Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu, bet diski tiešām ir ļoti simpātiski, vieni no smukākajiem, kas uz 9-5 bija pieejami no OE klāsta
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Un vissmagakie.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai ir kaut kur pasūtāma, arkas - sliekšna daļa, tur kur visiem SAABiem metas rūsa,zem plastmasas sliekšņa uzlikas . Ceru ka sapratāt ,par kuru vietu iet runa.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Starp citu, no vilkačiem der uz iepriekšējo modeļu 9-5?
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Visiem vienādi!
Arkām remonta komplektu nav
Arkām remonta komplektu nav
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Manam 9-5 tikko nobira benzīna sūknis.Kādu ražotāju no pieredzes iesākāt?Vai gluži otrādi-kādu nevajadzētu pirkt.2006 gads 2.0t biopower
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bio poveram droši vien vajadzētu walbaro 225 sukni no aftermarket pieejamajiem.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tatad jameklē ebay?Apjautajos iekšs eoltam un ape motors,bet walbro nepiedava..
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Derēs sūknis no jebkura 9-5 no 2004< Nav obligāti Walbro. Var Pierburg, Proparts un tmldz. Ja gribi 500Hp un E85, tad šis:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- TumšiZaļais
- Māk arī atbildēt
- Posts: 73
- Joined: Mon Oct 23, 2017 5:29 pm
- Location: Salaspils
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varbūt esmu jauns, bet esmu tīrs SAAB fanāts, kurš arī var palīdzēt citiem
SAAB 1999 2.0t
SAAB 1999 2.0t
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sac ar drosinataju. Ja drosinatajs vesels, tad nodegusi spole motorinam. Tas ta par pasha setnieka mehanismu.
Par logu shkidrumu-ja dzirdi sukni, bet shkidrums netek, tad jauc visu ara un shrube ara visu to trubinu sistemu. Bus aizrusejis viss ciet. Tapec ieteikums-leto logu skidrumu neizmantot tur ta sistema tada padumja, medz aizruset del letajiem logu skidrumiem.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
- TumšiZaļais
- Māk arī atbildēt
- Posts: 73
- Joined: Mon Oct 23, 2017 5:29 pm
- Location: Salaspils
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Viss sākās ar to, kad atradu padeves trubiņu no bačoka ieliku šprici trubiņā un beigās vēl vienu. No vienas bija spiediens un no otras vakuums. Tiešām bija aizsērējis vai kautkas tāds, jo pirmajos brīžos bija brūns šķidrums un tad aizgaaja labais. Sķidrums tek, tagat jātiek galā ar pašu motoriņu. Pirma problēma ir tāda, kad nevaru atrast drošinātāja nummuru.(Jā, es meklēju uz vāciņa)Highlander wrote: ↑Wed Jun 20, 2018 10:23 pmSac ar drosinataju. Ja drosinatajs vesels, tad nodegusi spole motorinam. Tas ta par pasha setnieka mehanismu.
Par logu shkidrumu-ja dzirdi sukni, bet shkidrums netek, tad jauc visu ara un shrube ara visu to trubinu sistemu. Bus aizrusejis viss ciet. Tapec ieteikums-leto logu skidrumu neizmantot tur ta sistema tada padumja, medz aizruset del letajiem logu skidrumiem.
Varbūt esmu jauns, bet esmu tīrs SAAB fanāts, kurš arī var palīdzēt citiem
SAAB 1999 2.0t
SAAB 1999 2.0t
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu re! Viena problema atrisinata, ka jau teicu, tur atri aizruse ciet visa ta trubinu sistema. Ja pareizi atceros, tad rear wiper fuse, bija zem kapota, drosinataju kaste, kas pie dzeses shkidruma bachoka. Bet tas diezvai bus cietis. Bet, labak parbaudit. Parsvara tur nodeg spole.TumšiZaļais wrote: ↑Wed Jun 20, 2018 10:42 pmViss sākās ar to, kad atradu padeves trubiņu no bačoka ieliku šprici trubiņā un beigās vēl vienu. No vienas bija spiediens un no otras vakuums. Tiešām bija aizsērējis vai kautkas tāds, jo pirmajos brīžos bija brūns šķidrums un tad aizgaaja labais. Sķidrums tek, tagat jātiek galā ar pašu motoriņu. Pirma problēma ir tāda, kad nevaru atrast drošinātāja nummuru.(Jā, es meklēju uz vāciņa)Highlander wrote: ↑Wed Jun 20, 2018 10:23 pmSac ar drosinataju. Ja drosinatajs vesels, tad nodegusi spole motorinam. Tas ta par pasha setnieka mehanismu.
Par logu shkidrumu-ja dzirdi sukni, bet shkidrums netek, tad jauc visu ara un shrube ara visu to trubinu sistemu. Bus aizrusejis viss ciet. Tapec ieteikums-leto logu skidrumu neizmantot tur ta sistema tada padumja, medz aizruset del letajiem logu skidrumiem.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
- TumšiZaļais
- Māk arī atbildēt
- Posts: 73
- Joined: Mon Oct 23, 2017 5:29 pm
- Location: Salaspils
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Slotiņas tas nevarētu būt? Vai tās tur vispār nav? Rīt paskatīšos zem haubes. Domāju, kad jāsāk sevi noskaņot jaunam motoriņam. Kā pareizi atceros no šrota laikiem, viena skruve slotiņai un apakšā pārējās, protams neaizmirsīšu par vadiemHighlander wrote: ↑Wed Jun 20, 2018 11:07 pmNu re! Viena problema atrisinata, ka jau teicu, tur atri aizruse ciet visa ta trubinu sistema. Ja pareizi atceros, tad rear wiper fuse, bija zem kapota, drosinataju kaste, kas pie dzeses shkidruma bachoka. Bet tas diezvai bus cietis. Bet, labak parbaudit. Parsvara tur nodeg spole.TumšiZaļais wrote: ↑Wed Jun 20, 2018 10:42 pmViss sākās ar to, kad atradu padeves trubiņu no bačoka ieliku šprici trubiņā un beigās vēl vienu. No vienas bija spiediens un no otras vakuums. Tiešām bija aizsērējis vai kautkas tāds, jo pirmajos brīžos bija brūns šķidrums un tad aizgaaja labais. Sķidrums tek, tagat jātiek galā ar pašu motoriņu. Pirma problēma ir tāda, kad nevaru atrast drošinātāja nummuru.(Jā, es meklēju uz vāciņa)Highlander wrote: ↑Wed Jun 20, 2018 10:23 pm
Sac ar drosinataju. Ja drosinatajs vesels, tad nodegusi spole motorinam. Tas ta par pasha setnieka mehanismu.
Par logu shkidrumu-ja dzirdi sukni, bet shkidrums netek, tad jauc visu ara un shrube ara visu to trubinu sistemu. Bus aizrusejis viss ciet. Tapec ieteikums-leto logu skidrumu neizmantot tur ta sistema tada padumja, medz aizruset del letajiem logu skidrumiem.
Varbūt esmu jauns, bet esmu tīrs SAAB fanāts, kurš arī var palīdzēt citiem
SAAB 1999 2.0t
SAAB 1999 2.0t
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varbut ari slotinas. Domaju, nav ko chakareties tut daudz. Shrota stradajosh motorits max 20€ maksa, nomaini un miers. Galvenais, tagad vairs nelej leto logu shkidrumu ieksha
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA