Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 401
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by rzmzr » Tue May 21, 2019 9:17 am

Topiks lai paliek vaļā, ik pa laikam papildināšu :mrgreen:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Procesā :twisted:
2002 E39 530d AT

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2631
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Vilcins » Tue May 21, 2019 9:56 am

Nav pamata uztraukumam, šis bmw jau ir šeit, un tiks likts lieta arī turpmāk ;)
Attachments
IMG_20190521_095358.jpg
IMG_20190521_095358.jpg (460.55 KiB) Viewed 1112 times

User avatar
saab21
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 421
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by saab21 » Tue May 21, 2019 10:07 am

Apsveicu ar labu pirkumu (labu, kā nākamajam saimniekam) :clap::clap::clap:
SUBARU BP 245HP
SAAB 9000 2.0t Amethyst Violet Powered by KoreFunStg1.5
SAAB 9³ OG Convertible 1999 2.0 in b234R process
EX SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis ~>250Hp; ~365Nm pārdots
EX SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT Stg1 pārdots

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5054
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by edijs » Tue May 21, 2019 2:05 pm

:clap:
Ideāli, tagad uzzināsim arī tālāko stāstu. Tieši cik slikti ir, cik tas beigu galā izmaksā, vai un ja, tad kādi, būs nākamie mēsli, utt. :dance:
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2631
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Vilcins » Tue May 21, 2019 6:05 pm

Interesanti būtu zināt ko viņš ir apēdis, un kur šis ir palicis :whistle:
Attachments
IMG_20190521_180312.jpg
IMG_20190521_180312.jpg (472.96 KiB) Viewed 1034 times
IMG_20190521_180251.jpg
IMG_20190521_180251.jpg (461.6 KiB) Viewed 1034 times

User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2990
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Ainars » Tue May 21, 2019 6:17 pm

Lawyer tjip Vilku nepazina ka neveda uzreiz turp? :mrgreen:
SAAB 9-3 Aero 2.0t
SAAB 9-5 Troll 2.3t
SAAB 9-3 Aero 2.0t

Autokrāsošana

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2631
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Vilcins » Tue May 21, 2019 6:57 pm


User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2990
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Ainars » Tue May 21, 2019 8:45 pm

Jauki. Cik atceros shis motors maksa mazak kaa pusdienas restoraanaa.. ras ras un pardod atpakalj Lawyeram :mrgreen:
SAAB 9-3 Aero 2.0t
SAAB 9-5 Troll 2.3t
SAAB 9-3 Aero 2.0t

Autokrāsošana

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1509
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by hofmaks » Tue May 21, 2019 9:37 pm

Var izteikt tikai pieņēmumus! Domāju,ka tur kur auto taisīja iepriekš(sprauslas utt) tur arī safisa to visu. Droši vien mērīja kompresiju - ar ko un kā,to mēs nezinam + remontēja sprauslas - attiecīgi,kolektors nost,caurumi vaļā. Varēja notikt visādi brīnumi - iekrist kolektorā,atvērtos caurumos.
Vairumā šādos gadījumos bijušais svešķermenis ir mīkstmetāla,jo cietmetāls neuzspēj ieķerties virzulī,bet gan izlido pa izplūdes vārstu
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,lightweight flywheel powered by Jancis :D

Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Viensjaanis » Tue May 21, 2019 9:39 pm

Tas laikam parāda līkrocības pakāpi visos tajos servisos kur tās bembis pabija😐

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 401
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by rzmzr » Tue May 21, 2019 9:43 pm

Pēc piemērīšanas un apskates, izskatās, ka tas ir kvēlsveces gals. Liekot apaļajās gropēs, iederās ideāli 1:1, Vilciņa video tas nav iemūžināts. Pamatotas aizdomas, kā arī zinot, ka tika urbtas, ir, ka gals ir palicis virzuļa degkamerā - kamēr netika kārtīgi iemīcīts, tur pat arī ir tusējis, kas arī saskanētu ar Lawyer'a pieredzi, kad sākās čuk čuk - pēc kārtīgas iemīšanas.
Draugs, BMW mehāniķis teica, ka urbšanas gadījumā bieži ir tā, ka tiek zvanīts klientam, un jautāts, ko pasākt - urbjam, vai nē. Ja urbjam, un notiek kas šāds, galva nost.

