chipotu ir daudz patikamak braukt jo gribetu kadus 230-250zs vinam sakumamelmo wrote:Kruīzēt ar Stg3 un uz augšu ir vienmēr patīkamāk par Stock!
un ka ir ar sedinasanu viniem? Pietiek tik ar isakam un cietakam atsperem vai jamaina uz coiliem? Bet coili dargs prieks, negribas izteret daudz naudas par risinajumu ko varetu izdarit letak
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero
Re: Vajadzigs info
Nopērc Pipercross vai K&N filtru, un uzreiz palūdz Stage2 (niknāku variantu) 220-225Zs.Kuzits wrote:Nu ta varetu but ka ar chipotu ir daudz patikamak braukt jo gribetu kadus 230-250zs vinam sakumamelmo wrote:Kruīzēt ar Stg3 un uz augšu ir vienmēr patīkamāk par Stock!
un ka ir ar sedinasanu viniem? Pietiek tik ar isakam un cietakam atsperem vai jamaina uz coiliem? Bet coili dargs prieks, negribas izteret daudz naudas par risinajumu ko varetu izdarit letak
Ja gribi vairāk, tad vajag Downpipe vai Aero TD04 turbīnu, vai vēl labāk - abu kombināciju. Nu un vēl, iespējams, inžektorus
Vari likt Eibach Pro Kit uz standarta amartizatoriem, būs ~3,5cm zemāks.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Re: Vajadzigs info
Tiesi tas ko gribeju zinat
Paldies jankab
Paldies jankab
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero