Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kura servisa var sakarīgi pārbaudīt tādu SAAB? Varbūt ir jūsu klubam ir kādi uzticami serviss?
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Arteh. Alfamotors. Visi, kas tirgo SAABus.Ugotugo wrote:Kura servisa var sakarīgi pārbaudīt tādu SAAB? Varbūt ir jūsu klubam ir kādi uzticami serviss?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kā šiem SAAB ar rūsēšanu? Kāds reālais patēriņš?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja ir redzējis vairāk par 3 mūsu ziemām un nav īpaši pieskatīts, tad neizbēgami rūsa būs. Parasti rūsē aizmugurējās arkas, durvju kantes un bagāžnieka grīda. Patēriņš vidēji varētu būt ap 8l/100 km.Ugotugo wrote:Kā šiem SAAB ar rūsēšanu? Kāds reālais patēriņš?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Arkas aizmugurejas, neglabjamas. Wagona vaks pust un tur kur ir sistsUgotugo wrote:Kā šiem SAAB ar rūsēšanu? Kāds reālais patēriņš?
Paterins pa pilsetu mierigi braucot ap 8l...es braucu straujak...tad lidz 10l pa pilsetu un korkos uzkapj
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es gan uz tik vecu un potenciāli pilnīgi nolietotu 2.2TiD neskatītos - nav tad agregāts (dzinējs un tā apkare) diez ko ilgmūžīgs
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nekas nav muzhigs es jau rakstiju, atksrigs ka kopj un ka izturejas pret to dzineju agrak. Ta vini savus 500k var norullet ka vecie mershi. Kautgan...ja tagad mekletu sev dizelsaabu, skatitos jau uz 1.9tid. Shis dividivi traktors tomer jau ir noiets etaps.lawyer wrote:Es gan uz tik vecu un potenciāli pilnīgi nolietotu 2.2TiD neskatītos - nav tad agregāts (dzinējs un tā apkare) diez ko ilgmūžīgs
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šim visticamāk, ka jau ir tuvu tiem kritiskajiem 400-500k km Vai arī stipri pāri
P.S. "Vecie merši" gāja miljonu mierīgi, tāpat kā sešcilindru BMW
P.S. "Vecie merši" gāja miljonu mierīgi, tāpat kā sešcilindru BMW
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man ir klasiskā pūš tikai aukstu/karstu gaisu problēma. Uz klimata kontroles rāda 08 kļūdu, jautājums vai pie šīs kļūdas AAC būtu jāslēdz iekšā kompresors vai nē? Jo pie freona uzpildes vīriņš teica, ka sistēma spiedienu var noturēt, bet kompresoru iekšā neslēdzot. Domāju vai tagad braukt šādi līdz ziemai vai arī iegūt papildus motivāciju tikt galā ar šo kļūdu.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ari ik pa laikam 08 kluda metas. Tagad pie tuksha freona visu laiku metas. Drizuma, kersos klat pec google metodes, labot to salauzto detalu. 08 kluda-sofera puse, noluzusi/iesprudusi klapite, kas parsledzas uz auksto vai karsto gaisu. Ja tagad vasara, tev karstu nepush, tad vel pusdziva ta klapite tev ir galvenais lai neistregst viena pozicija.defektivais wrote:Man ir klasiskā pūš tikai aukstu/karstu gaisu problēma. Uz klimata kontroles rāda 08 kļūdu, jautājums vai pie šīs kļūdas AAC būtu jāslēdz iekšā kompresors vai nē? Jo pie freona uzpildes vīriņš teica, ka sistēma spiedienu var noturēt, bet kompresoru iekšā neslēdzot. Domāju vai tagad braukt šādi līdz ziemai vai arī iegūt papildus motivāciju tikt galā ar šo kļūdu.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja salūzusi šī detaļa tad var meģināt izprintēt ar 3D printeri.
Vienu izprintēju ,bet vēl neesu meģinājis kā reālos apstākļos darbojas.
Materials ABS .Varu vienu piešķirt eksperementiem.
Vienu izprintēju ,bet vēl neesu meģinājis kā reālos apstākļos darbojas.
Materials ABS .Varu vienu piešķirt eksperementiem.
Saab 9-5 Aero 2000,Saab 99L 1973.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man savukart ir iedevusi tadu "protezi" par kuru vel neesmu samaksajis ja izdosies ielikt ieksha, tad vareshu pirkt. Tur esot 2 varianti, ka iebakstit to ieksha.
1) iznemt visu klimat kontroles bloku (lasi janem nost viss panelis)
2) iznemt vaditaja sedekli, ienurkot ar galvu pa priekshu zem pedaliem un meginat telot ginekologu
Meginashu kautko darit pec 2. Varianta. Ja sanaks, kadu foto ari uztaisishu, lai var citiem paradit, jo ta esot populara kibele SAABiem
1) iznemt visu klimat kontroles bloku (lasi janem nost viss panelis)
2) iznemt vaditaja sedekli, ienurkot ar galvu pa priekshu zem pedaliem un meginat telot ginekologu
Meginashu kautko darit pec 2. Varianta. Ja sanaks, kadu foto ari uztaisishu, lai var citiem paradit, jo ta esot populara kibele SAABiem
- Attachments
-
- IMG-20170615-WA0052.jpg (3.7 KiB) Viewed 6711 times
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Savējam arī mainīju pēc otra varianta tik bez beņķa ņemšanas arā .(nācas gan deviņos līkumos izlocīties un pēc tam domāt ka tikt arā ).
Saab 9-5 Aero 2000,Saab 99L 1973.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tad tomer tas ir iespejams!!!LemsM wrote:Savējam arī mainīju pēc otra varianta tik bez beņķa ņemšanas arā .(nācas gan deviņos līkumos izlocīties un pēc tam domāt ka tikt arā ).
Benki domaju, iznemt tomer, lai nav ta jau sachakareta mugura jachakare.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
To darīju beņķi neņemot arā. Nekas traks!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis