Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
Milicis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 169
Joined: Wed Oct 04, 2017 12:44 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Milicis » Wed Mar 17, 2021 9:24 am

Samaitājās temperatūras devējs, kurš atrodas priekšēja buferī. Šobrīd panelī rāda no +55 līdz +60 grādus. Ir jau pasūtīts jauns, bet tas prasīs kādas pāris dienas. Jautājums - vai tas kaut ko ietekmē dzinēja darbībā, ja auto domā ka ārā ir +60? Jau sapratu, ka pečka nestrādā korekti, bet to var pieciest.
V70 un Saab 9-3

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1691
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by hofmaks » Wed Mar 17, 2021 12:48 pm

Ietekmē tikai pečku!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D

User avatar
Milicis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 169
Joined: Wed Oct 04, 2017 12:44 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Milicis » Wed Mar 17, 2021 1:59 pm

Paldies!
V70 un Saab 9-3

User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 251
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by ZZ_ZingZeng » Wed Mar 17, 2021 2:22 pm

Man savulaik uz 9000, tas devējs nosprāga, kad ārā bija -32C, notika tas braucot, pat konkrētu vietu atceros - Ulmaņa un Vienības gatves krustojums :mrgreen: , atceros, jo salonā pēkšņi sāka darboties kondicionieris un auto uzskatīja, ka ārā ir +30C. Tas būtu maigi teiks, ka salonā kļuva auksti.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

Doicis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 25
Joined: Sun Sep 06, 2020 11:07 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Doicis » Sun Mar 21, 2021 4:25 pm

Sveiciens SAAB pilotiem! Mēģināšu izklāstīt īsumā manas SAABīnes problēmu. Gandrīz pirms mēneša izbeidzās divmasenieks, pēkšņi sāka krakšķēt,(neamortizēja uz vienu pusi). 3ned stāvēja bez aķa, saliku visu kopā, bet pēc salikšanas visu laiku met kļūdu "Stability control failure" pie starta. Drošinātājus visu pārbaudīju. Domāju ka, ABS devējs čau, jo pussasi nevarēju izdabūt laukā no gultņa, ķīmijas sapūtu utt, tāpat nedabūju. Aizņēmos no radinieka Delphi diagnostikas ierīci, kļūdu viņš mistiski neredz, visi4 ABS devēji strādā korekti skatoties pēc faktiskiem radījumiem(visiem piem 20km/h). Lateral acceleration sensors un Yaw rate, esot kustībā, taisni braucot ir +/-0,xx, nedaudz pagriežot stūrī pa labi(vai arī pa kreisi, precīzi neatceros) rādījumi aiziet -x,xx, pagriežot stūri uz pretējo pusi aiziet x,xx teorētiski strādā. CIM Delphi netiek klāt, neredzu stūres lenķa sensora radījumus. Vakar braucot mājās pārbaudīju vai ABS strādā-strādā, ESP protams nestrādāja, bet arī nestrādāja TCS (pirms nobeidzās divmasenieks, strādāja) nav arī kļūda par Traction Control System failure. Ieejot ar stūres pogām iestatījumos, ESP uzliekot uz ON paliek OFF.

Jautājumi.
1. Ja Lateral acceleration sensora un Yaw rate rādījumi ir korekti, tas varētu nozīmē ka stūres lenķa sensors strādā korekti?
2. TCS teorētiski vajag tikai riteņu ātrumus, lai strādātu, ja visu riteņu ātrumu ir bet nestrādā, starp vadības blokiem komunikācijas problēma?
Saab 9-3 SW Z19DT 2008

Doicis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 25
Joined: Sun Sep 06, 2020 11:07 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Doicis » Mon Mar 22, 2021 11:02 pm

Vai tā varētu būt ka pēc tik ilga laika bez aķa, vadības bloks ir "pazaudējis" stūres lenķa sensora 0 pozīciju?
Šodien pie ON (neiedarbināta dzinēja) pamanīju ka, Yaw rate rādījumi danco, tas normāli?
Attachments
Ekrānuzņēmums (1142).png
Yaw rate
Saab 9-3 SW Z19DT 2008

Skrasts
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Fri May 25, 2018 9:53 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Skrasts » Mon Apr 19, 2021 5:59 pm

Sveiki!
Meklēju forumā info, bet īsti neatradu atbildi.
Saab 9-3 2004.gada aero sedans. Jāmaina priekšā atsperes. Kādas/kuras labāk izvēlēties?
Paldies jau iepriekš.

