virsbūves remonts

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: virsbūves remonts

Post by Gac »

elmo wrote:
Man visas sūdzības tur ir pamatotas! Ja meistaram rokas aug no pakaļas, tad tā arī rakstu! Ja uzmetējs, tad tā arī saucu lietas īstajos vārdos. :)
Ik pa laikam ieeju, lai palasītu sūdzības par apdrošināšanas tēmu. Nu, piedod, ja var ielikt sūdzību par to, ka brokeris ir krāpnieks, jo apdrošinātājs velk laiku par nozagtu mašīnu. Vai arī ka apdrošinātājs ir krāpnieks, jo par naudas atlīdzību ietur PVN un nolietojumu... vai ka apdrošinātājs krāpnieks, jo klients izraisa sadursmi un aizbrauc no notikuma vietas, tāpēc atteikums... :mrgreen: nu, sorrī...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: virsbūves remonts

Post by elmo »

Gac wrote:
elmo wrote:
Man visas sūdzības tur ir pamatotas! Ja meistaram rokas aug no pakaļas, tad tā arī rakstu! Ja uzmetējs, tad tā arī saucu lietas īstajos vārdos. :)
Ik pa laikam ieeju, lai palasītu sūdzības par apdrošināšanas tēmu. Nu, piedod, ja var ielikt sūdzību par to, ka brokeris ir krāpnieks, jo apdrošinātājs velk laiku par nozagtu mašīnu. Vai arī ka apdrošinātājs ir krāpnieks, jo par naudas atlīdzību ietur PVN un nolietojumu... vai ka apdrošinātājs krāpnieks, jo klients izraisa sadursmi un aizbrauc no notikuma vietas, tāpēc atteikums... :mrgreen: nu, sorrī...
Bet ja apdrošinātājs izmaksā 300 Euro par RS sabrauktu sievu un meitu? Vai pus miljonu avārijā cietušam Norvēģim, bet 3000 tajā pašā avārijā cietušam vietējam bāleliņam? Ko tad lai raksta par apdrošinātāju? :whistle:
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: virsbūves remonts

Post by Gac »

Par sievu un meitu uz Čaka ielas apdrošinātājs izmaksāja pamatoti, atbilstoši negadījuma brīdī spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Tur apdrošinātāju vainot ir galīgi greizi. Pie tam, piemēram, Vācijā viņš nedabūtu vispār neko - tur par morālo atlīdzību vispār nemaksā. Un, cik dzirdēts (pārbaudījis neesmu), Vācija nav vienīgā valsts.

Otru gadījumu nekomentēšu, nezinot apstākļus.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: virsbūves remonts

Post by Gac »

Bet vispār man komentārs bija par to, kādas muļķības tiek rakstītas sūdzībās.lv...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
janelsk
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Wed Feb 10, 2016 4:32 pm
Contact:

Re: virsbūves remonts

Post by janelsk »

Et varbūt tomēr kāds var rekomendēt kādu konkrētu vietu?
KG-1901
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: virsbūves remonts

Post by ifka »

Nu, bet luudzu - Riigaa, Krustabazniicas ielaa 9, aiz NBS peldbaseina. SIA Mertens. Vinjiem ir arii maajas lapa, kas shobriid nestraadaa - ceru, ka pats kantoris veel darbojas.

Tie NAV restauratori, taalab var gadiities, ka ne viss notiek pa super smalko. Tomeer par pakalpojumiem, kurus no vinjiem esmu sanjeemis neesmu spljaudiijies jau, skjiet 2+ gadus.

Cenas meerenas. Ja rindu nav, tad viss notiek aatri. Pirms nodot remontaa kopaa jaapskata & jaavienojas ko dariit, ko nee. Gudri tur braukt ar savu sarakstu un tad ejot cauri saprast cik taalu veerts iet ;)

@ Your own risk var vnk. nodot ar uzstaadiijumu "taa lai ir kaartiibaa": a) priex sevis, b) priexj apskates :)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: virsbūves remonts

Post by Nauris_t16 »

ifka wrote:Nu, bet luudzu - Riigaa, Krustabazniicas ielaa 9, aiz NBS peldbaseina. SIA Mertens. Vinjiem ir arii maajas lapa, kas shobriid nestraadaa - ceru, ka pats kantoris veel darbojas.

