• Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) - Page 129
Page 129 of 129

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 09, 2020 8:30 am
by saab93
hofmaks wrote:
Thu Jul 09, 2020 7:50 am
Šņikā ārā un brauc bez stresa!
Paldies! Pats esmu metinātājs un neredzu jēgu maksāt kādam citam par to, ko pats varu izdarīt.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 09, 2020 9:56 am
by Ainars
Kāds sajūga stāvoklis? Nav tā kā pēc chiposhanas tas ir pirmais kas mirst?
Ja nav pirmā svaiguma.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 09, 2020 10:16 am
by saab93
Ainars wrote:
Thu Jul 09, 2020 9:56 am
Kāds sajūga stāvoklis? Nav tā kā pēc chiposhanas tas ir pirmais kas mirst?
Ja nav pirmā svaiguma.
Man sajūga komplekts ar spararatu mainīts pus gadu atpakaļ. Pie tās jaudas un griezes ko var dabūt ar parasto čipu, nedomāju, ka tas nodarīs kādu skādi sajūgam..

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 14, 2020 11:20 pm
by saab93
Sveiki. Jautājums čipoto dīzeļu īpašniekiem. Arī es tagad esmu tajā pulciņā. :D Sākumā biju uz čipošanu, ielika čipu, bet īsti lāgā nemanīju nekādu atšķirību, nākamajā dienā braucu atpakaļ, saku, ka nav kaut kas riktīgi, programma tika pārtaisīta, nu ir pavisam cita braukšana.. jautājums sekojošs- Cik bar spiediens ir optimāls ar standarta turbīnu?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 14, 2020 11:29 pm
by OSC
Interesanti, kurš Tev nočipoja un kā, ja ir tādi jautājumi...

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 14, 2020 11:32 pm
by saab93
Nē, jautājums no manas puses, jo tagad spiediens ir 1,8 bar. Domāju, vai nav par šerpu standarta turbīnei.

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Tue Jul 14, 2020 11:36 pm
by hofmaks
:o Gaidi,kad rotors izlidos pa izpūtēju un ķer momentu,lai ieplūde nenoķer eļļu no turbo - būs tik daudz zs,ka nevarēsi apturēt :lol:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 15, 2020 10:17 am
by OSC
saab93 wrote:
Tue Jul 14, 2020 11:32 pm
Nē, jautājums no manas puses, jo tagad spiediens ir 1,8 bar. Domāju, vai nav par šerpu standarta turbīnei.

1.8 bar visā apgriezienu diapazonā? Parādi video, kā iet :mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 15, 2020 8:29 pm
by foxtrot_kilo
saab93 wrote:
Tue Jul 14, 2020 11:20 pm
Sveiki. Jautājums čipoto dīzeļu īpašniekiem. Arī es tagad esmu tajā pulciņā. :D Sākumā biju uz čipošanu, ielika čipu, bet īsti lāgā nemanīju nekādu atšķirību, nākamajā dienā braucu atpakaļ, saku, ka nav kaut kas riktīgi, programma tika pārtaisīta, nu ir pavisam cita braukšana.. jautājums sekojošs- Cik bar spiediens ir optimāls ar standarta turbīnu?
Ja ir šādi jautājumi tad ir arī jautājums vai ir kaut kāda poņa tam hujoniksam ja īpašnieks dabū to ko pats nesaprot... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 15, 2020 8:37 pm
by foxtrot_kilo
OSC wrote:
Wed Jul 15, 2020 10:17 am
saab93 wrote:
Tue Jul 14, 2020 11:32 pm
Nē, jautājums no manas puses, jo tagad spiediens ir 1,8 bar. Domāju, vai nav par šerpu standarta turbīnei.

1.8 bar visā apgriezienu diapazonā? Parādi video, kā iet :mrgreen:
Ja viņam ir 1.8 līdz galam tad tur viss izbeigsies ātri un jautri :mrgreen: +IQ, Rail, SOI, EOI, EGT, Lambda un tml tur pat daudz nevajag degvielas uz 1.8 bar, egt palīdzēs piebeigt to visu :dance:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 15, 2020 8:39 pm
by Dainis
foxtrot_kilo wrote:
Wed Jul 15, 2020 8:29 pm
saab93 wrote:
Tue Jul 14, 2020 11:20 pm
Sveiki. Jautājums čipoto dīzeļu īpašniekiem. Arī es tagad esmu tajā pulciņā. :D Sākumā biju uz čipošanu, ielika čipu, bet īsti lāgā nemanīju nekādu atšķirību, nākamajā dienā braucu atpakaļ, saku, ka nav kaut kas riktīgi, programma tika pārtaisīta, nu ir pavisam cita braukšana.. jautājums sekojošs- Cik bar spiediens ir optimāls ar standarta turbīnu?
Ja ir šādi jautājumi tad ir arī jautājums vai ir kaut kāda poņa tam hujoniksam ja īpašnieks dabū to ko pats nesaprot... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Mums jau ir tikai viens dīzeļu vīlēšanas guru - foxtrot_kilo 🤔👍

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 15, 2020 10:53 pm
by saab93
OSC wrote:
Wed Jul 15, 2020 10:17 am
saab93 wrote:
Tue Jul 14, 2020 11:32 pm
Nē, jautājums no manas puses, jo tagad spiediens ir 1,8 bar. Domāju, vai nav par šerpu standarta turbīnei.

1.8 bar visā apgriezienu diapazonā? Parādi video, kā iet :mrgreen:
Nu jau Tu te traku galvu taisi.. :D Vai vispār ir iespējams, ka turbīna pūš 1.8 bar visā apgriezienu diapazonā? :think:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Thu Jul 16, 2020 7:23 am
by Dainis
saab93 wrote:
Wed Jul 15, 2020 10:53 pm
OSC wrote:
Wed Jul 15, 2020 10:17 am
saab93 wrote:
Tue Jul 14, 2020 11:32 pm
Nē, jautājums no manas puses, jo tagad spiediens ir 1,8 bar. Domāju, vai nav par šerpu standarta turbīnei.

1.8 bar visā apgriezienu diapazonā? Parādi video, kā iet :mrgreen:

Nu jau Tu te traku galvu taisi.. :D Vai vispār ir iespējams, ka turbīna pūš 1.8 bar visā apgriezienu diapazonā? :think:
Nu tur jāskatās.... Vajadzēja uzreiz ar Fox'u runāt 🙄

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 29, 2020 10:45 pm
by difers
Saab 9-3 2000g 2,0T SE. Ar gāzi.
Viss iet, bet dažreiz uzmet kļūdu par lambda adaptāciju un treknu maisijumu.. Motora darbībā nekādu izmaiņu tajā brīdī nav. Iedarbinot aukstu, bet ne vienmēr, motors negrib darboties brīvgaitā, un arī vairāk par 3000 apgr. Kad pārslēdzas uz gāzi, viss iet tā itkā nekas nebūtu bijis. Ir noeksperimentēts, pārslēgt uzreiz atkal uz benzīna- viss darbojas.
Zonde melo, vai kas cits?

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Posted: Wed Jul 29, 2020 11:02 pm
by hofmaks
Gāze čakarē mašīnai smadzenes - vot arī viss!