Saab 99 1984

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 99 1984

Post by Nauris_t16 »

elmo wrote:A kā ir ar detaļu pieejamību tiem vecajiem saabiem!?
Vikingos viss ir uz vietas, jeb jāgaida mēnešiem, kamēr atnāk detaļa pēc pasūtījuma!?
Godīgi sakot, neesmu laikam neko nemaz ņēmis no vikingiem, bet citreiz parokot, ir neliels šoks, cik daudz gan vēljoprojām nav iespējams no viņiem dabūt. Tiesa, jā, pasūtot. Bet visas parastās detaļas, kas ietilpst normālos remontos ir iespējams dabūt +/- visos daudz maz lielos rezerves daļu kantoros.

Reku Sviestam viena pusass granāta bija uz vietas, otru sagādāja divu? darba dienu laikā. Ļooooti apmierināts ar to biju :)
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 99 1984

Post by KoreFun »

Detaļu pasūtīšana Vikingos.. jeeee B)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Saab 99 1984

Post by lablaiks »

lawyer wrote:
defektivais wrote:
lawyer wrote:No 9-5 pārkāpjot uz 99 cilvēks sapratīs, kur īsti slēpjas autobūves progress, kas bija no 60-to gadu beigām, kad tapa 99-tais, līdz 90-to gadu vidum, kad tapa 9-5 ;) :P
kas tad ir šis progress? AC, stūres pastiprinātājs un elektriski atverami logi?
Tas, ka:

1.Stūrēšana var būt reizē viegla un precīza;

2.Balstiekārta var reizē būt stingra, nepieļaujot liekas vertikālās kustības, un reizē komfortabla, slāpējot bedres un nelīdzenumus;

3.Dzinējs var būt jaudīgs un tajā pašā laikā salīdzinoši ekonomisks, bez trokšņa un vibrācijām.

Tas ir tā pa lielam galvenais, bet vēl ir tādi sīkumi kā AAC, labs audio, zems trokšņu un vibrāciju līmenis, regulējama stūre un sēdekļi, aktīvā (labas bremzes + ABS) un pasīvā drošība (SRS), apsildāmi spoguļi, efektīvi logu tīrītāji...

Protams, viss minētais prasa papildus $$$, bet tas mani neatturēs no mēģinājuma visu augstāk minēto ikdienā izbaudīt, bet ko brīvdienās - tas jau ir cits stāsts :)

P.S. Ziedoniz, ar "lēts" es domāju "lēts vispār", nevis lēts salīdzinot ar modernajiem Saabiem ;) Varu 100% apgalvot, ka Mazda 323 ir "lētāks" uzturēšanā - un es zinu, ko saku, jo man ir bijusi gan 323, gan tagad ir c900 un es skaidri redzu, kādas tās izmaksas ir, ja tos abus lieto ikdienā ;)
Tad arī raksti forumos kur tirgo mazdas . Bet par pārējo labāk nerunā. Ja Tu vienreiz esi izbraucis ar 99to un nesen sācis braukt ar 900 og,tad iedomājies arī, ka 900og ir drusku savādāka mašīna gaitā un komfortā kā 99, kaut arī tur daudzas lietas ir līdzīgas. Neviens netaisās te apspriest autobūves progresu. Bet šeit ir sadaļa kur tirgo mašīnas, un jautājums bija par uzturēšanas izmaksām nevis par pārdomām cik daudzu labu lietu ir noticis pēdējos 30 gados.
Par izmaksām, kā 99tā ikdienas lietotājs 7 gadus, no savas pieredzes varu piebilst, ka vikingos vēl pāris gadus atpakaļ varēja atrast daudzas rezerves daļas. Un nekas jau tur tik daudz nelūzt. 82-84.gada 99jiem ritošā, izņemot priekšējos amortiņus un var būt vēl kādi sīkumi ir identiski kā 900og līdz 1987 gadam. Šīs daļas vēl noteikti var atrast, tiesa kā rakstīja Ziedoniz, būs jāpasūta, jo veikalos reti kas ir uz vietas, rēķinaties, ka pēc CSDD datiem tikai kādi 8 šīs markas auto regulāri iziet ikgadējo TA un parādās uz Latvijas ceļiem.
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Saab 99 1984

Post by lablaiks »

Šis mans izvirdums bija adresēts lawyer
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Saab 99 1984

Post by Nīgrais »

Veči, nav ko strīdēties!
Ir vispārzināms fakts: jo apaļāka pēcpuse, jo komfortablāks auto!
:laugh:
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Saab 99 1984

Post by lablaiks »

Nu kas i ko? Nevienam neinteresē reāls aparāts?? Vai varbūt jau nopārdots, ja ziedoniz klusē?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 99 1984

Post by Nauris_t16 »

lablaiks wrote:Nu kas i ko? Nevienam neinteresē reāls aparāts?? Vai varbūt jau nopārdots, ja ziedoniz klusē?
Nē, es neklusēju :D Par jebkādiem tāda veida jaunumiem noteikti, ka paziņotu :)
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Saab 99 1984

Post by lawyer »

lablaiks wrote:Nu kas i ko? Nevienam neinteresē reāls aparāts?? Vai varbūt jau nopārdots, ja ziedoniz klusē?
Tā auditorija jau nav tik plaša te LV, kuru tas varētu kaut teorētiski interesēt :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1039
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:Saab 99 1984

Post by Normunds »

Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1039
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:Saab 99 1984

Post by Normunds »

Normunds wrote:lawyer wrote:
Tā auditorija jau nav tik plaša te LV, kuru tas varētu kaut teorētiski interesēt :dry:



Nepiekritīšu. ;)
Auditorija ir diezgan plaša un ne tikai tie, kas ikdienā pārvietojas ar 9-3 vai 9-5. Ir cilvēku daļa, kura gan vēlētos atgriezties pie SAAB, gan arī iegūt pilnīgi jaunas izjūtas iegādājotie šo marku.

