Normunds wrote:lawyer wrote:
Tā auditorija jau nav tik plaša te LV, kuru tas varētu kaut teorētiski interesēt :dry:
Nepiekritīšu. ;)
Auditorija ir diezgan plaša un ne tikai tie, kas ikdienā pārvietojas ar 9-3 vai 9-5. Ir cilvēku daļa, kura gan vēlētos atgriezties pie SAAB, gan arī iegūt pilnīgi jaunas izjūtas iegādājotie šo marku.
Loģisks jautājums ir kapēc tad nekas strauji nevirzās uz priekšu un klasisko SAAB pārdošanas darījums neseko cits citam.
Atbilde ir pavisam vienkārša: ikdienā pietrūkst laika apdomāt iegādes projektu un ļauties savām emocijām. Otrs iemesls ir tas lielais nezināmais, kas notiks pēc tam kad auto būs iegādāts - vai būs kāds, kas palīdzēs par to rūpēties un uzturēt to tehniskā kārtībā. Jo savādāk tas ir tikai metāla gabals vien.
99% klasisko SAAB lietotāju nav arī auto tehniskie eksperti, bet viņiem katram ir sava uzticības persona/as pie kā griezties apkopju un dažādu ķibeļu gadījumos.
Mēs visi spējam atrast laiku lai ievadītu datus kārtējā ikdienas ekselī lai saņemtu gala rezultātu no tā. Laiks ekselim tiek iegūts 'aizņemoties' laiku no 'personīgām emocijām' paredzētā laika. Tamdēļ jau autoparks uz ceļa sastāv ekseļa summām vien - auto vienā krāsu tonī un komplektācijā ... utt... jo ekselis ieteica tieši šo risinājumu, kuru pēcāk būs visizdevīgāk pārdot/ samainīt/ atdot.
Pietiks. :)
Viens tik ir skaidrs - klasisko SAAB lietotājiem vienmēr atrodas laiks arī sev, savām emocijām un visi maz zināmie ir jauki pozitīvi motivēti cilvēki ! Un tādu kļūst arvien vairāk !
:)[/quote]
Neticu, ka Tavs klasiskais 900, bija ekseļa 'summa'vien :P