Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by HforU »

tomaats wrote: Sat Nov 11, 2017 11:42 pm Vai šeit ir kāds , kas izbrauc pie klientiem uz diagnostiku? Ir aizdomas par hidrotransformātoru, auto nav braucams , atrodas Lielvārdē. Un vēl vai hidrotransformātori visiem ir vienādi? Benzīnniekiem un dīzeļiem.

Auto ir 9-5 2004.gada 2.2tid. :think:

PS Panelī deg oranžs zobrats :shock:
Es jau sāktu ar kārbas eļļas līmeņa nočekošanu...
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Daudz prātīgāk ir auto evakuēt uz servisu, kur kaut ko saprot. Pagalmā var tikai nolasīt kļūdu, kas visticamāk rezultēsies ar vajadzību ņemt nost kārbu. Un nav uzreiz jāvaino hidrotransformators. Vēl var būt neskaitāmi citi iemesli.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
tomaats
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 21
Joined: Wed May 18, 2016 6:32 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by tomaats »

Līmenis kārbā ir. Es jau iepriekš šajā topikā biju izklāstījis problēmu. Toreiz nevienam pat nebija variantu. Ar servisiem slikta pieredze. Tas pats arteh uz kuru braucu , kad jau sākās problēmas ar kārbu. Pie sitieniem kārbā vainoja egr vārstu. Braucot mājās tajā reizē auto nojuka pavisam un nu mētājās jau kādus 3men.

Man vienkārši ir svarīgi zināt vai tā ir kārbas vaina vai hidrotransformātora , lai zinu ko mainīt.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

tomaats wrote: Sun Nov 12, 2017 1:35 pm Man vienkārši ir svarīgi zināt vai tā ir kārbas vaina vai hidrotransformātora , lai zinu ko mainīt.
Un kā Tu to iedomājies noskaidrot? Diagnostika caur OBD ir tikai elektroniski fiksētu kļūdu nolasīšana, kurai nav nekādas saiknes ar mehāniskiem bojājumiem, kā vien - ja šāds mehānisks bojājums neizraisa kāda elektroniski vadāma bloka loģisku kļūdu. Tāpat, visticamākais, nāksies ņemt nost kārbu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
janis.m
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 10
Joined: Sat Nov 04, 2017 5:44 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by janis.m »

Varbūt kāds ir saskāries vai zinātājs pateiks kas par vainu,
Saab 9-5 2.2 tid 2003g manuāl. Grūti pat paskaidrot problēmu bet nu ceru sapratīsiet,
Problēmas ir ar apgriezieniem, piem. dod mizā ar 5ātrumu apgriezieni nedabīgi ātri uzlec no 2.1-3.1 vai 2.5-3.5 tad takā uz kādu brīdi apstājas un tad ceļ tālāk vai tajā brīdī kad uzlec rpm atlaižot gāzi momentā nokrīt un tad tālāk lēnām slīd uz leju.
Ir arī bijis tā ka dodot gāzi vienmērīgi, apgriezieni kāpj, tad nokrīt par kādiem 0.7 un tad kāp tālāk, principā sajūta takā automāts robus pārslēgtu.
kādas idejas?
User avatar
Milicis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 173
Joined: Wed Oct 04, 2017 12:44 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Milicis »

Sajūgs slīd. Jāmaina.
V70 un Saab 9-3
janis.m
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 10
Joined: Sat Nov 04, 2017 5:44 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by janis.m »

Milicis wrote: Wed Nov 15, 2017 10:15 am Sajūgs slīd. Jāmaina.
Paldies, loģiski domājot tā arī būs, nebiju saskāries ar tādām problēmām,
Pēc katalogā piedāvā divu diametrus, kā lai zina kuru man vaig nenoņemot,
Cik par šādu darbu prasa ?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Kur notiek saķere, tuvāk grīdai, vai augstāk par pusgājienu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

janis.m wrote: Wed Nov 15, 2017 10:53 am
Milicis wrote: Wed Nov 15, 2017 10:15 am Sajūgs slīd. Jāmaina.
Paldies, loģiski domājot tā arī būs, nebiju saskāries ar tādām problēmām,
Pēc katalogā piedāvā divu diametrus, kā lai zina kuru man vaig nenoņemot,
Cik par šādu darbu prasa ?
Sajūgam būs tikai viens variants. Divi ir benzīnniekiem (Aero/neAero)
Sajūga komplekts kopā ar darbu varētu grozīties ap 300-400eur (Kā kur)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
janis.m
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 10
Joined: Sat Nov 04, 2017 5:44 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by janis.m »

KoreFun wrote: Wed Nov 15, 2017 11:37 am Kur notiek saķere, tuvāk grīdai, vai augstāk par pusgājienu?
būs jau laikam tuvāk grīdai, un piektajam ātrumam ir krakšķīts ja nav sajūgs pašā grīdā. ar pirmajiem ātrumiem neliekas tik traki.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

janis.m wrote: Thu Nov 16, 2017 6:05 pm
KoreFun wrote: Wed Nov 15, 2017 11:37 am Kur notiek saķere, tuvāk grīdai, vai augstāk par pusgājienu?
būs jau laikam tuvāk grīdai, un piektajam ātrumam ir krakšķīts ja nav sajūgs pašā grīdā. ar pirmajiem ātrumiem neliekas tik traki.
Nu tad ir vienkārši fizisks sajūga diska nodilums. Jāmaina un viss.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Janis95
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Mon May 23, 2016 10:38 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Janis95 »

Probleema - kondicionieris nepuush silto gaisu. Pluusma ir, bet tikai auksta-veesa. Tosols liimenii. Kaadi ieteikumi majas apstaakljos? Jeb tikai uz servisu...?
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

Janis95 wrote: Fri Nov 17, 2017 3:06 pm Probleema - kondicionieris nepuush silto gaisu. Pluusma ir, bet tikai auksta-veesa. Tosols liimenii. Kaadi ieteikumi majas apstaakljos? Jeb tikai uz servisu...?
Ehh...cik var malt vienu un to pashu???
1) kalibraciju/diagnostiku uztaisiji ACC???
Off+auto podzinas kopa.
2) cik un kadas kludas tur rada?
3) raksti te, tad talak var meklet vainigo. Savadak tur ir miljoniem iemeslu tam visam.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by skirem »

iemesls 99% gadījumu ir viens :wink::lol:
Janis95
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Mon May 23, 2016 10:38 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Janis95 »

Jaa, atvainojiet. Es vnk no telefona rakstu (kompis nav pieejams) un telefonaa gruutaaak aatri atrast diskusijaas sho noteikti jau apspriesto jautaajumu.

Veicu mineeto darbiibu - Auto un Off pogas reizee.

Paraaraas 0. Kas vairs nepazuud, arii izsledzot un iesledzot aizdedzi vairakas reizes. Kaut kas shais mirklos uz 1-2 sekundeem saak puust un uzreiz apstajas. Aaraa no shii rezhiima arii kaut kaa netiku, lai ko spaidiitu.
Post Reply