Loģisks jautājums ir kapēc tad nekas strauji nevirzās uz priekšu un klasisko SAAB pārdošanas darījums neseko cits citam.

Atbilde ir pavisam vienkārša: ikdienā pietrūkst laika apdomāt iegādes projektu un ļauties savām emocijām. Otrs iemesls ir tas lielais nezināmais, kas notiks pēc tam kad auto būs iegādāts - vai būs kāds, kas palīdzēs par to rūpēties un uzturēt to tehniskā kārtībā. Jo savādāk tas ir tikai metāla gabals vien.
99% klasisko SAAB lietotāju nav arī auto tehniskie eksperti, bet viņiem katram ir sava uzticības persona/as pie kā griezties apkopju un dažādu ķibeļu gadījumos.

Mēs visi spējam atrast laiku lai ievadītu datus kārtējā ikdienas ekselī lai saņemtu gala rezultātu no tā. Laiks ekselim tiek iegūts 'aizņemoties' laiku no 'personīgām emocijām' paredzētā laika. Tamdēļ jau autoparks uz ceļa sastāv ekseļa summām vien - auto vienā krāsu tonī un komplektācijā ... utt... jo ekselis ieteica tieši šo risinājumu, kuru pēcāk būs visizdevīgāk pārdot/ samainīt/ atdot.

Pietiks. :)
Viens tik ir skaidrs - klasisko SAAB lietotājiem vienmēr atrodas laiks arī sev, savām emocijām un visi maz zināmie ir jauki pozitīvi motivēti cilvēki ! Un tādu kļūst arvien vairāk !
:)[/quote]

Neticu, ka Tavs klasiskais 900, bija ekseļa 'summa'vien :P
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Saab 99 1984

Post by lawyer »

Manuprāt, neviens Saab nevar uzvarēt šādā "ekseļ-sacensībā" :P

P.S. Auto, tāpat kā sievu jau neizvēlas tikai uz racionāliem apsvērumiem balstoties - nu, tā vismaz dara tie, kuriem vēl ir kaut kādas jūtas šajā pasaulē :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Saab 99 1984

Post by ZingZeng »

Eh, kad pirku savu pirmo auto, es ari nedomaju kur un ka to remontesu. Merkis bija dabut SAVU auto.

Ok, tas bija 76.g. 99GL kupeja ar 3 durvim, kas sabija mana ipasuma 12 gadus.

Pateiksu ta, pat, ja potencialais pircejs nav tehniskais eksperts, tad 99 var nolaist pilnigi lidz klinkim, ta ka viss lurkajas, grab un skidrumi gazas lauka pa visam vietam, motors bez kompresijas un rij ellu, bet ......... ta masinite tik un ta kustesies, jo tas ir divritenis tikai uz 4 riteniem, tur vienkarsi NAV kam salust.
Atkartosos velreiz - 99 var remontet pats un no instrumentiem vajadzes skruvgriezni, amuru un atslegu uz 13 :P

Ja man tagad butu brivi lidzekli, tad nedomajot so masinu panemtu, piedevam man tiesi tada jau agrak ir bijusi, tikai sarkana.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 99 1984

Post by Nauris_t16 »

Svaigas bildes no šodienas. Redele no aizmugurējā stikla un kalpaki noņemti sakarā ar sniegu, negribas salauzt :)

Image

Image

Image

Image

Image


Kā arī bildes no motortelpas:

Image

Image


Cena paliek tā pati - 1700eur

nauris punkts kalvans aet gmail punkts com
2 seši 4 2 nulle 1 2 3


Bet nu es esmu pārliecināts, ka spēsim par visu vienoties :side:
900aero clubsport #8
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re:Saab 99 1984

Post by Gac »

Ehhhh, būtu uz sitiena piķis, paņemtu bez domāšanas. :( Bet laikam vēl jāpasapņo.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 99 1984

Post by Nauris_t16 »

Pavasarīga iespēja par 1500e iegūt šo lielisko auto!

Tehniski viss ir ekselenti, praktiski visi mezgli ir restaurēti, bet ir šādi tādi vizuāli sīkumi, kas traucē iegūt pilnīgu izcilību - ir daži virspusēji rūsas punktiņi, krāsu pavisam noteikti ir jāpulē un melo spidometrs (ko es neesmu nomainījis tikai lai saglabātu oriģinālo noskrējienu), kas patiesībā braukt netraucē, jo kļūda ir 6% (jā, izrēķināta lielā distances gabalā).
Degvielas patēriņš nu jau turas ap 10-11 l/100km pa pilsētu, motors ātri uzsilst un nekarst.
Visiem, kuriem vēl ir jautājumi, kāpēc gribu šķirties - man patīk, esmu izkodis šo modeli no visiem galiem un gribas pamēģināt ko citu.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Kontakti atrodami zemāk šajā pašā topikā.
900aero clubsport #8
Post Reply