ASV saab/ Eiropas saab


User avatar
rzv
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:18 am
Location: Ventspils

Re:ASV saab/ Eiropas saab

Post by rzv »

klints wrote:Ir radusies interese par saab. Viens variants likaas ok, bet tas ir ASV tirgum. Raada ap 100tk juudzes. 99.gads. Gribeju pajautat foruma dalibnieku pieredzi. Kada atskiriba starp eirpas/asv saabu? Kam japieversh uzmaniba perkot no ASV?

Paldies!
Zinu, ka jeņķu SAABiem ir jeņķu radio skala.
Spidometrā ir jūdzes un ar mazākiem cipariem km.
Vēl laikam ar pulti lai atvērtu durvis ir jāspiež 2x poga... nu vai tml :)

Vēl cik zinu pastāv iespēja ASV mašīnām (gan par naudu) apskatīt webā vai konkrētā mašīna nav bijusi avārijā. ASV ir baigi stingri ar apdrošināšanu, t.i., pēc pirmā crash visi uzreiz fiksi pārdot ratus, jo apdrošināšanas cena pēc pirmā crasha uzreiz uzskrien debesīs... viņiem un kanādiešiem ir kopējs tā saucamais "Salvage" reģistrs, kurā visas šīs avarējušās mašīnas ir ievadītas.

Te uzraku vienu vietni, kur skaidri var redzēt kā no jeņķiem šādas sistās mašīnas pa sviestmaizi var dabūt:
http://www.bayauto.lv/Izsoles.htm?it=1&make=SAAB

Kā redzams, daudzām mašīnām ir Salvage sertifikāts.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:ASV saab/ Eiropas saab

Post by Nauris_t16 »

Signalizācija ir programmējama (oriģinālā), tākā tā jau nu nav problēma - saliksi pēc savas gaumes un dzīvosi laimīgs. Viens pluss ir tas, ka jeņķiem nenāca galīgi plikas, neaprīkotas mašīnas - labs standartaprīkojums ;)
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:ASV saab/ Eiropas saab

Post by lawyer »

ASV tirgum domātās automašīnas parasti ir ar citādāku (mīkstāku) balstiekārtu...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:ASV saab/ Eiropas saab

Post by Yukki »

lawyer wrote:ASV tirgum domātās automašīnas parasti ir ar citādāku (mīkstāku) balstiekārtu...
Neticu!
man bija ASV domāts 9000 CS, tas no EU versijas neatšķīrās praktiski ne ar ko. Vienīgā lieta bija priekšējos pagriezienrādītājos iebūvētas aizmugurgaitas lampiņas (lai vieglāk tumsā parkoties un redzi arī kur priekša dodas:)) Skrūves, spidometrs, balstiekārta, viss identisks ar EU
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:ASV saab/ Eiropas saab

Post by elmo »

1 3 wrote:tātad izteiktāki ôpīšvāģi :)
ja tu brauc ar koka ratiem, tad tas nenozīmē, ka citiem ir opīšvāģis! Pilna Rīga ar jampampiņiem, kas normāli uzdod un tad bremze grīdā, jo pēkšņi jāšķēraso sliedes un negribās izkratīt plombes no zobiem.:woohoo:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:ASV saab/ Eiropas saab

Post by lawyer »

O.K. Varbūt Saab tā nedara... Bet, piemēram, Ford Focus, VW Bora/Golf atšķiras balstiekārta ASV tirgum domātajiem - tie ir mīkstāki un gaitā līganāki (šupojas kā laiva:D) nekā Eiropai domātie - atbilstošāki amīšu izpratnei par komfortu un labu vadāmību ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:ASV saab/ Eiropas saab

Post by elmo »

1 3 wrote:
ja tu brauc ar koka ratiem, tad tas nenozīmē, ka citiem ir opīšvāģis! Pilna Rīga ar jampampiņiem, kas normāli uzdod un tad bremze grīdā, jo pēkšņi jāšķēraso sliedes un negribās izkratīt plombes no zobiem.:woohoo:
šaubos, vai jampampiņismu mēra pēc sabremzēšanās pirms sliedēm intensitātes :blink:
tas ir tieši tas pats, kas lietot vārdu opīšvāģis vietā un nevietā.;)
user_75
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 110
Joined: Sun Jun 29, 2008 8:26 am
Location: Riga

Re:ASV saab/ Eiropas saab

Post by user_75 »

Amīšiem atšķiras tikai viduāli pagriezienrādītāji, spidometra iedaļas (lielie ir Jūdzes, mazie km), signalizācija biki savādakas funkcijas, balstiekārta kā nu kuram Eu modelim ASV tirgū, tos kurus taisa tur uz vietas tiem ir balstiekārta mīkstaka, to kurus uz vietas tur netaisa tiem tada pati kā EU. Detaļas ir identiskas ar EU modeļiem. vienīgi ja ņemsi 2001 un augstaku gadu nāksies 1500Ls par sertifikāciju izmest ķipa sertifikats ka šī mašīna drīgst piedalīties EU ceļu satiksmē. :angry:
Sievai gan te pat Saabu ņēmām, bet pašam autiņš no Kanādas (Ne SAAB), nākotne tikai no turienes ņemšu pat mazlietoti www.auto.com sanāk lētak atilkt uz šejieni nekā šeit tiek piedavati, bet galvenais izvēle cik liela. Ir te viens čoms kas dzīvo ASV un par attiecīgu samasku var apsktīt autiņu jebkura štatā un pateikt vai ir vai nav ok un ka ir ok tad nosūtīs uz Latviju. http://www.amelat.lv/
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:ASV saab/ Eiropas saab

Post by lawyer »

Griffin, starp citu, bija tieši ASV tirgum domāts modelis... Bet vai tas būtu sliktāks nekā citi... Nav pamata tā domāt... Savādāks gan ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply