Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tā kā tauta prasa, te nu būs
04.03.2017. Tartu tika iegādāts šis: http://eng.auto24.ee/used/2386235
Samaksāju 4800 EUR, pirms pirkšanas izbraucu kārtīgi, pārgāju pāri visai virsbūvei ar magnētu, izložņāju bagāžnieku, motortelpu, biju arī vietējā TA stacijā, kurā pacēla augšā un pārbaudīja problemātiskās lietas - xenonu kājas, pneimospilvenus, sviras. Kārba slēdzās bez sitieniem un rāvieniem, dzinējs šķiet strādā vienmērīgi.
Reģistrēju EST uz sava vārda ar tranzīta numuriem - 60 EUR, OCTA uz 10 dienām - 54 EUR.
Kasjaki, kurus izdevās konstatēt pirms pirkšanas:
- ir labots bagāžnieka vāks, acīmredzot jau bija pamatīgi aprūsējis pirms tam, neceļas stikls atsevišķi laikam dēļ tā;
- vienās aizmugurējās durvīs pie statnes atklāju rūsu;
- vējstikla augšējā gumija ļoti švaka;
- pasažiera priekšējais beņķis neceļas augšā/lejā;
- viens no glāžu turētājiem salauzts;
- apakša ir ar vieglu rūsiņu vietām;
- vējstikla apskalošanas trubiņa zem kapota nāca visu laiku vaļā savienojumā;
- nesmukas degvielas trubiņas.
Uzreiz pie atbraukšanas iekš Concept auto (Latvijas top drifteru Jēkabsonu kantoris, pie mājām vienkārši - ērti) nomainīju dzinēja eļļu Champion 5W30 + eļļas filtru (7.8l tur kopā iet iekšā!), sataisīja vējstikla apskalošanas trubiņu, saremontēja vienu no vasaras riepām, nobalansēja un mēģināja uzmontēt style32 17" diskus (nu ļoti smuki manuprāt) ar Firestone Winterhawk 225/45 ziemenēm (280 EUR), bet neder centrs - M pakai tas ir lielāks nekā parastam e39 Par šo ņemšanos kopā samaksāju EUR 120.
Šodien vedu tos diskus uz centra izvirpošanu
Kas vēļ plānā sadarīt:
- diagnostika iekš Bavaria auto (sprauslas)
- šķidrumu un filtru maiņa
04.03.2017. Tartu tika iegādāts šis: http://eng.auto24.ee/used/2386235
Samaksāju 4800 EUR, pirms pirkšanas izbraucu kārtīgi, pārgāju pāri visai virsbūvei ar magnētu, izložņāju bagāžnieku, motortelpu, biju arī vietējā TA stacijā, kurā pacēla augšā un pārbaudīja problemātiskās lietas - xenonu kājas, pneimospilvenus, sviras. Kārba slēdzās bez sitieniem un rāvieniem, dzinējs šķiet strādā vienmērīgi.
Reģistrēju EST uz sava vārda ar tranzīta numuriem - 60 EUR, OCTA uz 10 dienām - 54 EUR.
Kasjaki, kurus izdevās konstatēt pirms pirkšanas:
- ir labots bagāžnieka vāks, acīmredzot jau bija pamatīgi aprūsējis pirms tam, neceļas stikls atsevišķi laikam dēļ tā;
- vienās aizmugurējās durvīs pie statnes atklāju rūsu;
- vējstikla augšējā gumija ļoti švaka;
- pasažiera priekšējais beņķis neceļas augšā/lejā;
- viens no glāžu turētājiem salauzts;
- apakša ir ar vieglu rūsiņu vietām;
- vējstikla apskalošanas trubiņa zem kapota nāca visu laiku vaļā savienojumā;
- nesmukas degvielas trubiņas.
Uzreiz pie atbraukšanas iekš Concept auto (Latvijas top drifteru Jēkabsonu kantoris, pie mājām vienkārši - ērti) nomainīju dzinēja eļļu Champion 5W30 + eļļas filtru (7.8l tur kopā iet iekšā!), sataisīja vējstikla apskalošanas trubiņu, saremontēja vienu no vasaras riepām, nobalansēja un mēģināja uzmontēt style32 17" diskus (nu ļoti smuki manuprāt) ar Firestone Winterhawk 225/45 ziemenēm (280 EUR), bet neder centrs - M pakai tas ir lielāks nekā parastam e39 Par šo ņemšanos kopā samaksāju EUR 120.
