9000 CS

User avatar
delveris
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Tue Aug 06, 2013 8:08 pm
Location: Rīga

9000 CS

Post by delveris »

Sveiki biedri!
Varbūt kādam interesē sekojošais braucamais, bet ar beigtu 2.0 Turbo motoru. Tikko es viņu iegādājos, bet kautkā nemaniju ka būtu kāda vaina dzinējā. Viņam laikam izdlušas šāles, vai kā viens man teica - sadalene. Uzgāzējot tāds kla kla kla kla... Un parādās eļļas lampiņa, lai gan eļļa līmenī. Tagad jau sāk slāpt nost. Pati bundža viņam ir vesela, rūsa vizuāli nekur nelec ārā..
Bija doma ka varētu viņam ielikt citu motoru, bet tam vajag lielus līdzekļus, laiku utt.. Žēl gan man viņu pārdot, jo patīk šis auto. Pārdevu savu a6 pa smiekla naudu, un ieķēru sirdij tuvāku auto, bet še Tev..
Image
Image
Image

Cenu, pat nezinu cik prasīt, tā jau mīnusos ar audi pārdošanu iebraucu. 800?
P.S. Nesitiet.. :oops:

PĀRDOTS!
Last edited by delveris on Wed Nov 11, 2015 12:03 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: 9000 CS

Post by Brand »

čali, neķer kreņķi.

Ir man viens ļoti labs 1996.gada 9000 2.3 turbo motors ko Tev piedāvāt.

Nebūs dārgi.

Varu saorganizēt, kas Tev viņu pa normālu ciparu ieliks.

28710049
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: 9000 CS

Post by edijs »

Brr... skarbi. Līdzjūtības. :(

Būsim reāli - 800 euro par neejošu auto dabūt būs grūti. Bundža gan rādās laba esam, taču komplektācija so so, krāsa arī tāda emmm na ļubitjeļa. Potenciālais pircējs varētu būt kāds, kurš gatavs plaši atvēzēties - pārlasīt un iekrāmēt 2.3 motoru, uzlikt arī Aero bamperus, ielikt melnus beņķus un durvju apšuvumus (vēlams, protams, Aero), utt. Ir jābūt šī modeļa entuziastam, lai to darītu. Attiecīgi, vai nu atmet domas par tirgošanu un meklē finanšu resursus 2.3 motora iekrāmēšanai, vai arī esi gatavs šķirties no visa komplektā par kādiem 400-500 euro, kamēr tas vēl kādam varētu šķist interesanti.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: 9000 CS

Post by Gac »

SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
delveris
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Tue Aug 06, 2013 8:08 pm
Location: Rīga

Re: 9000 CS

Post by delveris »

Jā, šis pats.. :(
Pārdevējs likās godīgs cilvēks, un teicās šāles mainijis pirms n-gadiem. Nezinu, laikam sakritība, bet sabruka tas dzinējs dažu dienu laikā.
Protams ka netika spīdzināts..
Kā tad īsti sanāk, ar to dzinēja maiņu, man tik dažāda pretrunīga informācija pieplūst. Viens saka ka vienkārši iemest to 2,3 un aidā.. nākamais, ka jāmaina kārba, pusasi, kompis turbīna utt...
Viņš ir 95 gada, tak kompji nāca jau vienādi, vai tad ne? Un kas ar turbīnu? Šobrīd aprēķinu ka ka pa 500 nezvai jēga nogrūst.. Bet pēc šiem brīnumiem rindā, kā pēc nojātiem un lētiem E36 nestāv.. :lol:
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: 9000 CS

Post by Brand »

JĀ, MAN ARĪ INTERESĒ, KAS VAJADZĪGS, LAI IESTELLĒTU b234 IEKŠĀ? Donors būtu 96.gada CSE dvižoks B234 turbo
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: 9000 CS

Post by KoreFun »

B234 atšķirās no B204 ar kloķeni un virzuļgruppu. (nerunājot par B234R) Attiecīgi nekas nav vajadzīgs lai pārmest no 2.0 uz 2.3, ņemot vērā, ka abām mašīnām ir T5.5 vadība.
Vienīgais kas ir vajadzīgs - pāršūt ECU uz attiecīgu softu. Pēc motora maiņas ar vecu softu iedarbināt un mierīgi braukt var, bet pāršūt vajag, lai lietot pilnvērtīgi. (Ja nenotiek pārēja no/uz versiju ar TCS)
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: 9000 CS

Post by Vilcins »

Necel paniku,apsedies un apsver visas savas iespejas,es saku ka japerk cits dzinejs,jasakrame rinki jaunas blives blivslegus un citas nepieciesamas lietas.eksemplars smuks.
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: 9000 CS

Post by jankab »

Viss būs oki. Domājams 9000 modeļiem šobrīd ir svarīgāks virsbūves stāvoklis, kā dzinējs...