Vai tas viss ir tā, kā izskatās, vai tomēr tas bijis kas cits, neviens jau nepateiksim, bet nu, hej, servisi pieminēti topikā :mrgreen:


Palildinot -

Pēc viena zvana veikšanas, tika sarunāti divi jauni vecie virzuļi no M57 motora. Galva šonedēļ aizceļos uz apkopšanos, pie reizes tiks samainītas n-gumijas par un ap motoru, apskatīts/izmazgāts karteris, pārvilktas vakuuma trubas.
Apdeiti sekos ;)
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Procesā :twisted:
2002 E39 530d AT

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7949
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer » Wed May 22, 2019 1:11 pm

Uhhhhhh :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by chippy » Sun May 26, 2019 6:21 pm

lawyer wrote:
Mon May 20, 2019 11:02 pm
Tā arī aizgāja pa 2500 EUR, ceru, ka jaunajam īpašniekam veiksies labāk :roll:
Spītīgs kā āzis: :D
lawyer wrote:
Thu Mar 15, 2018 10:19 am
chippy wrote:
Wed Mar 14, 2018 5:08 pm
Iztērēto laiku (latvietis parastais gan savu laiku neskaita) un nervus spēsi pats vislabāk pie izdevumiem piekalkulēt lai būtu objektīvāks rezultāts.
Degvielas izmaksas braucot uz EST pakaļ auto kā arī šrotu un servisu apmeklējumiem šeit arī nav ierēķinātas.
Tu, manuprāt, nepareizi rēķini, jo pie remontiem liec iekšā arī apkopes, kuras ir jāveic arī jauniem auto :naughty:

Turklāt, es to bembi varu pārdot jebkurā laikā, iegūstot kaut kādus 4k EUR vismaz atpakaļ, bet, lai tiktu vaļā no līzē paņemta auto, būs pašam jāpiemaksā, bet ja tiek līdz līzes termiņa beigām, Tev nekas nepaliek, tikai atkal jāmaksā pirmā iemaksa par citu auto :geek:

User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 974
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Gac » Mon May 27, 2019 5:46 pm

rzmzr wrote:
Tue May 21, 2019 9:17 am
Topiks lai paliek vaļā, ik pa laikam papildināšu :mrgreen:
Es arīdzan... kaut vai ar tādu sīkumu, ka lūka sāk pati no sevis vērties ciet. Čjo za pīīīīīī? Nu, ne pati lūka, bet panorāmas jumta štorka - ķipa, attaisi vaļā, dienu pabrauc, a jumts jau pa trešdaļu ciet.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.

User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2447
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Yukki » Tue Jun 04, 2019 1:51 pm

Pie auto, kam ir stop -start sistēma, biju nedaudz pieradis, nedēļu atvaļinājumā nobraukājot ar auto, kura nosaukumu diemžēl neatceros, jo tas bija kautkāds franču pārvietošanās līdzeklis. Bet, ja sākumā nepatika, tad pierodot, iepatikās klusums salonā. Stāvi, nekas netarkšķ, baudi mūziku vai klusumu. Nu mazliet tizlāka ir uzsākšana, kad motoram piešķiļoties, viss nodrebinās ar dubultu prieku.
Tas ievadam. Tagad, braukājot ar BMW, kam bukletā sarakstītas slavas dziesmas par to, ka tas bezmaz uzmin pareizo laiku, kad laicīgi izslēgties un ieslēgties, nācās konstatēt, ka, braucot taisnvirzienā, viss ir vairāk vai mazāk labi, nelielā aizture no stop-a līdz start-am ir paciešama ekoloģijas un degvielas ekonomijas dēļ. Bet nav labi, ja klusumā stāvi 2.joslā un kā ierasts pēkšņi pamani, ka 1.josla "aiziet" un mēģini tajā ielekt. Skuju, stūre negriežas, sen jau gara acīm esi 1.joslā, bet auto tikai startējas, stūres pastiprinātājs mostas un reāli esi iekavējis pāris sekundes

Post Reply