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7162
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs » Mon Apr 19, 2021 6:08 pm

Skrasts wrote:
Mon Apr 19, 2021 5:59 pm
Sveiki!
Meklēju forumā info, bet īsti neatradu atbildi.
Saab 9-3 2004.gada aero sedans. Jāmaina priekšā atsperes. Kādas/kuras labāk izvēlēties?
Paldies jau iepriekš.
Oriģinālās, ja vien iespējams...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

Skrasts
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Fri May 25, 2018 9:53 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Skrasts » Mon Apr 19, 2021 6:30 pm

Kādas būtu oriģinālās? Līdz šim nav nācies pirkt.

User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3168
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars » Mon Apr 19, 2021 10:36 pm

Oriģinālās ir oriģinālās.
Pirms mēneša mainīju Arteh.
Cena ap 60eur/gab bez atlaides.

Tagad gan domāju ka vajadzēja uzreiz likt kautkadas aftermarket sedinaataas.
SAAB 900og cabrio
SAAB 9-3og Aero 2.0t
SAAB 9-3ng Aero 2.0t
...

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7162
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs » Mon Apr 19, 2021 11:44 pm

Skrasts wrote:
Mon Apr 19, 2021 6:30 pm
Kādas būtu oriģinālās? Līdz šim nav nācies pirkt.
Uz atsperēm ir marķējums. Ja neoriģinālās piedāvāsies tikai divu veidu, tad OEM ir stipri vairāk gradāciju un iespēja pasūtīt tieši tādas, kā jau stāvēja uz auto.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

Skrasts
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Fri May 25, 2018 9:53 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Skrasts » Tue Apr 20, 2021 7:11 am

Skaidrs, paldies par atbildi!

User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 684
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab21 » Mon May 03, 2021 5:00 pm

Kā Jums šķiet, pēc nelielas ieraušanas grāvī (ja nebūtu pamanījis ka trūkst tas rāmītis, diezvai par tādu aktivitāti vispār būtu uzzinājis 🤦) , nesalaužot buferi, tas miglas rāmītis var pazust/salūzt vai nē? Jo maz ticams, ka to iekāroja kāds garnadzis ejot garām. :think::think::D

P. S. Meklēju labās puses aira bufera miglas rāmīti 🙄.
Attachments
20210503_163720.jpg
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
EX 9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5
EX 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis
EX 9³ SW 2008 1.9 Stg1

Doicis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 25
Joined: Sun Sep 06, 2020 11:07 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Doicis » Mon May 10, 2021 10:42 pm

Sveiciens visiem. Sen atrisinātai ESP problēmai bija vnk stūres leņķa sensors jānokalibrē, tās tā lai citiem kas meklē...

Šoreiz interese EGR Tēma. Pēdējā laikā pēc starta met Check engine, p0400, kaut nesen bija iztīrīts, šodien arī iztīrīju bet dažreiz tāpat CE met. Drošvien nākotnē būs vel problēmas ar EGR... Tāpēc sāk interesēt atprogrammēšana, lai nebūtu problēmas ar EGR nakotnē :D .
Kā tur īsti ir ar tiem patēriņiem?, vieniem pieaug , vieniem nokritās. Piemēram, vnk aizglušītam EGR, patēriņš ir jūtami lielāks.
Saab 9-3 SW Z19DT 2008

Dainis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 150
Joined: Wed Mar 08, 2017 10:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Dainis » Tue May 11, 2021 7:34 am

Doicis wrote:
Mon May 10, 2021 10:42 pm
Sveiciens visiem. Sen atrisinātai ESP problēmai bija vnk stūres leņķa sensors jānokalibrē, tās tā lai citiem kas meklē...

Šoreiz interese EGR Tēma. Pēdējā laikā pēc starta met Check engine, p0400, kaut nesen bija iztīrīts, šodien arī iztīrīju bet dažreiz tāpat CE met. Drošvien nākotnē būs vel problēmas ar EGR... Tāpēc sāk interesēt atprogrammēšana, lai nebūtu problēmas ar EGR nakotnē :D .
Kā tur
īsti ir ar tiem patēriņiem?, vieniem pieaug , vieniem nokritās. Piemēram, vnk aizglušītam EGR, patēriņš ir jūtami lielāks.
EGR nekādi neietekmē degvielas patēriņu. Man arī ir noglušīts...
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp

Post Reply