Tie NAV restauratori, taalab var gadiities, ka ne viss notiek pa super smalko. Tomeer par pakalpojumiem, kurus no vinjiem esmu sanjeemis neesmu spljaudiijies jau, skjiet 2+ gadus.

Cenas meerenas. Ja rindu nav, tad viss notiek aatri. Pirms nodot remontaa kopaa jaapskata & jaavienojas ko dariit, ko nee. Gudri tur braukt ar savu sarakstu un tad ejot cauri saprast cik taalu veerts iet ;)

@ Your own risk var vnk. nodot ar uzstaadiijumu "taa lai ir kaartiibaa": a) priex sevis, b) priexj apskates :)
Ja tas ir tas pats TDsports, tad jā, nekas baigi slikts nav dzirdēts, bet restauratori toč nav. Does the job, visi apmierināti, bez pārcenšanās.



Par tēmu.

Man nav tā īsti šobrīd neko citu, ko ieteikt. Ja kāds grib tiešām nopietnu un profesionālu virsbūves restaurāciju, tad, lūdzu, rēķinieties, ka tas nav lēti un ir pilnīgi vienalga, vai tiek restaurēts 1966. gada porsche 911 vai 1984.gada saab 99GL. Darbs ir jaiegulda +/- vienāds un ja tiek veikta pilna virsbūves restaurācija ar strūklošanu, bojāto paneļu nomaiņu vai remontu pēc tehnoloģijas, lai viss izskatītos kā oem, ja tiek veikta paneļu piedzīšana, lai viss pasētu labāk, kā no rūpnīcas un beigās profesionāla krāsošana, lai virsbūve nelaistītos viļņaina un būtu bez "ķipa oriģinālaā apelsīna", tad tas viss ir sākot ar 30k. Un vēl tas, ka tam pašam porsche var nopirkt 80% jaunus bleķus, saabam nevar. Cenas pat daudzās pozīcijās ir stipri līdzīgas. Un viss pārējais, kur salāpa caurumus, lai tie nebūtu, TĀ NAV RESTAURĀCIJA! Tas var būt labākas vai sliktākas kvalitātes remonts, bet to tāpat varēs ātri vien pateikt, kas ir darīts un kur. Man paliek slikti, lasot ss.lv sadaļu -retro auto-, kur puse auto tiek pārdoti kā restaurēti. Super, no ārpuses pārkrāsoji, značit restaurēts. Mhm, samainīja šāles un nokrāsoja vārstu vāku? Restaurēts dzinējs. Nomazgāja kārbu un nomainīja eļļu? Restaurēta.

Pilnībā restaurēta mašīna ir sākot ar 2000 stundām darba, pieredze runā. Protams, atkarīgs no stāvokļa un modeļa sarežģītības, bet tā ir. Pat ja gribas salikt žiguli labi, tā kā viņam bija patiesībā jābūt, aizies daudz laika, bet rezultāts būs to vērts.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: virsbūves remonts

Post by Arnijs »

Žetons Naurim :clap: Precīzāk un izsmeļošāk grūti pateikt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: virsbūves remonts

Post by edijs »

Manā gadījumā restaurācija nav plānā. Kaut tik triviāla iemesla dēļ, ka četrbērnu tēvam finansiāli par īsu līdz tam. :) Uz doto brīdi interesē vien kvalitatīvs remonts parūsējušās vietās - tā, lai izskatās kaut necik labi vizuāli, kā arī bēda neprogresē. Labā ziņa ir tāda, ka nav plānots braukt ziemā pa sāļiem, līdz ar to satraukumu mazāk, ka gadu pēc remonta atkal kaut kādi brīnumi lien ārā. Tad jau varbūt jāpamēģina uz to Krustbaznīcas ielu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: virsbūves remonts

Post by Nauris_t16 »

Ja ir izgriezts ārā rūsējušais segments un vietā iemetināts svaigs, un tad tas viss ir civilizēti apstrādāts un nokrāsots, pēc gada jau nu nekādi nekam nevajadzētu līst ārā. Pēc mēneša lien ārā, ja pa taisno uz rūsas uzšpaktelē un nokrāso. Tāpat ne līdz galam strādā visi rūsas pārveidotāji. Pat strūklošana citreiz neizņem visu rūsu no porām ārā.