Šodien vedu tos diskus uz centra izvirpošanu
Kas vēļ plānā sadarīt:
- diagnostika iekš Bavaria auto (sprauslas)
- šķidrumu un filtru maiņa
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ļoti nevienmērīgi braucot (80-120km/h) pamatā bez kruīza no Tartu uz Rīgu, patēriņu kompis rādīja 6.4-6.7l, tas ar vasaras riepām 235/45 17" uz 8.0 diskiem, spiediens 2.2 BAR. Cēliens uz šosejas labs, pat nemēģīnāju likt AT iekš sport
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
man kolēģis remontē savu e61 iekš Bavaria, atsauksmes labas, bet lēti nav.
Ja slēgsi pārbaudīt sprauslas, pārbaudi arī visu pārējo elektroniku un iespējamās kļūdas (ja tas vēl nav darīts)
Pēc 2.2 tid iet labāk, ne? Uzskrienamies?
Ja slēgsi pārbaudīt sprauslas, pārbaudi arī visu pārējo elektroniku un iespējamās kļūdas (ja tas vēl nav darīts)
Pēc 2.2 tid iet labāk, ne? Uzskrienamies?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Vajag pasūtīt pilno pirmspirkšanas diagnostiku pie dīlera, vai Bavārija vai Wess, lai saraksta visu ko atrod un tad braukt taisīt to bavārieti kur lētāk.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tu davai sākumā Toyotu noskrien un tad ar bembi lecies!OSC wrote:Uzskrienamies?
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Man patīk, ka BMW F11 ir jāuztraucas tikai par 1 balonu. Konstrukcijas kļūdas dēļ uz labo balonu ļoti daudz met dubļus, sāli utt , tādēļ uz šo pusi ir ražotāja garantija. Brāļa F11 jau 1 balonu nomainīja. OEM jauns, šķiet, maksāja ap 700 EUR.
Otra lieta, kas man nekad nav paticis ir vāciešu dīzelis ar tomātu. F11 ar 8 ātrumiem pilsētā ir ļoti kaitinoša . Neko labāku nevaru teikt arī par A8 D3 ar 6 ātrumiem.
Ja salīdzina, tad ex-SAAB ar Aisin 4 robu tomātu bija bauda braukt.
Otra lieta, kas man nekad nav paticis ir vāciešu dīzelis ar tomātu. F11 ar 8 ātrumiem pilsētā ir ļoti kaitinoša . Neko labāku nevaru teikt arī par A8 D3 ar 6 ātrumiem.
Ja salīdzina, tad ex-SAAB ar Aisin 4 robu tomātu bija bauda braukt.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tā arī domāju darītelmo wrote:Vajag pasūtīt pilno pirmspirkšanas diagnostiku pie dīlera, vai Bavārija vai Wess, lai saraksta visu ko atrod un tad braukt taisīt to bavārieti kur lētāk.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Elmo, es pret Trolejbusiem un sabiedrisko transportu ievēroju cieņu un neskrienos, jo pēctam saņemšu sūdzības, ka trolejbuss atstāts kvēpu mākonīelmo wrote:Tu davai sākumā Toyotu noskrien un tad ar bembi lecies!OSC wrote:Uzskrienamies?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Aizmirsu pieminēt vēl vienu arī SAAB tipisku problēmu - pikseļi dziest tāpat kā pirmo gadu 9-5 un 9-3og - praktiski nevar saredzēt to, kas rakstīts paziņojumu rindā. Braucot uz LV šis ik pa laikam iepīkstējās - kārtīgi papētot izrādījās, brīdina par to, ka + 3 C vai zemāk - traktors to gan darīja bez tādas kaitinošas skaņas
Ā, un vēl - ģeniāla lieta - bagāžnieka grīdu paceļot, to var ar speciālu āķīti uzāķēt uz ailes malas, lai nav ar roku jātur Bet ir viena arī stulba lieta - esmu tā pieradis pie visu SAAB automātiskajām tuvajām gaismām, ka liekas kaitinoši tās katru reizi slēdzelēt iekšā/ārā - vai tad tas ir tik grūi saslēgt elektroķēdes tā jau no rūpnīcas? Laikam lielākajos BMW tirgos vienkārši nav prasības pēc tuvajām gaismām 24/7
Ā, un vēl - ģeniāla lieta - bagāžnieka grīdu paceļot, to var ar speciālu āķīti uzāķēt uz ailes malas, lai nav ar roku jātur Bet ir viena arī stulba lieta - esmu tā pieradis pie visu SAAB automātiskajām tuvajām gaismām, ka liekas kaitinoši tās katru reizi slēdzelēt iekšā/ārā - vai tad tas ir tik grūi saslēgt elektroķēdes tā jau no rūpnīcas? Laikam lielākajos BMW tirgos vienkārši nav prasības pēc tuvajām gaismām 24/7
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
tie pikseļi, cik dzirdēts ir izplatīta problēma vecajiem bumeriem. bet, ja labojas tikpat viegli cik SAABiem, tad nav liela bēda. vienīgi laikam viss panelis jāņem nost, lai tiktu pie pikseļu pļonkas.
