9-3 no manuālās uz automātu.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
9-3 no manuālās uz automātu.
2002.gada 9-3 OG 2.0 t.Šobrīd ir manuālā,gribās automātu.Saprotu,kā izdarīt var visu,bet ir auto kam tas ir vienkāršāk un ir tie pārējie.Kā ir ar SAAB?Bez kārbas un pedāļiem,vai elektronikas daļa daudz jāmaina?Varbūt kāds ir darījis un vai vispār ir vērts?
Re: 9-3 no manuālās uz automātu.
Man domāt,parasti gan sāberi izvēlās tieši otrādi -automātus ,ja ir iespēja, nomainīt pret "rociņu" .Kaut vai paskatoties tirgū -cik ir daudz samērā normālu auto ,BET ar tomātkārbu un cik maz ar manuālo.Tad nu paturpinot pa topika tēmu-kas ir vieglāk (lētāk,izdevīgāk)-AT uz MN vai MN uz AT ?
Tas saabs vēl dvēselē ir...
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re: 9-3 no manuālās uz automātu.
Atslēgas vārds "parasti"
Tad jau man notirgot MT komplektu nebūtu grūti
Tad jau man notirgot MT komplektu nebūtu grūti
Re: 9-3 no manuālās uz automātu.
Pārdod to savu meiteņu mašīnu, un ja gribi, nopērc normālu Saabu. Tikai abus divus būs grūti izdarīt izdevīgi:D
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: 9-3 no manuālās uz automātu.
Pieņemot, ka auto ir nekas unikāli rets, tad pavisam sausi pragmatiski skatoties es vnk šo pārdotu un nopirktu ar automātu.
Tici man, ekonomiski tas būs gana pamatots risinājums.
Un par automāts vs manuālis ir gaumes lieta. Izvēlies, ko vēlies. Katram savi plusi un mīnusi gan jaudīgajās, gan mazāk jaudīgajās versijās.
Tici man, ekonomiski tas būs gana pamatots risinājums.
Un par automāts vs manuālis ir gaumes lieta. Izvēlies, ko vēlies. Katram savi plusi un mīnusi gan jaudīgajās, gan mazāk jaudīgajās versijās.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: 9-3 no manuālās uz automātu.
Manualim tak puse pravotkas nav iekšā priekš automat karbas, tu pats stādies priekšā ko tev vajag priekš visa šī komplekta, vai no zila gaisa esi izpipejis kad vienkārši vajag.
Perc kautkadu sasistu donoru, un visu parkrāmē, pie nosacījuma dari pats, būs lēti, jo nevienam nebūs jāmaksā par darbu, bet vispār šī ideja ir pilnīgi slima, godavards
Perc kautkadu sasistu donoru, un visu parkrāmē, pie nosacījuma dari pats, būs lēti, jo nevienam nebūs jāmaksā par darbu, bet vispār šī ideja ir pilnīgi slima, godavards
Re: 9-3 no manuālās uz automātu.
Bet tak saabisti visi ir slimi!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-3 no manuālās uz automātu.
Ja tomēr sabriedīsi, tad provodka ir man no 2002.gada AT
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: 9-3 no manuālās uz automātu.
Jautājums spečukiem Gadus 4 atpakaļ iemetu manuāli tomāta vietā, bet palika kasjaks nevaru vienot nost automāta kompi jo vadības bloks jūk prātā, kompis ir pāršūts. Ko darīt kruis ar nestrādāVilcins wrote: ↑Tue Jun 05, 2018 10:19 pm Manualim tak puse pravotkas nav iekšā priekš automat karbas, tu pats stādies priekšā ko tev vajag priekš visa šī komplekta, vai no zila gaisa esi izpipejis kad vienkārši vajag.
Perc kautkadu sasistu donoru, un visu parkrāmē, pie nosacījuma dari pats, būs lēti, jo nevienam nebūs jāmaksā par darbu, bet vispār šī ideja ir pilnīgi slima, godavards
Re: 9-3 no manuālās uz automātu.
Tas ir manam 9-5 aero 2002Bazils wrote: ↑Thu Jun 21, 2018 9:49 amJautājums spečukiem Gadus 4 atpakaļ iemetu manuāli tomāta vietā, bet palika kasjaks nevaru vienot nost automāta kompi jo vadības bloks jūk prātā, kompis ir pāršūts. Ko darīt kruis ar nestrādāVilcins wrote: ↑Tue Jun 05, 2018 10:19 pm Manualim tak puse pravotkas nav iekšā priekš automat karbas, tu pats stādies priekšā ko tev vajag priekš visa šī komplekta, vai no zila gaisa esi izpipejis kad vienkārši vajag.
Perc kautkadu sasistu donoru, un visu parkrāmē, pie nosacījuma dari pats, būs lēti, jo nevienam nebūs jāmaksā par darbu, bet vispār šī ideja ir pilnīgi slima, godavards
Vajadzēja noteikti ka pravotku pārvilkt? Donors man bija 2001 gada daudz kas nederēja, 99,9% pravotka arī neiet kopā ar maniem pribenbasiem.
Re: 9-3 no manuālās uz automātu.
Nu tad neatvieno, lai stāv kā ir. Un ja liki manuāli, kam tev kruīzu??Bazils wrote: ↑Thu Jun 21, 2018 9:49 amJautājums spečukiem Gadus 4 atpakaļ iemetu manuāli tomāta vietā, bet palika kasjaks nevaru vienot nost automāta kompi jo vadības bloks jūk prātā, kompis ir pāršūts. Ko darīt kruis ar nestrādāVilcins wrote: ↑Tue Jun 05, 2018 10:19 pm Manualim tak puse pravotkas nav iekšā priekš automat karbas, tu pats stādies priekšā ko tev vajag priekš visa šī komplekta, vai no zila gaisa esi izpipejis kad vienkārši vajag.
Perc kautkadu sasistu donoru, un visu parkrāmē, pie nosacījuma dari pats, būs lēti, jo nevienam nebūs jāmaksā par darbu, bet vispār šī ideja ir pilnīgi slima, godavards
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin