Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 176
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by maa » Wed Jun 28, 2017 12:13 am

es arī sataisiju 08 kļūdu - benķus ārā neņemot! Un abas detaļas savienoju ar custom made kapara trubiņu :D
SAAB BANDA

tomaats
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Wed May 18, 2016 6:32 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by tomaats » Tue Jul 04, 2017 3:57 pm

Kas varētu būt par lietu. Pēc naktsmaiņas iekāpu savā auto, sāku paātrināties ,pie ātruma aptuveni 60km/h sāka lēkāk apgriezieni no 1500 uz 2000 apmērām, pāatrinājos vēl vairāk , un akseleratora pedālis pilnībā atteicās reaģēt. Apstājos malā , ieliku parkingā , un tad atkal draivā , auto pēc kādām 2 sekundēm ar sitienu izkustējās , bet pedālis joprojām nereaģēja, ripoja tukšgaitā. Noslāpēju , pielaidu , tad aizgāja kā nākas. Bet pēc 5km atkal tas pats. Atkal noslāpēju , tad tiku lidz mājām atlikušos 20km, bez apstāšanās. Šodien no rīta laidu klāt , viss itkā kārtībā , bail tikai ar viņu braukt , un nenokaut kautko līdz galam.

Kas varētu būt par lietu? Auto ir 9-5 2.2tid automāts 2004gada.

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7318
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Riga, Jugla

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer » Tue Jul 04, 2017 11:01 pm

Hmmm... benzīnniekam uzreiz būtu noteikts virziens, kurā skatīties, bet 2.2 TiD... varbūt AT pozīcijas sensors gļuko? :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

tomaats
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Wed May 18, 2016 6:32 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by tomaats » Wed Jul 05, 2017 6:45 pm

Liekas ka tādas problēmas ir tikai ar aukstu dzinēju :shifty:

User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by pr1 » Fri Jul 07, 2017 12:07 pm

sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio

User avatar
Highlander
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 727
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander » Sat Jul 15, 2017 9:10 pm

Sodien, izjaucot paneli, lai nomainitu odometra ekraninu, tika konstatets, ka odometrs no 2003 9-5 neder manam 2002.gada traktoram :)
Man ir jau ielodets ieksa paneli un ir par gandris 1cm shauraks, ka 2003.gada odometram :(
Ari lampinas panelim nomainit nav tik viegli, jo man jau ir LED lampinas iekshaz kas ir ielodetas no rupnicas.
Jautajums sekojosh:
Uzliekot citu paneli no 2.2tid, cik Hofmaks teica, ka tur ieksha ir imobilaizers, tad vinu ar TECH2 ir gruti pieparot klat?
Ka ari:vai ar tech2 ir iespejams koriget nobraukumu? Jo iespejams, citam panelim nobraukums bus cits. Gribas lai uzstelle atpakal jau uz savu nobraukumu :)
Bilde priekstatam, kas jadara, lai nomainitu kaitkadu suda izpludushu odometru :)
Attachments
IMG-20170715-WA0025.jpeg
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. gads SAAB BANDA
EGR off, DeCat

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 842
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks » Sat Jul 15, 2017 10:10 pm

Es 100% zinu, ka bendzīniekam instrumentu panelis ir pieraxtīts pie auto , bet dīzelim :think: ?!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts, powered by Jancis :D

User avatar
Highlander
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 727
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander » Sat Jul 15, 2017 11:08 pm

hofmaks wrote:Es 100% zinu, ka bendzīniekam instrumentu panelis ir pieraxtīts pie auto , bet dīzelim :think: ?!
Ka lai to uzzin? :) Pec sodienas sapratu, ka manejais wagons vispar ir kautkads retais gadijums, kam gandriz viss var atshkirties :D
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. gads SAAB BANDA
EGR off, DeCat

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 842
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks » Sun Jul 16, 2017 1:13 am

Nomaini un tad uzzināsi!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts, powered by Jancis :D

User avatar
Highlander
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 727
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander » Sun Jul 16, 2017 8:34 am

hofmaks wrote:Nomaini un tad uzzināsi!
Labak butu sagatavoties un uzzinat pirms visa darba :) negribas pectam dabut sttadajosu paneli, bet neiedarbinamu auto :D un tad meklet kadu roka ar tech2
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. gads SAAB BANDA
EGR off, DeCat

Puu
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 6
Joined: Sat May 26, 2012 12:07 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Puu » Tue Jul 25, 2017 1:05 pm

Labdien visiem. Tātad salūza priekšējo durvju stikla pacēlāja zaļie rullīši, ok, atrāvu durvju apšuvi, un tur durvju iekšpusē apakšā mētājas profilgumija, sapratu, ka tā it kā novērš stikla vibrāciju, bet kur ir tās vieta, tā arī nesapratu, piedevām atšķiras tās profils, no abām pusēm nav vienāds, googles māte nepalīdzēja, katalogu ielādēt nesānaks , jo internets knaps 3g. padalieties info par šīs gumijas dislokāciju,virzienu un ar ko labāk pielīmēt, paldies.