SAAB 9-5 sedaniem bagažnieka grīda arī komfortabli āķējas aiz malas. nezinu kaa citiem saab modeljiem, bet 9-3 og laikam nav tādas opcijas.
SAAB 9-5 sedaniem bagažnieka grīda arī komfortabli āķējas aiz malas. nezinu kaa citiem saab modeljiem, bet 9-3 og laikam nav tādas opcijas.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
9-5 Wagonam ari ir erts akis, lai pakartu pirmo un otro gridu baganam wagonam bagana vispar ir 3 gridas-pirma ir virsejais stavs, pectam iet vel viens stavs (loti zems, kur var samest tristuri, aptiecinu, vadu un lietussargu) un tad iet pagrabs, kur metajas zapaska ar atslegam un donkratu. Es kad biju iepircis wagonu, smejos, ka pateicigs kontrabandas vagjis, var noslept daudz cigareshuHenry wrote:tie pikseļi, cik dzirdēts ir izplatīta problēma vecajiem bumeriem. bet, ja labojas tikpat viegli cik SAABiem, tad nav liela bēda. vienīgi laikam viss panelis jāņem nost, lai tiktu pie pikseļu pļonkas.
SAAB 9-5 sedaniem bagažnieka grīda arī komfortabli āķējas aiz malas. nezinu kaa citiem saab modeljiem, bet 9-3 og laikam nav tādas opcijas.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tāda "fīča" bagāžniekā bija pat 9k.
Par gaismām - šķiet, tas bija viena ķekša jautājums, pieslēdzoties ar pareizo programmatūru. Tāpat arī pīkstiens par temperatūras kritumus zem 3 grādiem. Mēs savējam tā arī neatslēdzām, nākamais īpašnieks gan. Brrr, nu ļooooti kaitinoša štelle, jo īpaši, ja grādi vienas dienas laikā staigā šurpu turpu vairākas reizes. Es temperatūru skatos pats un bieži, man nevajag papildus pīkstienus! Ar siksnu pīkstuļa atslēgšanu laikam gan bija nedaudz ķēpīgāk. Lai arī pret sprādzēšanos izturos atbildīgi, tomēr, ja braucu pa mežu ar pimo robu, raugoties apkārt pēc labākām sēņu vietām, neredzu nepieciešamību likt jostu..
Par gaismām - šķiet, tas bija viena ķekša jautājums, pieslēdzoties ar pareizo programmatūru. Tāpat arī pīkstiens par temperatūras kritumus zem 3 grādiem. Mēs savējam tā arī neatslēdzām, nākamais īpašnieks gan. Brrr, nu ļooooti kaitinoša štelle, jo īpaši, ja grādi vienas dienas laikā staigā šurpu turpu vairākas reizes. Es temperatūru skatos pats un bieži, man nevajag papildus pīkstienus! Ar siksnu pīkstuļa atslēgšanu laikam gan bija nedaudz ķēpīgāk. Lai arī pret sprādzēšanos izturos atbildīgi, tomēr, ja braucu pa mežu ar pimo robu, raugoties apkārt pēc labākām sēņu vietām, neredzu nepieciešamību likt jostu..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Davai brauc ielās, uzliksim tavu nezvēru pret Stock Bobiku! Citādi man jau paliek garlaicīgi piesnigušajās stāvvietās astotniekus zīmēt.OSC wrote:Elmo, es pret Trolejbusiem un sabiedrisko transportu ievēroju cieņu un neskrienos, jo pēctam saņemšu sūdzības, ka trolejbuss atstāts kvēpu mākonīelmo wrote:Tu davai sākumā Toyotu noskrien un tad ar bembi lecies!OSC wrote:Uzskrienamies?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Tomēr atradām, kur var izvirpot diskiem lielāku centru - no 72mm uz 74mm, 60 EUR + 10 EUR nomontēšana no diska. Pa šādu sniegu gan būs grūti vispār līdz servisam tikt ar vasarenēm
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
kārtīgi bembisti ar saķeri nedraudzējas
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+