Saab_Dons wrote:
intervall wrote:muahaha
Ekonomsiki un ar gāzi - pērc tik audi 80, palīdīsi pat zem eur 5.
Kā jau teica - ja tik traki jādrebina kapeika, pat neskaties uz Saab pusi.
Paldies visiem par atbildem. Kapeika nav jadrebina, korkos es nesezu, un domaju, ka 6000 eur naudinas ir normals budzets sakariga Airo iegadei.
Lawjers laikam nezin, ka Airo izkabina Porsche 911 ar savu jaudu un griezes momentu. Bija raksts. Tas ir sportisks auto, esi braucis vismaz?
Es nedzivoju lielpilseta, man nav jasez probkas. Redz Ainars ir uzrakstijis sakarigi, ka var braukt ekonomiski. Paldies.
Es tikai brīdinu, lai nesanāktu vilšanās Tev pēc iegādes
9-5 priekšējā piekare pa lielam ir no 9000-šā, bet aizmugure - no Vectras B - pats droši vien saproti, ka ar šādu setapu diez kāds "sports" nevar sanākt
Kas attiecas uz paātrinājumu gaitā uz lielceļa - tad jā, tur turbo SAABi var skrieties un noskriet daudzus, bet tikai tur un tikai taisni braucot - līkumi tam nepatīk
9-5, it īpaši universāla izpildījumā ir lieliski, ērti ģimenes auto ar augstu pasīvās drošības līmeni, kuriem nav problēmu veikt apdzīšanas manevrus uz šosejas, bet tas arī viss
P.S. Bet pa 6k EUR noteikti kaut kas labs var sanākt, tikai meklē! Paskaties arī lietuviešu un igauņu lapās!
P.P.S. Saab_Dons, esmu braucis gan ar 911, gan ar 9-5 Aero/Troll/Hirsh-pirž, gan ar uzpumpētiem 9-3, gan BMW R6 un vēl visādiem japāņu zāģiem - ir ar ko salīdzināt