Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
To, ka skopais maksā divreiz un muļķis trīsreiz gan jau esi dzirdējis?
Ir cilvēki, kas apgalvo, ka var restaurēt. Esmu redzējis a6c6, kam restaurēts šarnīrs aizbēga no pašas sviras, auto nebija vērts vairs labot.
1x divos gados nomainīt tos plauktus taču nav tik dārgi.
Ir cilvēki, kas apgalvo, ka var restaurēt. Esmu redzējis a6c6, kam restaurēts šarnīrs aizbēga no pašas sviras, auto nebija vērts vairs labot.
1x divos gados nomainīt tos plauktus taču nav tik dārgi.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Latvijā pamatā lodbalstus restaurē izdilušās plastmasas gredzenā iepildot plastmasas remonta sastāvu. Kalpošanas laiks pēc remonta ir stipri ierobežots un ja tas sasniedz eļļas maiņas intervālu, tad vari būt laimīgs.
Bet galvenais ko vēlējos pateikt ir tas, ka restaurējot lodbalstu uz tā korpusa paliek metāla darbu pēdas un TA inspektori ir labi trenēti lai pamanītu iejaukšanos balstiekārtā.
Un beigās ir kā intervall jau rakstīja.
Bet galvenais ko vēlējos pateikt ir tas, ka restaurējot lodbalstu uz tā korpusa paliek metāla darbu pēdas un TA inspektori ir labi trenēti lai pamanītu iejaukšanos balstiekārtā.
Un beigās ir kā intervall jau rakstīja.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Brālis nobrauca 6 gadi ar restaurētu, līdz auto pārdeva, un gadā viņš nobrauca diezgan daudz ~30K. CSDD vīri arī neko nav aizrādijuši.
Restaurēja Rēzeknē, man tas neder.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
"Restaurēt" lodbalstus? Ja šāda lieta ir aktuāla, tad jāmaina ir auto pret tādu, kuram tie jauni ir lētāki vai arī nav jāmaina
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nesaprotu, kāpēc nerestaurēt, ja to var izdarīt un ja tie kalpo labi? Tu taču nepērc jaunu kārbu, vai dzinēju, ja tie noklājas! Remontē/meklē lietotu, tādā veidā ietaupi un brauc tālāk. Cita runa, ja tas nav iespējams, vai ir sliktas atsauksmes. Man nav pieredzes, ir tikai info no pāris cilvēkiem, kas ir restaurējuši un problēmas nav bijušas. Bet biedru viedokli sapratu - restaurēt nav pieņemts.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Restaurē tik, kur problēma.. Ja ir labas atsauksmes, kāpēc ne. Savulaik Hondai arī pirku plauktus sboraa pa dārgo pirms uzzināju, ka var sharas mainīt par 10x mazāku ciparu. Galvenais sataisīt tā lai neaizlido
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Problēma nav, tikai ievācu informāciju & viedokļus. Pagaidām ir divi viedokļi:
1) tie kam ir pieredze ar restaurētām šarām un viedoklis ir pozitīvs;
2) tie kam nav pieredzes ar restaurētām šarām un viedoklis ir negatīvs.
1) tie kam ir pieredze ar restaurētām šarām un viedoklis ir pozitīvs;
2) tie kam nav pieredzes ar restaurētām šarām un viedoklis ir negatīvs.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kādus 10gadus atpakaļ vedu baleno sarnīrus restaurēt Maskavas iela kur sporta močus taisa. Salika tur visu jaunu. Nobraucu gadu un viņi bija kā jauni vēl, taka mašīna bija izrusējusi, nodevu naglās un tos plauktus pārdevu talāk. Varu teikt tikai pazitīvas atsauksmes, jo veikalā arī var nopirkt šarnirus kuri jau uz tausti liekas šaubigi. Runājot par šarnīra izjukšanu, čomam uz audi a4b5 bedrē šara izlēca no jauna pirkta viengadīga plaukta
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Uzklausot biedru argumentus, paliku pie jaunu ričagu iegādes.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Monroe?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ir taču arī vēl lētāki par Monroe. Gan jau mēnesi nokalpos
https://www.trodo.lv/piekares-svira-topran-206-462
https://www.trodo.lv/piekares-svira-topran-206-462
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
šie lūzt uz viņiem tikai paskatoties.intervall wrote: ↑Mon Jan 06, 2020 1:58 pm Ir taču arī vēl lētāki par Monroe. Gan jau mēnesi nokalpos
https://www.trodo.lv/piekares-svira-topran-206-462
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki. Pēdējā laikā nomoca problēma ar limited performance. Uz šosejas uzņemot ātrumu, izlec brīdinājums par limited performance, un pazūd jauda. Noslāpējot un pielaižot, brīdinājums pazūd, taču kad atkal uzņem ātrumu, tas parādās. Kur meklēt vainu? 1.9 dīzelis 110 kw.
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tavs paraksts ir iistaa atbilde
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...