Bet nu strūklošana + momentāna gruntēšana ar fosfatējošo grunti pamatīgi uzlabo situāciju. Virspusējai rūsai pietiek arī ar rotējošām drāšu birstēm, utt.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: virsbūves remonts

Post by edijs »

Bet kādu iemeslu dēļ metinājuma vietas rūsē, ko tur jādara citādāk/pareizāk? Ar nosacījumu, ka izgriezts rūsas gabals, vietā iemetināts jauns gabals. Netiek uzreiz pēc metināšanas apstrādāts? Dzirdētas versijas, ka metināšanas laikā kaut kas pamainās metālu ķīmiskajā struktūrā :shock: , tāpēc ruslans pēc laika esot neizbēgams. Kas gan man nešķiet baigi ticami.. rūsē tak dēļ metāla/ūdens/gaisa mijiedarbības, ne? Bet nu praksē ir redzēts ne viens vien piemērs, kur sit pumpas tieši pa to līniju, kur iemetināta jauna remontarka. Tiešām tikai tāpēc, ka ļap ļap dļa prodaži sataisīts un tā nevajadzētu būt?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: virsbūves remonts

Post by Arnijs »

edijs wrote:Bet kādu iemeslu dēļ metinājuma vietas rūsē, ko tur jādara citādāk/pareizāk? Ar nosacījumu, ka izgriezts rūsas gabals, vietā iemetināts jauns gabals. Netiek uzreiz pēc metināšanas apstrādāts? Dzirdētas versijas, ka metināšanas laikā kaut kas pamainās metālu ķīmiskajā struktūrā :shock: , tāpēc ruslans pēc laika esot neizbēgams. Kas gan man nešķiet baigi ticami.. rūsē tak dēļ metāla/ūdens/gaisa mijiedarbības, ne? Bet nu praksē ir redzēts ne viens vien piemērs, kur sit pumpas tieši pa to līniju, kur iemetināta jauna remontarka. Tiešām tikai tāpēc, ka ļap ļap dļa prodaži sataisīts un tā nevajadzētu būt?
Pamatproblēma ir salaiduma vieta. (grūti apstrādājama padarīšana, kur vienmēr paliks kāds pleķītis bez grunts) Izeja - alvot. Bet tas jau citā līmenī un attiecīgi citās naudiņās.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: virsbūves remonts

Post by lawyer »

Par metinājuma vietām runājot, tas metinātājs, kas man taisīja c900, teica, ka problēmu nav, ja metinājuma vietas apstrādā ar atbilstošu ķīmiju un visus darbus dara atbilstošā temperatūrā (vēlams virs +15 C)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: virsbūves remonts

Post by Nauris_t16 »

Jā, karsēts metāls ir pakļāvīgāks rūsas iedarbībai. Bet to visu nosaka apstākļu kopums, cik laicīgi tas viss ir gruntēts, kur tiek strādāts (mitrā pagalmā vai siltā un sausā darbnīcā), utt. Rūsa mīl pliku metālu, ir bijuši gadījumi, kad rūsē zem pulverkrāsas, jo izrādās, ka džeki strūklo vienā angārā un pēc tam strūklotas daļas ar ratiņiem pārstumj uz otru angāru. Nu kādi laikapstākļi ir tajā dienā, tik ilgi tev tas krāsojums noturēsies :D

Var arī mājas apstākļos visu notīrīt, apstrādāt un nokrāsot pat bez kompresora tā, ka tas izskatīsies labi un dzīvos ilgi. Tikai tas aizņem šausmīgi daudz laika un kļūstot vecāks saproti, ka tava laika cena aug.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: virsbūves remonts

Post by Nauris_t16 »

P.S. Var arī šādi, 5 dienas līdz track day un mašīna mētājas bez apskates, pa vidam vēl jāstrādā :D Un es pilnīgi noteikti zinu, ka nekas tur nesapūs, lai gan lāpīta tika visa aizmugure.

Pamats: Skābā grunts + parasta grunts. Dažviet tika pūsts brunox, lai pāris dienas stāvot pakodina, kamēr pabeidz visu metināt
Tālāk:
Bagažnieka iekšpuse: Rilak neosprint krāsa metāla konstrukcijām + konservants/vasks dobumos
Arkas un apakša: Rilak + hagmans bitums, klājams ar otu + konservants/vasks dobumos
Ārpuse: krāsa un laka + konservants/vasks zem aero uzlikām un visur, kur vien var iepūst



Mana DIY recepte, neuzņemos atbildību un pat negrasos ne ar vienu par komponentiem diskutēt, esmu stūrgalvīgs
Attachments
20160612_140138.jpg
Post Reply