Pārdošanā SAAB 9000 1995
Pārdošanā SAAB 9000 1995
Sveiki, tauta!
Lūk, pārdošanā SAAB 9000, 1995. gada 2.3i
Tā jau viss būtu labi, tikai motors pirms TA noklapēja. Ļoti labs variants kādam, kam kāds dzinējs mājās mētējas. Pēdējā laikā ir savesta kārtībā visa ritošā daļa, nomainīts izpūtējs, labas bremzes, lietie diski ar labām Bridgestone ziemenēm, labs ādas salons(vadītāja sēdeklis nedaudz padilis), elektriskā lūka, klimata kontrole, miglas lukturi, lielais spoileris, trip kompis, ar optiku arī viss labi. Mašīna laba un nebij ne reizi pievīlusi. Diemžēl pašlaik nākas šķirties, jo nav lieku naudas līdzekļu savešanai kārtībā.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... exkfb.html
walcc at walcc punkts lv
divi divi nulle četri astoņi trīs četri četri
Lūk, pārdošanā SAAB 9000, 1995. gada 2.3i
Tā jau viss būtu labi, tikai motors pirms TA noklapēja. Ļoti labs variants kādam, kam kāds dzinējs mājās mētējas. Pēdējā laikā ir savesta kārtībā visa ritošā daļa, nomainīts izpūtējs, labas bremzes, lietie diski ar labām Bridgestone ziemenēm, labs ādas salons(vadītāja sēdeklis nedaudz padilis), elektriskā lūka, klimata kontrole, miglas lukturi, lielais spoileris, trip kompis, ar optiku arī viss labi. Mašīna laba un nebij ne reizi pievīlusi. Diemžēl pašlaik nākas šķirties, jo nav lieku naudas līdzekļu savešanai kārtībā.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... exkfb.html
walcc at walcc punkts lv
divi divi nulle četri astoņi trīs četri četri
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
reāli bez, apziņā ar :D
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
Ko tad tu tur noklapeji tam motoritim ?
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
Ja jau bezturbo, tad "īsā" kārba. Žēl. Ja būtu ar garo kārbu, tad man šis konstruktors noderētu.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
cena sāk palikt runājama...
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
Kāds var pakomentēt cik šim jāieber naudas lai sanāk braucams?
Cik sarežģīti ielikt turbo motoru?
Cik sarežģīti ielikt turbo motoru?
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
Likt tur turbo nav jēgas, jo Saab nav tas auto, kuram būtu problēmu ar turbo modeļu piedāvājumu. Pie kam parēķinot cik maksā motors, ielikšana, cik zinu bezturbo nav arī trioniks, tātad arī pravodka jāpārvelk un tur jau sāksies. Tev to vajag? Aiziet. :D Starpcitu iespējams varu piedāvāt arī 2. 3 turbo aero motoru ar visu mitsu turbu, beņķiem un aero kitu bez pr. bampera, het ar noteikumu, ka līdzi ņem gisu parējo kuzavu un tev viņš noderēs, lai izravētu pravodku un ieceltu trioniku šitajā. Bet rezultātā būsi izkrāmējis no kabatas vismaz 1500ls un dabūjis lego ar visām no tā izrietošajām sekām. Bet tev būs aero! Vai tik vieglāk nav no swe atvilkt puslīdz normālu airi pa 2k eur.
Saab 900 Turbo '81
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
Tieši tā, sāpīgākais moments būs ievilkt provodku. Diez vai kāds uzņemsies to darīt. Man gan būtu interesamti, bet ar noteikumu, ka nav nekur jāstedzās, ir silts, nav nokrišņu un donors stāv blakus:P :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
Ja jau liek no 9k uz 9k, tad tak nevajadzētu būt nekam sarežģītam, garumi tak der, nu ko var nākties, bik kaut ko pārgriezt un savienot ar jauno :D Ar noteikumu, ka neliek no automāta vai kāda cita brīnuma :D Respektīvi - nav ko pārot - veco ārā un jauno iekšā :PKoreFun wrote:Tieši tā, sāpīgākais moments būs ievilkt provodku. Diez vai kāds uzņemsies to darīt. Man gan būtu interesamti, bet ar noteikumu, ka nav nekur jāstedzās, ir silts, nav nokrišņu un donors stāv blakus:P :laugh:
900aero clubsport #8
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
Nu var jau visko, galvenais lai donors blakus:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
Nesaprotu par ko ir cepiens...:dry:ziedoniz wrote:Ja jau liek no 9k uz 9k, tad tak nevajadzētu būt nekam sarežģītam, garumi tak der, nu ko var nākties, bik kaut ko pārgriezt un savienot ar jauno :D Ar noteikumu, ka neliek no automāta vai kāda cita brīnuma :D Respektīvi - nav ko pārot - veco ārā un jauno iekšā :PKoreFun wrote:Tieši tā, sāpīgākais moments būs ievilkt provodku. Diez vai kāds uzņemsies to darīt. Man gan būtu interesamti, bet ar noteikumu, ka nav nekur jāstedzās, ir silts, nav nokrišņu un donors stāv blakus:P :laugh:
Visiem 4cil. 9k modeļiem,jau no 93.g.beigām nāk T5...
Un šiem modeļiem pāriet uz turbo versiju,ar vadiem lielu problēmu nav.Katrā ziņā provodka noteikti NAV jāmaina.
Teiktais attiecas,ja necenšas dabūt iekšā motoru ar TCS,vai citām līdzīgām izvirtībām...
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
Toč bezturbo pat pēc 93.g arī nāca ar trioniku? Es neapšaubu, es izglītojos. :D
Saab 900 Turbo '81
Re:Pārdošanā SAAB 9000 1995
Ja bij 2.3l motors,tad 100%Nils wrote:Toč bezturbo pat pēc 93.g arī nāca ar trioniku? Es neapšaubu, es izglītojos. :D
Ja 2.0l,tad var būt dažādi...
Bet ja ir interese par kādu konkrētu exemplāru,tad nosaki pats:
ja ir MAF,tad ir Jetronic.
ja ir MAP,tad Trionic.
P.S.
Palasi vecos forumus! ;)
P.P.S.
Topikā iet runa par 95.gadu,kad bij tikai Trionic.