User avatar
rzmzr
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 214
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by rzmzr » Tue Jul 25, 2017 1:49 pm

Tā gumijas sliede ir domāta, lai logs nestaigā uz sāniem.

Nepateikšu, kurā pusē viņa atrodas, pats vēl neesmu tik tālu ticis, bet mēģini noskatīties šo te:

Links
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Procesā :twisted:

Puu
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 6
Joined: Sat May 26, 2012 12:07 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Puu » Tue Jul 25, 2017 2:40 pm

rzmzr wrote:Tā gumijas sliede ir domāta, lai logs nestaigā uz sāniem.

Nepateikšu, kurā pusē viņa atrodas, pats vēl neesmu tik tālu ticis, bet mēģini noskatīties šo te:

Links
Tencinu, kaut kā tieši šo video biju palaidis garām, bet nu uzsmērēja to līmi baisi daudz...

tomaats
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Wed May 18, 2016 6:32 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by tomaats » Mon Jul 31, 2017 4:35 pm

Pāris postus atpakaļ izklāstīju savu problēmu ar kārbu. Biju arteh servisā uz diagnostiku. Tur man pateica , ka ar kārbu viss esot ok. Jātaisa vai jāmaina egr vārsts. Gudrāks nepalicis devos mājās. Jo tā ar nespēju atrast sakarību ar egr un sitieniem kārbā. Kā arī nesapratu to , kā var veikt diagnostiku , pat neatverot kapotu un vizuāli paskatoties :shock: . Varbūt es bez eļļas braucu .Lai nu kā , 3km pirms mājām panelī iemirdzējās mağiskais zobratiņš un auto kļuva gandrīz nebraucams. Ar lielām pūlēm piebeidzu atlikušos kilometrus , slāpējot nost un pielaižot par jaunu , tad auto bija spējīgs nobraukt aptuveni 500m vienā piegājiena , kamēr apstājās.Nākošajā dienā iedarbinot auto , un slēdzot pa ātrumiem , nebija nekādas reakcijas. Motors darbojas , bet nekāda kustība nenotiek.
Kārba metama?

User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 176
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by maa » Mon Jul 31, 2017 8:17 pm

tomaats wrote:Pāris postus atpakaļ izklāstīju savu problēmu ar kārbu. Biju arteh servisā uz diagnostiku. Tur man pateica , ka ar kārbu viss esot ok. Jātaisa vai jāmaina egr vārsts. Gudrāks nepalicis devos mājās. Jo tā ar nespēju atrast sakarību ar egr un sitieniem kārbā. Kā arī nesapratu to , kā var veikt diagnostiku , pat neatverot kapotu un vizuāli paskatoties :shock: . Varbūt es bez eļļas braucu .Lai nu kā , 3km pirms mājām panelī iemirdzējās mağiskais zobratiņš un auto kļuva gandrīz nebraucams. Ar lielām pūlēm piebeidzu atlikušos kilometrus , slāpējot nost un pielaižot par jaunu , tad auto bija spējīgs nobraukt aptuveni 500m vienā piegājiena , kamēr apstājās.Nākošajā dienā iedarbinot auto , un slēdzot pa ātrumiem , nebija nekādas reakcijas. Motors darbojas , bet nekāda kustība nenotiek.
Kārba metama?
pēc tava iepriekšējā posta arī var noprast ka problēma nav kārba bet gan motorā - "pie ātruma aptuveni 60km/h sāka lēkāk apgriezieni no 1500 uz 2000 apmērām, pāatrinājos vēl vairāk , un akseleratora pedālis pilnībā atteicās reaģēt."
Akseleratora darbība nekādi nav saistīta ar kārbu! Taka ja motors atsakās celt apgriezienus es ticētu arteham ka egr pie vainas :think:

Bet ja Tev apgriezieni kāpj bet uz priekšu neiet, mosh eļļa kārbā nepareiza ielieta. šitās kārbas ir uz to cimperlīgas :whistle:
SAAB BANDA

Post Reply