Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

EmīlsS wrote: Thu May 16, 2019 9:02 am
Kudinsky wrote: Thu May 16, 2019 12:14 am Tātad īsumā- vajadzētu saprast plusus un mīnusus 2002 gada 9-3 2.0t automātam. Sorry, bet reāli nav laika visu forumu pārlasīt.
Liels mīnuss ir audio sistēma ar optisko šķiedru, pats šobrīd ar to cīnos, naviācijai ekrāns beigts un atrast lietotu diezgan pagrūti. Dēļ optiskās šķiedras aftermarket radio arī nevar viegli ielikt. Audio pastiprinātājs zem šofera beņķa bieži mirst no mitruma, lietotu grūti atrast. Motoram problēmas ar balansieru ķēdes plastmasas vadīklām, tās ik pa laikam aplūzt un ķēde grabinās pie iedarbināšanas kad motors auksts. Risinās tas ar spriegotāja un vadīklu maiņu, kas arī nav lēts prieks ja pats nemāk skrūvēt.
Šīs ir problēmas ar ko pats esmu saskāries un auto manā īpašumā tikai 3 mēnešus :lol: redzēsim kā ies tālāk :mrgreen:
ES katrā ziņā 9-3 NG pirktu tikai facelift no 2007.gada kur vairs nav optiskās šķiedras.


Edit: tagad tik sapratu ka par 9-3og iet runa, nu nekas, lai paliek kā brīdinājums citiem :D
Nebūs viss og. Auto ir 2002 gada beigas- 2003 g modelis.
Ir dzirdēti šausmu stāsti par aizdedzes spolēm. Kas ir ar tām?
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Gripen »

Kudinsky wrote: Thu May 16, 2019 9:39 am Nebūs viss og. Auto ir 2002 gada beigas- 2003 g modelis.
Ir dzirdēti šausmu stāsti par aizdedzes spolēm. Kas ir ar tām?
Braukāju ar 2003. gada SportSedan jau 5 gadus. Esmu nomainījis vienu spoli. Stāsta, ka šajā ziņā svarīgi laicīgi mainīt sveces, ko es arī daru. Optika nav pievīlusi. Audio pastiprinātāju par aptuveni 100 EUR nomainīju, tagad strādā. Godīgi sakot, salīdzinot ar tā paša 2002. gada OG (ar kuru arī braukāju ilgi) izmaksas liekas plus mīnus 1:1.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
eriks1531
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Wed Jul 06, 2011 12:05 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by eriks1531 »

9-3ng nāk spoles, kuras var mainīt pa vienai ?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

eriks1531 wrote: Thu May 16, 2019 10:06 am 9-3ng nāk spoles, kuras var mainīt pa vienai ?
Jā!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
EmīlsS
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 51
Joined: Sat Jan 27, 2018 10:47 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by EmīlsS »

Vēl pirmo gadu 9-3 NG nāk SAI sistēma un EGT sensors izpūtējā, manā gadijumā bija check engine par EGT, kuru var caur tech2 ''atslēgt'' bet pēc nedēļas izlīda arī kods par SAI incorrect flow detected, kuru tagad mēģināšu atslēgt caur TrionicCANflasher :)
Nu karoč iesaku ņemt vismaz 2004. gada modeli vai arī pērc manu Aero kam viss jau novērsts :mrgreen:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Labiden visiem. Jautājums par 9-3 T7 MY02 automātu:
Reizēm neredz automāta selektora stāvokli virs N. Pārslēdzot uz R un P viss notiek kam jābūt, bet indikācija panelī paliek N režīmā. Uz leju līdz pat "1" ieskaitot viss kārtībā.
Jautājums - vai problēma var slēpties kkur vēl, izņemot pārslēdzēju pie kārbas?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Sveicināti, man arī būs jautājums par automātisko kārbu. Nedēļu jau vizinās ar 20018 gada 9-3, 1.9 TiD 150zs un 6 robu A/T, ja wikipēdīja nemelo tad tas ir TF-80SC. Auto noskrējis pieklājīgus 300K, izskatās ka ir reāls noskrējiens. Automāts pārslēdzas bez raustīšanās, gan uz priekšu, gan atpakaļ, bet kaitina ilgais reakcijas laiks uz gāzes pedāļa nospiešanu. Nospied, kārba kaitinoši ilgi domā, un pēc brīža apgriezieni 3000 - 4000 un auto (diezgan žiperīgi) aiziet uz priekšu. Padalieties, lūdzu kas vizinās ar šo kārbu un dīzeli, ir līdzīgi, vai tikai man tā ir noveicies?

p.s. eļļu uzreiz pēc iegādes samainīju, nekādas kļūdas diagnostika neuzrādīja.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

Tas gadījumā nav adaptīvais AT? Pēc kāda laika piemērosies Tavām prasībām pēc straujākas darbības :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Jā, vajadzētu būt adaptīvai, lai ko tas arī nozīmētu :) Labi, brauksim, skatīsimies, spaidīsim pedāļus...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
JimBeam
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 389
Joined: Fri Jul 27, 2012 3:42 pm
Location: pieRiga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by JimBeam »

andrejsb wrote: Mon May 27, 2019 2:59 pm ... bet kaitina ilgais reakcijas laiks uz gāzes pedāļa nospiešanu. Nospied, kārba kaitinoši ilgi domā, un pēc brīža apgriezieni 3000 - 4000 un auto (diezgan žiperīgi) aiziet uz priekšu. ....
Es domāju, ka tā ir robotkārbas specifika.
Man šobrīd lietošanā ir KIA Sportage Automāts ar it kā divsajūgu automātu, kas ir patiesībā robots. Nu līdzīgi kā DSG, bet šī kārbā nu neeeeenormāāāāli kaitinoši reaģē uz pedāļa nospiešanu. Principā tāda kārba ir drauds satiksmei. Cik jau bijuši man tādi gadījumi, kad iebraucu aplī plūsmā, bet paātrināties nespēju... un tad pēkšņi rūciens baiss un sāku paātrināties, kad jau jābremzē.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Vo, diezgan precīzi aprakstīji manas kārbas uzvedību! Volvo un bijušais SAAB tā neuzvedās, bija ļoti saprotami, ka pēc pedēļa nospiešanas sekos vienmērīgs paātrinājums, vienam lēnāks, otram labāks :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

9-5 Vilkačiem tas pats, ja sieva būs 2 nedēļas braukusi ar 2k rpm uz tahometra, tad kārba uzvedīsies tieši tā kā aprakstīji!
Kārbai paiet laiks, kamēr saprot, ko saimnieks grib! :)
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Saimnieks pieradis braukt drusku dinamiskāk... Cerēsim ka A/T arī kādreiz to sapratīs :)

Vai, avatara bildīte jāmaina!
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

andrejsb wrote: Mon May 27, 2019 4:35 pm Saimnieks pieradis braukt drusku dinamiskāk... Cerēsim ka A/T arī kādreiz to sapratīs :)

Vai, avatara bildīte jāmaina!
Nomet adaptācijas un tad paskaties kā kārba uzvedās!
Es agrāk pirms Rumbulas mēdzu dzēst adaptācijas, lai kārba asāk slēdzas, bet tad atkal sieva sūdzējās, ka mašīna dzjorgājās un ar ātrumiem bremzē, nevis ripinās! :doh:
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Nemāku, Google arī tā uzreiz neko priekšā nesaka.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Post Reply