Šeit ir daudzi, kas spēs izpalīdzēt ar padomu, lētām detaļām, un morālo atbalstu. Nestreb karstu, autiņš tiešām izskatās labi...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: 9000 CS

Post by Vilcins »

Nem ara no ss.lv
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: 9000 CS

Post by edijs »

Katrā ziņā, motorus cilāt šurpu turpu toč nav lielākā bēda. :) Iz pieredzes saku. :D Mūsu ģimeniskais 9k arī noklājās laiciņu pēc iegādes, lai arī motors bija pārlasīts, pārdevējs uzticams un pirkums drošs. Bet gadās visādi.. meistars sūdīgs, nelaba detaļa patrāpījās, utt. - vārdu sakot, noklājās. Hops hops, nākamais motors iekšā, braucam tālāk. Tas gan ilgi neizdzīvoja, pēc mēneša noklājās. :) Tāpēc norakstīt visādi citādi labu saabu? Nu ne tak, tiek atrasts labs donors ar nobružātu bundžu, bet ļoti dzīvīgu motoru un aidā, braucam tālāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
delveris
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Tue Aug 06, 2013 8:08 pm
Location: Rīga

Re: 9000 CS

Post by delveris »

Paldies par uzmundrinājumiem, ieteikumiem un informāciju. :wink:
Jautājums, vai tāda lieta kā eļļas sūknis ir motora sastāvdaļa, vai atsevišķs agregāts? Iespējams, ka tas ir vainīgs, jo nav devis pietiekamu eļļas spiedienu, tādējādi sākās pastiprināta detaļu dilšana. :think:
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: 9000 CS

Post by Brand »

eļļas uztvērējsiets karterī(aizaudzis), vai pats eļļas sūknis ir visbiežākie vaininieki. pats arī nokāvu vienu 2.3t dēļ eļļas sūkņa defekta (arī siets bija aizaudzis)
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: 9000 CS

Post by KoreFun »

Protams internetā skaņas nevar dzirdēt, un kā izklausās "kla kla kla" no pirmā posta nevar zināt, bet ja jau principā ir tādas skaņas, nevis vnk degošā eļļas spiediena lampipņa, tad diez vai var tikt cauri ar sietiņa tīrīšanu/eļļas sūkņa maiņu..

Bet pievienošos pārējiem - 9000-šam tiešām motors nav tas traģiskākais. Ja virsbūve nav izpuvusi, tad noteikti ir vērts remontēt/mainīt motoru. Pie kam iemest ejošu motoru ir vislētākais variants. Domāju Edijs varētu pakomentēt vairāk par motora cenām, bet manā skatījumā neAero motors varētu maksāt kādus ~120-150€.

Bet vispār vajadzētu sākt ar esošā motora pakāpenisku izjaukšanu un defektāciju, taču varbūt pietiks ar galvas remontu/maiņu.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: 9000 CS

Post by edijs »

Jā, tā ap 150 euro grozās lietota, ejoša motora cena. Garantija, protams, nekāda, kaķis maisā. Var sanākt kā man - stāvēja viens it kā labs motors rezervē, no Aero izcelts. Pārliku, nokalpoja mēnesi, viss darbs vējā. Tai pat laikā viens cits motors, kas stāvēja dziļākā stūrī un tika atdots par laikam 120 euro, šķiet, rūc joprojām un tiek ekspluatēts gana nesaudzīgos apstākļos. Ja maiņu veic pats un roka jau piešauta, tad sliktākajā gadījumā jānoraksta savs patērētais laiks. Ja to dara servisā... tad varbūt ir vērts pie vienām sāpēm paraut to motoru vaļā un samainīt, kas maināms, lai uz tuvākiem gadiem par šo komponenti aizmirstu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply