Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


Ugotugo
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Mon Jun 19, 2017 10:05 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ugotugo »

Kura servisa var sakarīgi pārbaudīt tādu SAAB? Varbūt ir jūsu klubam ir kādi uzticami serviss?
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

Ugotugo wrote:Kura servisa var sakarīgi pārbaudīt tādu SAAB? Varbūt ir jūsu klubam ir kādi uzticami serviss?
Arteh. Alfamotors. Visi, kas tirgo SAABus.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Ugotugo
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Mon Jun 19, 2017 10:05 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ugotugo »

Kā šiem SAAB ar rūsēšanu? Kāds reālais patēriņš?
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by defektivais »

Ugotugo wrote:Kā šiem SAAB ar rūsēšanu? Kāds reālais patēriņš?
Ja ir redzējis vairāk par 3 mūsu ziemām un nav īpaši pieskatīts, tad neizbēgami rūsa būs. Parasti rūsē aizmugurējās arkas, durvju kantes un bagāžnieka grīda. Patēriņš vidēji varētu būt ap 8l/100 km.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

Ugotugo wrote:Kā šiem SAAB ar rūsēšanu? Kāds reālais patēriņš?
Arkas aizmugurejas, neglabjamas. Wagona vaks pust un tur kur ir sists :)
Paterins pa pilsetu mierigi braucot ap 8l...es braucu straujak...tad lidz 10l pa pilsetu un korkos uzkapj
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

Es gan uz tik vecu un potenciāli pilnīgi nolietotu 2.2TiD neskatītos - nav tad agregāts (dzinējs un tā apkare) diez ko ilgmūžīgs :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

lawyer wrote:Es gan uz tik vecu un potenciāli pilnīgi nolietotu 2.2TiD neskatītos - nav tad agregāts (dzinējs un tā apkare) diez ko ilgmūžīgs :shifty:
Nekas nav muzhigs :) es jau rakstiju, atksrigs ka kopj un ka izturejas pret to dzineju agrak. Ta vini savus 500k var norullet ka vecie mershi. Kautgan...ja tagad mekletu sev dizelsaabu, skatitos jau uz 1.9tid. Shis dividivi traktors tomer jau ir noiets etaps.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

Šim visticamāk, ka jau ir tuvu tiem kritiskajiem 400-500k km ;) Vai arī stipri pāri :roll:

P.S. "Vecie merši" gāja miljonu mierīgi, tāpat kā sešcilindru BMW 8)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by defektivais »

Man ir klasiskā pūš tikai aukstu/karstu gaisu problēma. Uz klimata kontroles rāda 08 kļūdu, jautājums vai pie šīs kļūdas AAC būtu jāslēdz iekšā kompresors vai nē? Jo pie freona uzpildes vīriņš teica, ka sistēma spiedienu var noturēt, bet kompresoru iekšā neslēdzot. Domāju vai tagad braukt šādi līdz ziemai vai arī iegūt papildus motivāciju tikt galā ar šo kļūdu.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

defektivais wrote:Man ir klasiskā pūš tikai aukstu/karstu gaisu problēma. Uz klimata kontroles rāda 08 kļūdu, jautājums vai pie šīs kļūdas AAC būtu jāslēdz iekšā kompresors vai nē? Jo pie freona uzpildes vīriņš teica, ka sistēma spiedienu var noturēt, bet kompresoru iekšā neslēdzot. Domāju vai tagad braukt šādi līdz ziemai vai arī iegūt papildus motivāciju tikt galā ar šo kļūdu.
Ari ik pa laikam 08 kluda metas. Tagad pie tuksha freona visu laiku metas. Drizuma, kersos klat pec google metodes, labot to salauzto detalu. 08 kluda-sofera puse, noluzusi/iesprudusi klapite, kas parsledzas uz auksto vai karsto gaisu. Ja tagad vasara, tev karstu nepush, tad vel pusdziva ta klapite tev ir :) galvenais lai neistregst viena pozicija. :D
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
LemsM
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 21
Joined: Fri May 19, 2017 9:59 pm
Location: Jelgava
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by LemsM »

Ja salūzusi šī detaļa tad var meģināt izprintēt ar 3D printeri.
Vienu izprintēju ,bet vēl neesu meģinājis kā reālos apstākļos darbojas.
Materials ABS .Varu vienu piešķirt eksperementiem.
Attachments
11653.jpg
saab9_5acc.png
Saab 9-5 Aero 2000,Saab 99L 1973.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

Man savukart ir iedevusi tadu "protezi" par kuru vel neesmu samaksajis :D ja izdosies ielikt ieksha, tad vareshu pirkt. Tur esot 2 varianti, ka iebakstit to ieksha.
1) iznemt visu klimat kontroles bloku (lasi janem nost viss panelis)
2) iznemt vaditaja sedekli, ienurkot ar galvu pa priekshu zem pedaliem un meginat telot ginekologu :D
Meginashu kautko darit pec 2. Varianta. Ja sanaks, kadu foto ari uztaisishu, lai var citiem paradit, jo ta esot populara kibele SAABiem
Attachments
IMG-20170615-WA0052.jpg
IMG-20170615-WA0052.jpg (3.7 KiB) Viewed 6711 times
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
LemsM
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 21
Joined: Fri May 19, 2017 9:59 pm
Location: Jelgava
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by LemsM »

Savējam arī mainīju pēc otra varianta tik bez beņķa ņemšanas arā .(nācas gan deviņos līkumos izlocīties un pēc tam domāt ka tikt arā :) ).
Saab 9-5 Aero 2000,Saab 99L 1973.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

LemsM wrote:Savējam arī mainīju pēc otra varianta tik bez beņķa ņemšanas arā .(nācas gan deviņos līkumos izlocīties un pēc tam domāt ka tikt arā :) ).
Tad tomer tas ir iespejams!!! :D
Benki domaju, iznemt tomer, lai nav ta jau sachakareta mugura jachakare.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by hofmaks »

To darīju beņķi neņemot arā. Nekas traks!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Post Reply