Pārdod Saab 9-3 Aero
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Papētam cipariņus:
1) 9-3 Aero, 205 lopeļi, 280 ņūtoni, 1380 kg pašmasa
2) 9-5 Aero, 250 lopeļi, 370 ņūtoni, 1540 kg pašmasa
3) 9000 Aero, 225 lopeļi, 342 ņūtoni, 1440 kg pašmasa
Ja skatās jaudas/masas attiecību pēc lopeļiem, tad 9-3 un 9000 diezgan līdzīgi, 9-5 nedaudz kūtrāks. Savukārt, ja paskatāmies uz ņūtoniem (kurus arī primāri jūtam, kad iespiežam pedāli grīdā), tad bilde rādās citāda - 9-5 un 9000 līdzīgi, 9-3 atpaliek. Un ko var gribēt no 280 ņūtoniem? Ar tādu masu jautrība sākas pie aptuveni 400!
1) 9-3 Aero, 205 lopeļi, 280 ņūtoni, 1380 kg pašmasa
2) 9-5 Aero, 250 lopeļi, 370 ņūtoni, 1540 kg pašmasa
3) 9000 Aero, 225 lopeļi, 342 ņūtoni, 1440 kg pašmasa
Ja skatās jaudas/masas attiecību pēc lopeļiem, tad 9-3 un 9000 diezgan līdzīgi, 9-5 nedaudz kūtrāks. Savukārt, ja paskatāmies uz ņūtoniem (kurus arī primāri jūtam, kad iespiežam pedāli grīdā), tad bilde rādās citāda - 9-5 un 9000 līdzīgi, 9-3 atpaliek. Un ko var gribēt no 280 ņūtoniem? Ar tādu masu jautrība sākas pie aptuveni 400!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Tā arī ir, ka 9-3 Aero dinamikas trūkums kā reiz ir meklējams griezes momentā un man aršana sākas pie 350Nm.
Un Edija 9k ir smags, man zaļais airis svēra 1300kg...
Arnim 9-3 melnis gāja ļoti labi, Romānam arī negāja slikti, bet man toreiz pietrūka tas 9k "cirtiens", tieši tas pats man pietrūkst iekš 9-5 Aero. Diemžēl man vairs nav neviena 9k, bet iesaku kādam izgāzt ar kādu no vīlētajiem Edija kaujas zirgiem (260-290zs), sapratīsiet par kādu cirtienu es runāju. Neko tādu pagaidām uz neviena 9-5/9-3 neesmu sajutis.
Un Edija 9k ir smags, man zaļais airis svēra 1300kg...
Arnim 9-3 melnis gāja ļoti labi, Romānam arī negāja slikti, bet man toreiz pietrūka tas 9k "cirtiens", tieši tas pats man pietrūkst iekš 9-5 Aero. Diemžēl man vairs nav neviena 9k, bet iesaku kādam izgāzt ar kādu no vīlētajiem Edija kaujas zirgiem (260-290zs), sapratīsiet par kādu cirtienu es runāju. Neko tādu pagaidām uz neviena 9-5/9-3 neesmu sajutis.
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Agneses melnajam šobrīd kā reiz nav nekāda cirtiena ar visu Hirsch Stage 1. Un, ja vien tā nav motora problēma, tad pieļauju, ka ļoti, ĻOTI, lielu lomu spēlē izplūde. Tur kaut kas ir vienā vietā metināts, kā rezultātā truba palikuši šaurāka par jau tā šauro standarta izplūdi. Un vai gadījumā parastā 9k cs/cse izplūde nebija tievāka par Aero? Katrā ziņā - šobrīd zaļajam arī nav 3" (maptuns pa ziemu atpūšas), taču ir sajūta, ka šis elpo vieglāk par melno. Tā, ka tiešām priekš "cirst", aizturi nejūt. Protams, savu artavu piedod īsā kārba, taču, arī turot augstākos apgriezienos Agneses melno, es nejūtu tādu spriganumu. Neskatoties uz to, ka šim it kā motors "atjaunināts", kamēr zaļajam diezgan pabraukts.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
9-3og Aero pašmasa ir 1480 kg, nevis 1380
Man šķiet, ka atbilstošākā recepte 9-3og dinamikas uzlabošanai ir pāriet no 2.0 uz 2.3 ar T7
Man šķiet, ka atbilstošākā recepte 9-3og dinamikas uzlabošanai ir pāriet no 2.0 uz 2.3 ar T7
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Manam "LPT" pasē rakstīts 1460
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Sāku vilkt no maka ārā tehniskās pases, lai paskatītos kilogramus saviem dampjiem... Brr, nezināju, ka man tās pases tik daudz.
- Attachments
-
- tehniskas_pases.jpg (196.05 KiB) Viewed 7372 times
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Tev iztrūkst tie smukie elektriskie krēsli, kas ir AeroKoreFun wrote:Manam "LPT" pasē rakstīts 1460
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
edijs wrote:Sāku vilkt no maka ārā tehniskās pases, lai paskatītos kilogramus saviem dampjiem... Brr, nezināju, ka man tās pases tik daudz.
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Neticu ka 9-5 vagons ir par 150kg smagaaks par sedanu.
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Automātiem griezes moments, manuprāt, bija pat mazāks. Pārvietojos ar 9-3og aero tomātu un nevaru sūdzēties, taču brāļa 9-3 og ar 9-5 aero dvēseli un manuālo ir pavisam cits stāsts.. taču izjūt arī SE ''mīkstumu'', kas padara auto daudz, daudz mazāk baudāmuedijs wrote:Papētam cipariņus:
1) 9-3 Aero, 205 lopeļi, 280 ņūtoni, 1380 kg pašmasa
2) 9-5 Aero, 250 lopeļi, 370 ņūtoni, 1540 kg pašmasa
3) 9000 Aero, 225 lopeļi, 342 ņūtoni, 1440 kg pašmasa
Ja skatās jaudas/masas attiecību pēc lopeļiem, tad 9-3 un 9000 diezgan līdzīgi, 9-5 nedaudz kūtrāks. Savukārt, ja paskatāmies uz ņūtoniem (kurus arī primāri jūtam, kad iespiežam pedāli grīdā), tad bilde rādās citāda - 9-5 un 9000 līdzīgi, 9-3 atpaliek. Un ko var gribēt no 280 ņūtoniem? Ar tādu masu jautrība sākas pie aptuveni 400!
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Tu runā par pirmo variantu, vai pa otro?lawyer wrote:Tev iztrūkst tie smukie elektriskie krēsli, kas ir AeroKoreFun wrote:Manam "LPT" pasē rakstīts 1460
Vispār jau neatteiktos no ziliem Viggen krēsliem
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Elektriskie krēsli dod to papildus svaru
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Price drop - 1500LVL
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Parunāsim par to varbūt rudenī?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Pārdod Saab 9-3 Aero
Paskaties PM.